jipkip schreef:Ik snap jou vraag.
Sexen op verschillende manieren; puur om het sexen (lust) , omdat het erbij hoort (sleur), maar ook echt uit liefde. Tot een jaar geleden kende ik alleen het eerste en tweede.
Maar sinds ik met mijn vriend samen ben, ben ik heel anders naar sex gaan kijken.
Ik noem het dan ook geen sex meer, maar eerder vrijen (hoe ouderwets of vreemd dat dan ook klinkt) of de liefde bedrijven.
Het kan gewoon ontzettend intiem zijn. Wat wij doen is echt de liefde bedrijven. Iets zo speciaals wat je aan niemand anders kan uitleggen. Je doet het met z'n tweeen. Om zo gepassioneerd de liefde te kunnen bedrijven moet je elkaar echt door en door vertrouwen, en van elkaar houden.
Ik denk als je weet dat hij het ook nog met een ander doet, valt die betekenis en al die gevoelens keihard weg. Niet alleen op dat moment, maar ook van de periode waarin jullie de relatie hebben opgebouwd.
Vreemdgaan is (ook veranderd in mening) zo ontzettend gemeen. Ik zou dat niemand kunnen vergeven. En mezelf ook echt niet. ik zou het niet eens kunnen al zou ik heel graag willen. Het idee dat je dat speciale gevoel zo in een uurtje (hoelang die vrijpartij van vreemdgaan dan ook duurt) voorgoed vernietigd.
Liefdesverdriet, dat krijg je pas als iemand vreemdgaat, minder als iemand er een punt achter zet.
Niks voor mij.
Ik las het hele topic door zodat ik het helemaal met iemand eens kon zijn, maar ik dacht, heh, wordt toch zelf een stukje schrijven