Vriend verstopt gsm

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marus

Re: Vriend verstopt gsm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 13:12

Manh ik zou gek worden als mijn vriend zo zou doen met zijn GSM!!!
Het is toch logisch dat je wantrouwend word.. Als hij niks te verbergen heeft dan hoeft ie toch niet zo balachelijk te doen!! En ik vind het al helemaaaal vaag dat ie zijn telefoon uit heeft bij jou! Dat zou mij genoeg zeggen!
En nee natuurlijk hoef je elkaars telefoon niet altijd door te sneupen, maar je Gsm verstoppen ed vind ik echt tever gaan.
Mijn vriend en ik doen er nooit moeilijk over... Hij belt wel met die van mij en ik wel met die van hem..En als hij een smje krijgt en zn telefoon ligt op tafel dan pak ik de gsm ook wel eens en lees m voor..Of anders om!
Wat ik wel zou snappen is dat je vriend het gewoon niet leuk zou vinden als je steeds zijn smsjes wil lezen.
Want mijn vriend leest mijn smsje eigenlijk nooit. Niet dat ik dat erg zou vinden, maar goed soms heb je gewoon vrouwenpraat wat hun even niets aan gaat, en dan heb ik geen zin om dat allemaal gaan uit te leggen en te vertellen. En dat is andersom ook wel zo. Ik heb ook geen zin in al die filmpjes ed te zien die hij toegstuurd krijgt..

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 13:20

Ik vind dat het wel logisch is dat je hem wantrouwd.
Mijn vriend en ik kijken alleen nooit in elkaars telefoon, vind eerlijk gezegd ook niet dat ik daar iets mee te maken heb, maar ik weet ook zeker dat er bij ons absoluut geen reden tot wantrouwen is, dus dan ligt het anders.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 13:24

Citaat:
hij woont verweg.. heeft de rest van de dag de tijd om vreemd te gaan

dat zou mij idd ook dwars zitten + het feit dat hij zijn telefoon uit zet als hij bij jou is.

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 13:26

tjee... dit klinkt zeker niet gezond!
Ik heb ook helaas ook ervaring gehad met constant opletten waar je telefoon is, uitzetten waneer je bij elkaar bent.
Opletten als deze overgaat, sms geluid uitzetten en ga zo maar door... omdat ik er een vriendje naast had!
Zelf werd ik ook knettergek om zo geheimzinnig te moeten doen.

Is nu gelukkig over en vergeet dat ding zelfs regelmatig, waardoor mijn man de telefoon op moet nemen om de smsjes bekijkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 13:27

Urielle schreef:
(nog sterker: omdat ik erin mag lezen controleer ik dat ding dus ook nooit. Hij zou onder mijn neus vreemd kunnen gaan *LOL* Pas als hij dat ding verbergt word ik wantrouwig Tong uitsteken )

precies Ja

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 13:32

heel vaag ,en hij weet dat jij er moeite mee hebt waarom dan niet gewoon laten zien zodat hij jou een gevoel van opluchting kan geven.
Je doet er toch alles aan als je onschuldig bent om het verdriet van je partner weg te nemen.
Wat is belangrijker die telefoon of jou gevoelens?
Ik heb dit gezeur nooit,mijn man en ik hebben allebij dezelfde gsm en zal niet de eerste keer zijn dat hij de verkeerde meeneemt naar zijn werk.
Kan je vertellen dat heeft al de nodigen komische taferelen opgeleverd.
Nee om de tafel met die man van je en zijn telefoon op de tafel,wilt hij dit niet dan weet je waar je staat.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 13:34

Bah nou daar zou ik echt niet tegen kunnen dus. Wat heeft hij te verbergen zou ik dan denken..

Enne... uit ervaring kan ik je vertellen dat dat soort jongens wel degelijk iets te verbergen hebben..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 13:35

ik kan dat ook niet hoor, wordt dan een obsessie voor me Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 13:35

ik zou er zo bloednieuwsgierig van worden dat ik echt allerlei tactieken zou gaan bedenken om dat *piep*ding te pakken te krijgen Schijnheilig

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 13:56

hmm.. ik mag ook niet in mn vriend zn telefoon kijken, absoluut niet zelfs.. nou heb ik me daar maar gewoon bij neer gelegt, maar nu ik dit allemaal lees... Echt normaal is dat dus niet. Nou moet ik wel zeggen dat mijn vriend niet spastisch doet als ik er aan kom, ik mag er ook wel mee bellen, maar ik moet het lef niet hebben om er in te gaan neuzen..

vreemd gaan doet hij niet, dat kan ik me haast niet voorstellen. tuurlijk kan je dat nooit voor 100% zeker weten, maar ik denk dat ik het wel voor 99% zeker weet. Vraag me nu eigelijk even heel sterk af wat er dan in vredesnaam in die telefoon moet staan wat zo geheim is. laatste keer dat ik daar naar vroeg banketstaaf hij me zo onder de tafel.. hij is nu 2 weken weg, ik ga maar eens een manier verzinnen intussen tijd om er toch eens in te neuzen..

Van de andere kant wil ik dat ook weer niet, hij vertrouwd er op dat ik het niet doe, en om dat vertrouwen dan te beschamen... hij heeft hem eigelijk ook altijd bij zich, dus het word ook lastig denk ik..

he, ik word hier helemaal onzeker van! Bloos

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 15:09

yep telefoon van de tafel graaien en rennnen ..................... zo hard als je kunt naar de wc ofzo dan kan ie niet bij je Tong uitsteken Clown

alleen denk ik niet dat dit de beste methode is. Bloos

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 15:31

Maisie schreef:
yep telefoon van de tafel graaien en rennnen ..................... zo hard als je kunt naar de wc ofzo dan kan ie niet bij je Tong uitsteken Clown

Whahhaa *ziet het al helemaal voor zich!!!*
Woeste vent beukend op de deur.... Haha!

Nee joh gewoon kijken als hij slaapt...

_Deco_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 15:36

Suzanne F. schreef:
Maisie schreef:

Whahhaa *ziet het al helemaal voor zich!!!*
Woeste vent beukend op de deur.... Haha!

Nee joh gewoon kijken als hij slaapt...

dat zou ik dan ook weer niet doen.. Gewoon uitleggen waarom je dat graag wilt. Gun hem ook een beetje privacy.. ik zou het in ieder geval niet pikken als mijn vriend mijn telefoon uitpluist als ik lig te slapen. Als hij het gewoon vraagt en uitlegt waarom dat voor hem zo belangrijk is, prima!!

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 15:38

waarom zou je in zijn telefoon willen kijken???

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 15:39

friesiszwart schreef:
waarom zou je in zijn telefoon willen kijken???

misschien omdat het niet mag????

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 15:41

Heb trouwens nog grappig verhaal Haha!

Ik had dus een keer van telefoon geruild met mijn vriend, zoals ik hierboven al vertelde, en even later op de avond hadden we elkaar dus aan de lijn.
Hij zat op zijn werk en hij belde mij dus met mijn telefoon op zijn telefoon.
Aan het einde van het gesprek vroeg ik of hij al in mijn telefoon had zitten gluren. Nee zei hij. Hoezo moest dat dan?
Nee hoor zeg ik, maar ik had dat wel verwacht Haha!

Dus we hangen even later op, maar dit mislukt bij hem. Ik heb een dichtschuif-telefoon maar ik heb ingesteld dat hij dan niet de verbinding verbreekt. Mijn vriend denkt echter na een jaar nog steeds dat dit wel zo is hahaha
Afijn, hij hangt op (denkt hij) hoor ik hem aan een collega vertellen " ze vraagt of ik al in haar telefoon heb gekeken"
Reactie collega: " Oh ja dat moet je doen, lachen man"
Mijn vriend: " Nou laten we eens ff gaan kijken dan"
Hoor ik dus allemaal PIEP PIEP PIEP van alle toetsen die hij indrukte ik kwam niet meer bij hahahaha
Toen werd de verbinding alsnog verbroken.
Heb toen meteen teruggebeld en gezegd dat als hij nou stiekem ging kijken hij dit wel moest doen zonder dat ik zelf aan de telefoon was hahahaha
Hij schaamde zich wel een beetje maar ik vond het erg grappig.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 15:46

hahaha wat een verhaal! Haha!

mijn vriend mag best in mijn telefoon kijken en ik in de zijne.af en toe ruim ik zijn smsbox op omdat hij dat nooit doet en de telefoon dan op tilt slaat.
maar vind het niet bijzonder om zijn berichten te gaan lezen.

wat ik van het verhaal van de TS vind:

als jullie beiden zo panisch worden om iets simpels als een telefoon denk ik dat jullie beiden es goed moeten gaan nadenken of je eigenlijk nog wel verder met elkaar wilt Knipoog

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 15:55

hahahah wat een verhaal :d geweldig

flowerxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 16:40

Mensen die niets te verbergen hebben, verbergen niets.

Ik vind het echt heel vreemd verhaal, en zo te zien bijna heel bokt....
Argumenten als "alle mannen doen dat" en " al mijn vrienden doen dat" zijn echt kul!
Hij probeert zijn verhaal sterker te maken door te doen alsof zijn gedrag heel normaal is. Maar dat is het toch echt niet. Misschien kan je zijn vrienden eens vragen of zijn bewering klopt Vork . Het lijkt mij namelijk sterk dat AL zijn vrienden net zo met hun gsm omgaan.

Mijn vriend mag rustig in mijn telefoon kijken, en ik in die van hem. Er is daar namelijk niets te vinden waar hij niets van weet, of dat hij niet mag weten! Ook staan er geen nummers in van voor de ander onbekende personen. Ik zie niet in waarom ik mijn smsjes prive zou moeten houden. Ze gaan namelijk nooit over vreemde zaken die hij niet zou mogen weten. Begrijp dan ook niet dat mensen hun gsm absoluut prive willen houden. Voor je omgeving/familie/vrienden etc is het wat anders. Maar in een normale relatie weet je partner toch wel heel veel of bijna alles van je.

Wat erg vreemd is in jouw geval:
- hij heeft al een foute voorgeschiedenis (en jij hebt dus reden voor wantrouwen bij vreemd gedrag),
- hij zet zijn gsm uit zodat niemand hem kan bellen (waarom niet?)
- hij bewaakt zijn gsm met zijn leven door oa altijd in zijn zak of zelfs onder zijn kussen!
- hij neemt jouw gevoelens en verhaal niet serieus (door te lachen, ontkenning etc)
- zijn gsm is belangrijker dan een conflict of heftige ruzie met jou

In een normale relatie ga je op een gesprek aan als er een probleem is. En probeer je daar samen uit te komen. Hij neemt jou (en daarmee jullie relatie) totaal niet serieus. Hij draait het probleem en en maakt er jouw probleem van. Dit terwijl zijn gedrag het probleem is en niet dat van jou! Het feit dat hij zelfs flink ruzie wil maken, jou uitlachen en dat samen met zijn vreemde waakhond gedrag zou voor mij reden zijn om eens goed na te denken over deze relatie.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-07 17:02

Hoi, hier ben ik weer,

Bedankt voor alle berichtjes!!! Ik weet nu dat ik niet gek ben en me niet aanstel!

Ik schreef ook in mijn beginpost dat als hij niet veranderd, ik met de relatie wil stoppen. Dat hij niet vreemdgaat weet ik heel zeker (had ik ook al geschreven) wegens zijn 'probleempjes' in zijn schaamstreek, nogmaals absoluut geen soa of impotentie). Wij hebben al een tijdje geen sexleven omdat hij teveel pijn heeft bij het vrijen en hij zal dat ook zeker niet bij een ander gaan doen (maar geil smsen en/of bellen kan hij natuurlijk wel als ik er niet bij ben....).

Vanavond ga ik weer het weekend naar hem toe en ga ik erover praten. Hij heeft beterschap beloofd maar ik wil het er toch nog over hebben met hem. En ik wil samen met hem het hele topic doorlezen.

Natuurlijk wil ik niet dat het uitgaat, maar niet ten koste van mezelf!
Als hij waar kan maken wat hij beloofd, en dat is dat zijn gsm aan moeten blijven staan, ik erin mag kijken als ik dat wil, en hij hem niet meer verstopt, dan pas ga ik weer aan een toekomst denken tussen hem en mij.

Heel erg bedankt voor alle steun en de goede tips en adviezen, vooral het weggraaien en naar de wc rennen vond ik erg grappig (en misschien wel een goed idee, hahaha).

Het gekke is dat hij wel gewoon in mijn gsm mag kijken, dat doet hij trouwens bijna nooit.
Maar het moet gewoon in zijn kop doordringen dat ik het meen en als hij niet veranderd, dat ik dan vertrek. Maar hij krijgt nog even de tijd om te veranderen....

Ik hou jullie zeker op de hoogte!!

Ik zal er het weekend niet zoveel zijn, druk druk druk, verjaardagen en ik moet jureren, maar ik probeer tussendoor even te schrijven over of hij al veranderd is (of niet natuurlijk).

Thnxxx!!

(edit; typfout)
Laatst bijgewerkt door Storm op 12-10-07 17:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 17:15

Wat een nerd! Jeetje zeg, goed dat je voor jezelf opkomt! Succes!

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 17:34

ook een leuk verhaal
een vriend van ons kreeg een smsje waarin stond hou van je schat en ik zie je vanavond,zijn vriendin las het ook en werd zo kwaad!
het was gestuurd door de dochter van de stal eigenaaresse waar we allemaal staan.
dus zijn vriendin gotver.... we staan nog geen maand op die stal en je doet het al met haar??
Hij haar bellen bleek dat zijn naam onder de naam van haar vriend stond en zo doende per ongeluk verkeerd was verstuurd.
voor haar natuurlijk ook een behoorlijke blunder.
WE konden er naar 10 min allemaal behoorlijk om lachen!!

Uphill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 17:35

Ik zou dan nu even het woord willen richten tot de partner van Storm,

Beste ******,

Als jij werkelijk niks te verbergen hebt, het hoeft per definitie niet een ander te zijn, dan geef je nu je GSM aan Storm. Of zij dan gaat lezen of niet dat maakt niet uit dat is aan haar.

Als je halsstarrig blijft weigeren dan heb jij dus geen open relatie zoals een relatie wel zou moeten zijn.

Een relatie is gebouwd op wederzijds vertrouwen, maar jouw gedrag m.b.t. jouw GSM geeft niet de in druk dat er vertrouwen is.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 17:52

Wow, in eerste instantie dacht ik, die vent is gewoon getrouwd, haha, gelukkig dat ik as dat je zn ouders hebt ontmoet en er zelfs mee op vakantie gaat..een ander liefje erop na houden zal vast niet, want dan kan hij niet verantwoorden tegenover diegene dat zn gsm continue uitstaat..kan ook een hint zijn voor zn scharrel, die mss zelf getrouwd is, gsm uit, geen tijd.
Vin dhet een erg vreemd iets, zou hij niet 'zaakjes' kunnen doen naast zijn gewone werk? daar gaan de gsm's meestal ook uit op bepaalde tijden..
Weet je wat het ook is, hij is nu allert als er echt wat gaande is, dus stel zn gsm gaat aan, dan zorgt ie er wel voor dat ie op de wc smsjes terug beantwoord, geluid uitzet en zn inbox leeg is en namen in menu veranderd zijn, van een vrouwennaam in een mannennaam..ja je hoort het, ben erg wantrouwend..hopelijk is er in jouw geval niets gaande en goed van je dat je het erover gaat hebben en beterschap eist.
1 ding weet ik wel, als er iets 'duisters' gaande is, kan hij er zo een ander simkaartje bijhebben waar jij het bestaan niet van afweet.
Meid, hopelijk valt het allemaal mee en komen jullie eruit, veel succes.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 00:03

Storm76 schreef:
Wij hebben al een tijdje geen sexleven omdat hij teveel pijn heeft bij het vrijen en hij zal dat ook zeker niet bij een ander gaan doen
(edit; typfout)

Oké zwaar paranoia en bemoeizuchtige opmerking: weet je wel zeker dat dit waar is?