Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kir_Ples schreef:Maar hoor je ook echt hardgeluid, of meer achtergrond geluit??
Britty schreef:Kir_Ples schreef:Maar hoor je ook echt hardgeluid, of meer achtergrond geluit??
Aangezien beiden de voorkeur geven aan gillende brullende sex, kan ik het gewoon letterlijk volgen. Zeker gisteren, als ze daar met een mannetje of 6 in huis zitten. Als het gewoon gekreun zou zijn zou ik daar heus nog wel doorheen slapen, maar deze serenade's zijn niet te missen.
smillie_ schreef:K zou belletje trek doen of als je ze bezig hoort aanbellen met een onnozele vraag ofzo, maar niks over de seks zeggen.
Britty schreef:Russell, Ze hadden gisteren een "feestje" Overigens was dat gisteren de eerste keer dat ze zo'n feest hadden, maar wat mij betreft ook de laatste keer.
Ik mis mijn oude bejaarde buren nu echt heel erg!!!
Britty schreef:Elpatcho, ik heb een poging gedaan door middel van een net briefje. Aan de hand van dit briefje heeft de buurvrouw gebeld maar dat heeft niet echt veel nut gehad, enkel nog meer frustratie.
Ik ga even "troost" eten bij een vriendin van me. Hopelijk is het nog rustig als ik weer thuis kom...
ELpatcho schreef:Britty schreef:Elpatcho, ik heb een poging gedaan door middel van een net briefje. Aan de hand van dit briefje heeft de buurvrouw gebeld maar dat heeft niet echt veel nut gehad, enkel nog meer frustratie.
Ik ga even "troost" eten bij een vriendin van me. Hopelijk is het nog rustig als ik weer thuis kom...
briefje vind ik niet kunnen sorry ik weet niet waarom persoonlijk zou ik er me niet veel van aantrekken, een goed gesprek lijkt me beter genanter voor hun