Mijn nieuwe buren..... (16+)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Evelijn

Re: Mijn nieuwe buren..... (16+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 18:20

Tja je hebt het geprobeerd. Je kan nu nog eens 's nachts aanbellen als ze bezig zijn en dan zeggen dat je de politie gaat bellen als ze overlast blijven veroorzaken. Of meteen de politie bellen. Wel vasthoudend blijven als ze eerste avond niet komen.. gewoon dag erop weer bellen als je wat hoort.
Wel heel vervelend want is toch vervelend onderwerp om met vreemde over te praten.. al zullen je buren weinige schaamte in dat opzicht hebben.
Overgaan tot pesterijtjes lijkt me niet handig dan sta je stuk minder sterk t.o.v. de politie. Zou om half 11 bellen en dan vanaf nu elke dag dat ze je kan horen.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 18:22

Lekker asociaal.... Ik ging gewoon om 5 over 10 bellen...

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 18:24

Ik zou mn eigen ook groen en geel ergeren op een gegeven moment. Kan je niet met een stok op "het ritme" tegen de muur bonken. Raken ze misschien uit hun concentratie. Haha! .

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 18:24

Als de TS zelf keiharde geluiden opzet, bijvoorbeeld met boxen of drummende neefjes, neem ik aan dat de buren aan de andere kant daar niet zo blij mee zijn.. Scheve mond

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 18:25

Maar hoor je ook echt hardgeluid, of meer achtergrond geluit??

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 18:26

Wat een walgelijke buren zeg! Lekker aso.. Boos!
Liefde.. laat ze ergens in een hutje op de hei gaan wonen!
Ik denk dat menig bokker je wil helpen de buren wat meer te laten nadenken Duivel Politie is in dit geval zeker lastig maar hebben jullie geen wijkagent? Die kan je dit soort problemen makkelijk voorleggen, misschien dat ze na een bezoekje van meneer agent wat "normaler" zijn.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 18:26

Wat een flauwe reactie van je buurvrouw zeg! Je vraagt toch niet of ze geheelonthouders worden, maar alleen of het (snachts) iets stiller kan?! Daar ben je mooi klaar mee.

smillie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 18:29

Ik zou geen geluiden terug maken. Dat werkt als een rode lap op een stier.
Dan gaan ze er geluiden-oorlog van maken en steeds luiders proberen gaan.
K zou belletje trek doen of als je ze bezig hoort aanbellen met een onnozele vraag ofzo, maar niks over de seks zeggen.
Al gaat dat misschien ook het tegenovergestelde effect hebben.

Politie bellen, desnoods om het kwartier...

Mijn vriend heeft hetzelfde probleem met zijn buren.
Gelukkig is de slaapkamer naast de zijne (maar in het andere huis, om het zo uit te leggen) de slaapkamer van de dochter en blijft haar vriend niet zo heel vaak slapen Cool

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 18:29

Tja, en als niets werkt, heb je altijd nog de rijdende rechter Huilen van het lachen

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 18:37

Kir_Ples schreef:

Aangezien beiden de voorkeur geven aan gillende brullende sex, kan ik het gewoon letterlijk volgen. Zeker gisteren, als ze daar met een mannetje of 6 in huis zitten. Als het gewoon gekreun zou zijn zou ik daar heus nog wel doorheen slapen, maar deze serenade's zijn niet te missen.

Ik heb natuurlijk aan de andere kant ook een buurman. Een aleenstaande man die internationaal chauffeur is en ook regelmatig bij zijn vriendin slaapt. Dus hij is er niet heel vaak, maar kan me niet voorstellen dat hij het leuk gaat vinden als ik allerlei luidruchtige tegenacties ga uithalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 18:37

Zijn ze met zijn 6en bezig??

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 18:39

Britty schreef:
Kir_Ples schreef:

Aangezien beiden de voorkeur geven aan gillende brullende sex, kan ik het gewoon letterlijk volgen. Zeker gisteren, als ze daar met een mannetje of 6 in huis zitten. Als het gewoon gekreun zou zijn zou ik daar heus nog wel doorheen slapen, maar deze serenade's zijn niet te missen.

He bah ik vind het echt heel vervelend voor je.
Ik zou toch gewoon de politie bellen zodra je het nog een keer hoort!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 18:40

smillie_ schreef:
K zou belletje trek doen of als je ze bezig hoort aanbellen met een onnozele vraag ofzo, maar niks over de seks zeggen.

Kopje suiker? Haha!

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 18:41

Russell, Ze hadden gisteren een "feestje" Overigens was dat gisteren de eerste keer dat ze zo'n feest hadden, maar wat mij betreft ook de laatste keer.

Ik mis mijn oude bejaarde buren nu echt heel erg!!!

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 18:41

Wat een achterlijke buren zeg.
Ik zou ook gelijk de politie bellen de eerst volgende keer.
Je bent redelijk genoeg geweest naar mijn mening.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 18:41

Jezus, wat een aso's... Gewoon op je strepen gaan staan en inderdaad de politie bellen als ze na 22.00u/22.30 nog zo'n herrie gaan maken. Als het niet goedschiks kan dan moet het maar kwaadschiks.

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 18:42

zijn blijkbaar mensen die zich niet snel generen
dus adem diep in loop naar hun deur, bel aan
vraag of ze hun sexleven iets minder openbaar willen maken
of het liefst snachts iets zachter Knipoog gewoon doen hoor!

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 18:45

Elpatcho, ik heb een poging gedaan door middel van een net briefje. Aan de hand van dit briefje heeft de buurvrouw gebeld maar dat heeft niet echt veel nut gehad, enkel nog meer frustratie.

Ik ga even "troost" eten bij een vriendin van me. Hopelijk is het nog rustig als ik weer thuis kom...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 18:45

Britty schreef:
Russell, Ze hadden gisteren een "feestje" Overigens was dat gisteren de eerste keer dat ze zo'n feest hadden, maar wat mij betreft ook de laatste keer.

Ik mis mijn oude bejaarde buren nu echt heel erg!!!

Hemellief, dus je hebt een leuk vriendenclubje naast je gekregen. Maar wat zij doen is wel degelijk burengerucht en dit is net zo erg als harde muziek. Je hebt nl wel een punt als je de politie laat komen, ze kunnen er weinig mee doen, maar het is wel genant en het demotiveerd hoop ik voor ze om er mee door te gaan.

Maar zoals ik al zei, een vriendin van mij had hetzelfde probleem met haar buurvrouw. Die ging ook gewoon lekker door, raam open en de meest rare bonkgeluiden erbij, zoals ze zei, alsof ze radslag aan het maken was tegen de muur. Ze is na 4 jaar verhuisd, die buurvrouw dan.

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 18:48

Britty schreef:
Elpatcho, ik heb een poging gedaan door middel van een net briefje. Aan de hand van dit briefje heeft de buurvrouw gebeld maar dat heeft niet echt veel nut gehad, enkel nog meer frustratie.

Ik ga even "troost" eten bij een vriendin van me. Hopelijk is het nog rustig als ik weer thuis kom...

briefje vind ik niet kunnen sorry ik weet niet waarom persoonlijk zou ik er me niet veel van aantrekken, een goed gesprek lijkt me beter genanter voor hun Knipoog

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 18:52

ik zou absoluut geen tegenacties doen, dan trek jij straks aan het kortste eind, wie weet wat voor tegenacties ze gaan verzinnen.. Ik zou elke keer als ze weer aan de gang gaan de politie bellen, zodat men daar weet wat de frequentie is. En het is toch gewoon te gek voor woorden dat jij al zegt dat je ergens anders gaat slapen als ze weer een feestje geven! Je wordt gewoon je eigen huis uitgesext! Boos!
En achter/ overburen? Die moeten dit toch ook horen? Ik zou gewoon even iedereen langs gaan of ze er ook last van hebben, dan kun je samen sterk staan t.o.v. de politie. Maar nogmaals ga geen tegenacties doen, want dan wordt het volgens mij (gezien haar reactie alleen al...) alleen maar erger..

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 19:19

ELpatcho schreef:
Britty schreef:

briefje vind ik niet kunnen sorry ik weet niet waarom persoonlijk zou ik er me niet veel van aantrekken, een goed gesprek lijkt me beter genanter voor hun Knipoog

Als je niet kan slapen door hun 'liefde'? Mooi wel dat ik me er wat van aan zou trekken, aan het telefoongesprek te lezen zijn het mensen die het liefst nog in de bus zouden zitten sexen op weg naar hun werk ofzo.

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 19:23

ownee ik bedoelde als ik die mensen was zou ik me van een briefje niet veel aantrekken!

ik vind dat TS zeker wel er wat van moet zeggen maar briefje vinnik zo raar overkomen.. net alsof je in een bar staat en een vriend van een jongen je een briefje komt brengen met wil je verkering met me kruis aan ja of nee weetje wat ik bedoel. ik zou het lachend weggooien tja weet ook niet waarom, ik zou toch gewoon naar ze toe stappen als dat niet werkt politie bellen vanwege overlast heel simpel houden alles!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 19:25

Ah zo, ik dacht dat je zei dat de TS overdreef *LOL*

Nouja als ze de buren nog niet persoonlijk kent afgezien van het gebrul zou ik een briefje een hele goede optie vinden. Nagelbijten / Gniffelen

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 19:26

OMG Je hebt foute hippies naast je met hun liefde met vrienden Tong uitsteken bah