En je was dus al bezig om op je zelf te gaan en ja met zijn tweeen is Véél leuker
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
als ik ooit met een oudere vriend thuis kom
.
Hester schreef:Ik denk dat je tot nu toe erg goed bent omgegaan met deze lastige situatie. Het ontslagen worden loopt denk ik wel los, je vader had dat niet mogen zeggen, maar hij was geschrokken, onwennig en kwaad. Dan zeggen mensen nou eenmaal dingen waar ze achteraf spijt van krijgen.
Maar het ontslag maakt - op de lange termijn - denk ik niet zo heel veel uit? Leidschendam is nogal een eind van de Duitse grens, dus bij je ouders blijven werken was lijkt mij toch niet de planning? En wat dat aangaat, heb je in Duitsland wel jobprospects? Want werkloos is het leven sowieso erg duur...
maareh je kan me altijd pb'en als je vragen hebt. mijn vriend en ik hadden het ook eerst zonder dat me ouders het wisten maar die kwamen er achter doordat ze mijn smsjes hadden gelezen. ze waren naar hem toegegaan en hadden gezegd dat hij me niet meer mocht zien, maar een dag later zijn ze weer naar hem toegegaan en hebben ze gezegd dat ze niet eerlijk waren tegen hem en dat we het zelf maar uit moesten zoeken. en nu als ik bijvoorbeeld 3 weken weg ben eet hij rustig elke avond bij ons of drinkt ie koffie terwijl ik er zelfs niet ben..hoe lang kennen jullie elkaar? ik ken hem nu bijna alweer 2 jaar, dus het heeft tussen ons ook 1,5 jaar moeten groeien. leandrotje schreef:heey meis,
ik heb zelf ook een vriend die 16 jaar ouder is als mij en ik heb nu al 8 maanden een relatie met hem. toch wil ik zeggen dat mijn ouders 1 dag een probleem ervan hebben gemaakt en ze hebben het toen geaccepteerd. zelf ben ik nu 17 en ik had met hem toen ik nog 16 was. hij was toen 32 en nu 33. ik ben blij dat mijn ouders niet zo zijn als die van jou, maar je bent toch al volwassen en je kan je eigen keuzes toch wel maken? mijn ouders hebben zoiets van: het is je eigen keuze, liefde kan je toch niet scheiden. ik zou niet weten hoe het leven van jou is omdat mijn ouders het hebben geaccepteerd. jouw ouders zouden eigenlijk met die van mij moeten pratenmaareh je kan me altijd pb'en als je vragen hebt. mijn vriend en ik hadden het ook eerst zonder dat me ouders het wisten maar die kwamen er achter doordat ze mijn smsjes hadden gelezen. ze waren naar hem toegegaan en hadden gezegd dat hij me niet meer mocht zien, maar een dag later zijn ze weer naar hem toegegaan en hebben ze gezegd dat ze niet eerlijk waren tegen hem en dat we het zelf maar uit moesten zoeken. en nu als ik bijvoorbeeld 3 weken weg ben eet hij rustig elke avond bij ons of drinkt ie koffie terwijl ik er zelfs niet ben..hoe lang kennen jullie elkaar? ik ken hem nu bijna alweer 2 jaar, dus het heeft tussen ons ook 1,5 jaar moeten groeien.

Citaat:Ik wens je veel geluk toe, maar vind je eigenlijk toch best wel heel erg jong voor iemand van 32 ... volgens mij zit je in een heel andere levensfase dan hij. Jij zit nog op school neem ik aan, terwijl hij al jaren werkt. Hij is al op een "papa" leeftijd, jij nog lang niet ... Ikzelf veroordeel leeftijdsverschil niet (bij ons ook 12 jaar dus ik weet waar ik over praat), maar ik vind jouw "beginleeftijd" zeg maar wel erg jong ... De TS is 21 dat vind ik toch een wat ander verhaal. Wel fijn voor je dat je ouders het accepteren.
en ik weet wat de consequenties zijn, maar daar ga ik dan maar voor. en ik snap je ook wel en natuurlijk mag jij ook gewoon je mening geven, maar ik ga er niet ineens bij nadenken van, kan dit nog wel?? we hebben er samen voor gekozen en gaan er gewoon voor
leandrotje schreef:jeetje luna wat erg! jouw ouders kunnen jou gewoon niet loslaten maar dat moeten ze wel proberen lijkt me! je bent volwassen en kan je eigen weg nu heus wel vinden! succes ermee..
jeetje meid, ze gaan nu wel heel erg ver hoor. Vind dat ze het nu een beetje te bont beginnen te maken! Ga lekker op zoek naaar een andere baan en een plekje voor je paarden. Laat ze maar even afkoelen en geniet van je vriend
_Skess_ schreef:ik dacht dat mijn ouders erg warenjeetje meid, ze gaan nu wel heel erg ver hoor. Vind dat ze het nu een beetje te bont beginnen te maken! Ga lekker op zoek naaar een andere baan en een plekje voor je paarden. Laat ze maar even afkoelen en geniet van je vriend
_Skess_ schreef:landje huren of pachten van een boer?