Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barmat schreef:Ik geloof het wel, maar dan vraag ik mij af WAT je eet
ninja2 schreef:Wij geven zo,n 350€ uit aan boodschappen. Ik haal het bij de jumbo,AH en plus. Ik tel meestal 800-1000€ voor boodschappen,tanken,roken,uit eten,leuke dingen doen enz. We hebben vaste laste van ongeveer 750€ per maand dat zijn de rekeningen zoals gas,water,licht,cz,abbo, tel, internet, enz. Daar bij komt nog de hypotheek van 1100€ waarvan we nog wel 320€ terug krijgen. Totale vaste lasten komen uit op z,n 2000€ per maand soms iets meer soms iets minder. Ik vind het eigenlijk best veel hoor. Maar ik moet zeggen dat we ook niet als de zuinigste mensen leven
roosje84 schreef:Maar fruitdrankjes bijv bij de appie zijn ook ontzettend duur
runningkawa schreef:Ik drink overdag ranja
niet voor het geld, gewoon omdat ik dat de dorst goed vind lessen en ik water alleen niet lekker vind
s avonds drink ik wel sap.
toetje eten we zelden tot nooit
chips alleen mijn vriend en ik 1 reep chocolade in de week, puur omdat ik anders te dik word.
ninja2 schreef:ik weet niet hoe het met jullie is maar ik heb bijv altijd iets van koekje/chips/fris in huis voor het bezoek. Zelf eet ik het niet zo vaak maar ik vind het zo erg als ik iemand niet iets lekkers aan kan bieden.
russel schreef:ninja2 schreef:Wij geven zo,n 350€ uit aan boodschappen. Ik haal het bij de jumbo,AH en plus. Ik tel meestal 800-1000€ voor boodschappen,tanken,roken,uit eten,leuke dingen doen enz. We hebben vaste laste van ongeveer 750€ per maand dat zijn de rekeningen zoals gas,water,licht,cz,abbo, tel, internet, enz. Daar bij komt nog de hypotheek van 1100€ waarvan we nog wel 320€ terug krijgen. Totale vaste lasten komen uit op z,n 2000€ per maand soms iets meer soms iets minder. Ik vind het eigenlijk best veel hoor. Maar ik moet zeggen dat we ook niet als de zuinigste mensen leven
Oew is best veel. Dan moet je of een man met goed inkomen hebben of beide een baan. Ik vind het een sport om met weinig veel te doen.
Wij doen het van 1 inkomen. Hebben net weer 500 euro van de energierekening terug gekregen. Het is je eigen geld wat je uitgeeft en als je creatief bent, kan je er meer mee doen dan dat je klakkeloos maar betaald en aanpakt.
Zep schreef:roosje84 schreef:Maar fruitdrankjes bijv bij de appie zijn ook ontzettend duureen pak fruitdrank van het AH huismerk is even duur als bij de Aldi. (45 ct/1,5l)
Ik heb vandaag weer eens getest, ben voor de groente en het brood naar de markt gegaan, en voor de overige dingen naar de Dirk vd Broek. Ik heb me een rugbreuk gesjouwd met een zware boodschappentas door de stad en was E10,- duurder uit dan mijn gemiddelde zaterdagboodschapje bij de Appie Heijn. Dus de volgende keer rijd ik gewoon weer met de auto naar de AH, bevalt me veel beter!!