Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schimmelig schreef:Na lang testen en 100 verschillende conditioners te hebben gebruiken ben ik er achter dat de beste voor lang haar dat snel klit van Palmolive is en per 400 ml nog geen 3,- kost! Dag producten van 10 euri plus![]()
joyce B schreef:Rijd alleen wedstrijden als je denkt dat je winstpuntwaardig kunt rijden. Je bespaart veel startgeld, maar ook benzine (wat soms meer is dan je startgeld)
Ga voor de ervaring evt. naar oefenwedstrijden in de buurt (vaak goedkoper omdat er geen verplichte prijzenschaal is, maar als je de oefening nodig hebt verwacht je toch niet in de prijzen te rijden?).
Oregon schreef:Voor de rokers onder ons: ik rook alleen sigaretten, wanneer ik dan thuis ben dan "draai" ik die zelf met zon machientje, shag van de lidl en filterhulzen. Dit scheelt ontzettend. Ik draai ook wel eens een avondje voor de buis een aantal achter elkaar. Deze neem ik dan mee wanneer ik niet beslist "nette" sigaretten nodig heb (werk, school, naar mn ouders, etc).
joyce B schreef:Het zal je verbazen hoeveel mensen op wedstrijd gaan al hopend dat ze snel een klasse hoger mogen, ook als ze steeds geen punten halen, of af en toe een puntje. En dan boos en gefrustreerd als het niet goed gaat, en pa/ma/groom/paard moeten het gekat ondergaan... Dan vraag je je af of ze wedstrijden rijden voor hun lol... Tuurlijk zijn er ook mensen die starten om te starten
ikke schreef:Oregon schreef:Voor de rokers onder ons: ik rook alleen sigaretten, wanneer ik dan thuis ben dan "draai" ik die zelf met zon machientje, shag van de lidl en filterhulzen. Dit scheelt ontzettend. Ik draai ook wel eens een avondje voor de buis een aantal achter elkaar. Deze neem ik dan mee wanneer ik niet beslist "nette" sigaretten nodig heb (werk, school, naar mn ouders, etc).
Blijft dat het goedkoper is om niet te roken, los van het feit dat het een nutteloze bezigheid is
Alwiene schreef:@ Stelvia, heeft de DM ook nog een volledige naam? We zijn een poos terug geweest in duitsland bij de drogist, maar ene drogist was inderdaad supergoedkoop, en de andere al meteen veel duurder.
ikke schreef:joyce B schreef:Het zal je verbazen hoeveel mensen op wedstrijd gaan al hopend dat ze snel een klasse hoger mogen, ook als ze steeds geen punten halen, of af en toe een puntje. En dan boos en gefrustreerd als het niet goed gaat, en pa/ma/groom/paard moeten het gekat ondergaan... Dan vraag je je af of ze wedstrijden rijden voor hun lol... Tuurlijk zijn er ook mensen die starten om te starten
Tja, het hebben van een prijzenkast is ook een hobby (Rien Poortvliet)
Ik geloof eerlijk gezegd ook niet dat dat slag mensen erg uit is op doordacht omgang met hun bronnen.
Geeft niks, iemand moet die veel te dure kopen en berijden..........