Van felroze naar goud etc.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Van felroze naar goud etc.
Muzefee schreef:Maar bij acryl heb je vaak/meestal geen tip.Ze zetten een malletje op je nagels als ze verlengt moeten worden en daar 'verfen' ze als het ware de acryl over.
Breitling schreef:kan beide maar meestal erop

Preddy schreef:ik heb dus nu 1 acrylnagel met tip omdat mn nagel was afgebroken en ik een bruiloft had..Maar om nou te zeggen mooi; ehhh nee! Ze`was ook erg haastig met zetten, is niet helder (is ook ruwig) en op 2 plekken de slijptol (vreesmachine) te lang laten staan. Ben blij als ik t er weer af heb! Is trouwens gedaan met OPI..
Het probleem met tips is dat het lang duurd voor je een goede tip hebt. De tip moet je juiste c curve hebben omdat iedere nagel anders gevormt is. Ook moet de tip van zij wal naar zijwal lopen en omdat veel nagelstylistes daar de tijd niet voor nemen omdat tijd geld kost worden ze 9 van de 10 keer verkeerd geplaatst ook al hebben ze 10 jaar ervaring.
maar veel doen dat wel.Henzz schreef:Een slijptol?!?!
Ik heb gel, daar vijlen ze alleen bij!

Muzefee schreef:Jammer zeg Preddy. Voor je bruiloft wil je het tóch piekfijn in orde...
Het was de bruiloft van mn broer gelukkig
Hoe haal je acryl eraf? Of moet je het laten doen, en hoe gebeurd dat? Want toen ik de lak eraf haalde vandaag zag ik dat er ook een hoekje uit is net boven mn eigen nagel (zag dit al gebeuren toen ze ging slijpen/frezen en dacht dat dit nog werd bijgewerkt, later niet meer bij stil gestaan)

Breitling schreef:daarna word de nagel gepincht (in vorm gebogen) en dan afgewerkt met de vijl
Blij dat dat niet altijd hoeft.