T-shirts met ***teksten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maudy_89

Re: T-shirts met ***teksten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:11

Willeke1991 schreef:
Ooh, leuk zo'n t-shirt. Als je met je vrienden uit bent ofzo.. Maar als je met je vriendin loopt.. Zou ik ook niet blij van worden hoor!! Ik ken je vriend niet, misschien bedoelde hij het als geintje ofzo.

Mijn (toenmalige) vriend en ik zouden uit eten gaan. We waren een middag wezen zwemmen en hij moest zich ff omkleden, wat trok meneer aan? een t-shirt met in koeienletters PLAYER erop.
Dat vond ik nou ook niet echt geslaagd..

haha ja die had mijn vriend ook, achter op zijn kont hi geen probleem hoor tis toch mijn player ?

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:12

Ehm, bij mij zou de schaar erin gaan. Ik ben daar heel makkelijk in, ik zou ook nooit een ho.r genoemd willen worden, vind dat heel respectloos.

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 12:12

Sorry maar deze reacties wil ik niet hebben. Mijn ouders hebben het t'shirt gezien bij m'n broer en vinden dit respect loos tegenover de vrouw. Ze vonden het al helemaal niet kunnen dat mijn vriend er mee rond ging lopen. Ik vind het fijn dat 'm'n ouders klaar voor me staan om ook even naar mij te luisteren. Mijn moeder en ik zijn heel close en weten een heleboel van mekaar. Ook is m'n moeder gewoon altijd erg meegaand in dit soort situaties. Dus ik ben blij met zulke ouders die wel even tijd hebben voor me om even naar me te luisteren. (en mn ouders wisten dat mn vriend dit shirt had en wilden ook niet dat hij hem aantrok wanneer ik het zag. Toch is dit gebeurd en mn ouders hebben het echt gerespecteerd dat mn vriend ook aan hun zijn excuses heeft aangeboden. Mijn vriend vond het ook zijn taak om dit te doen.) Tja je hebt een goede band met je ouders of je hebt het niet.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:15

uit welke tijd kom je eigenlijk? de middeleeuwen?

wat een gezeik om een shirtje zeg allemachtig..
het shirtje verknippen DAT vind ik pas respectloos tegenover diegene die hem heeft gekocht..

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:15

Girl007 schreef:
@everybody: M'n vriend en ik zijn er helemaal uitgekomen! We hebben er echt goed overgepraat en ik heb duidelijk gemaakt dat ik me gekwetst voelde. (en mn ouders vinden dit ook eg respectloos en waren het hier ook niet mee eens) Ik heb daarna ook gevraagt of ie ook even zijn excuses aan mn ouders wilden aanbieden en dat heeft ie ook gedaan. Hier ben ik echter heel blij mee want hij ziet nu zelf ook in dat het in ons gezin gewoon niet geaccepteerd word dat vriendlief een t-shirt draag met zulke tekst erop. We kunnen nu gewoon weer lekker verder gaan met onze relatie en verknippen het t-shirt samen. (Dit was echter het idee van mn vriend en mij samen, dus niet zeuren dat ik nu weer de gene ben met een belachelijk idee, dit is ook wat hij wil)

HUH??? meen je dit nou echt serieus? Dat hij zn excuses moest maken aan je ouders? Om een shirt met maffe tekst?
Ik mag nergens over oordelen, maar ik kan me voorstellen dat je vriend hier op den duur behoorlijk de krampen van krijgt hoor als je om kleine dingen zoveel ophef maakt en je ouders erbij haalt. Das echt goed bedoeld van me..ook al ben je gekwetst, als je met je ouders erover praat is dat goed, maar om zoiets een excuses maken?
Afijn, ik denk dat ik het niet begrijp allemaal, vandaar mijn wat lompe reactie.
Ik kan je zeggen dat ik een heéééél goede band heb, met zowel mn vader als moeder, maar die hadden me echt wel even aan mn haren getrokken om met beide benen op de vloer te komen hoor, die hadden gezegd dat k me niet zo had moeten aanstellen en mn vriend dan hoogstens gevraagd of hij dat shirt niet aan wilde doen in mijn bijzijn..(zouden ze zelfs overigens nOOIT vragen, want daar bemoeien zij zich niet mee, mijn relatie, mijn problemen, maar ok als ik 16 was geweest, mss dan wel zo)

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:17

Ehm, nee dat vind ik niet. De ts heeft toch tegen haar vriend gezegd dat ze het niet wil, dan kan haar vriend dat toch respecteren. Hij kan hem ook in de kast leggen en tegen zijn zusje zeggen dat hij hem niet aan wil omdat zijn vriendin dat niet leuk vind. Hij kan dat toch uitleggen.

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 12:19

Nja tja jullie denken er zo over en wij zo. Maar het is allemaal goed gekomen en het heeft alleen maar geholpen in onze relatie. We gingen al helemaal voor mekaar maar nu zekerste weten. Het klinkt misschien of ik een driftige puber ben. Maar ik weet gewoon dat dit heeft geholpen, jullie zitten misschien in een ander levensmilieu als mij.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:20

Girl007 schreef:
Nja tja jullie denken er zo over en wij zo. Maar het is allemaal goed gekomen en het heeft alleen maar geholpen in onze relatie. We gingen al helemaal voor mekaar maar nu zekerste weten. Het klinkt misschien of ik een driftige puber ben. Maar ik weet gewoon dat dit heeft geholpen, jullie zitten misschien in een ander levensmilieu als mij.

kom op zeg.. je bent 16.. Clown hij 22.. Clown

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:21

Ik denk dat jij nog heel wat tegenslagen in je leven gaat krijgen als ik het zo allemaal lees... Sigaar

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:22

Annemeik schreef:
Ehm, nee dat vind ik niet. De ts heeft toch tegen haar vriend gezegd dat ze het niet wil, dan kan haar vriend dat toch respecteren. Hij kan hem ook in de kast leggen en tegen zijn zusje zeggen dat hij hem niet aan wil omdat zijn vriendin dat niet leuk vind. Hij kan dat toch uitleggen.

Haar vriend kan dit zekerw el respecteren, maar het shirt aan gorten knippen, nou sorry hoor, dat is echt respectloos tegenover zn zus (ook al is het zijn eigen idee)..geef hem dan desnoods terug, kan ze hem zelf als pyama dragen oid Tong uitsteken
Ik zit idd in een ander levensmileu als jij Lachen Heb geleerd niet altijd mn zin te krijgen en me niet druk te maken om kleine dingen, wat als grote dingen vervelend worden, oei zie die maar oplossen.

Maargoed, vind dit een erg absurd iets geworden, kon in eerste instantie je gekwetstheid nog begrijpen en dacht ik nog van ok, als je er zoveel moeite mee hebt, dan desnoods dat ding in de kast..maar erz oveel ophef over maken om jeouders erbij te halen en zn excuses aan moet bieden.poeh, zit lekker onder de plak die vriend van je.

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 12:23

Het leeftijdsverschil is bij ons totaal geen probleem. We houden van mekaar en daar gaat het toch om? Sorry maar daar kun jij niet over oordelen. Hij gaat voor mij en ik ga voor hem. Punt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:24

Girl007 schreef:
Sorry maar deze reacties wil ik niet hebben.

Dan moet je geen topic openen als je deze reacties niet wilt.. Slapen

Girl007 schreef:
Tja je hebt een goede band met je ouders of je hebt het niet.

Ik heb een prima band met mijn ouders, maar los toch echt mijn eigen problemen zelf op! Clown Vind dit trouwens echt een opmerking doe kant nog wal raakt...

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:25

Ja das waar, hij gaat iig wel voor je, anders had hij dit niet voor je overgehad..dus dat is een mooie pluspunt voor jullie relatie, veel geluk toegewenst Lachen

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 12:25

Ik wil alleen de mening horen over het feit dat ik dit niet vind kunnen. Niet over hoe ik en mijn vriend hier mee omgaan. In de trant van het praten en het oplossen van dit probleem.

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:26

Ik zeg ook niet dat zij dat had kunnen doen, ik zeg dat ik dat zelf zou doen. En hij zou ook verdomd goed weten waarom. Vooral als je iets zo duidelijk neerzet dat je dat niet wilt.

Nee, joh, ik zeg nee en dan lekker doorgaan. Waar eindigt dat? En als je dat aan zijn zusje zou uitleggen dan kan dat toch ook best. Ik vind het meer een daad stellen.

Maar alles is dus uitgepraat en jullie zijn er sterker uitgekomen. Ik snap trouwens niet wat dat met de leeftijd te maken heeft, ik was ook 16 dat ik mijn eerste vriendje kreeg en die heb ik nog steeds gehouden.

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:26

Ik vind het vreemd dat je je vriend gaat verbieden z'n eigen kleren aan te doen :S Je kan het ook hooguit vragen of ie hem niet aan wil doen waar jij bij bent, omdat je het niet leuk vind.

M'n vriend heeft ook t shirtjes met rare poppetjes en teksten enzo. Stel we gaan ergens heen en ik vind z'n t shirt echt niet leuk, dan vraag ik of ie een ander aan wil doen en dat gebeurt dan ook gewoon.
Heb ik het netjes gevraagd, en krijg ik dus m'n zin, en er komt geen ruzie van.

@ kimberley77, jah idd. helemaal met je post eens!

Ik moet zeggen dat ik vroeger ook best verwend was (en nog wel beetje), en ook altijd m'n zin wilde hebben, maar begin toch steeds meer te leren dat dat gewoon niet altijd kan en dat er ook dingen (moeten) gebeuren die je niet leuk vind. Het kan niet allemaal om jou en je mening draaien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:27

Girl007 schreef:
Ik wil alleen de mening horen over het feit dat ik dit niet vind kunnen. Niet over hoe ik en mijn vriend hier mee omgaan. In de trant van het praten en het oplossen van dit probleem.

Och.. ik wil ook wel eens wat... Vork

Limanade

Girl007 schreef:
Het leeftijdsverschil is bij ons totaal geen probleem. We houden van mekaar en daar gaat het toch om? Sorry maar daar kun jij niet over oordelen. Hij gaat voor mij en ik ga voor hem. Punt.

ja nog wel ja.. maar als jij over al die kleine dingetjes blijft mekkeren als een klein kind dan wens ik je vriend heel veel sterkte..

Annemeik

Wie zegt dan dat ze dat niet eerst netjes gevraagd heeft dan Thagirl.

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 12:29

@Kimberley77: Idd het heeft erg geholpen in onze relatie en dat is idd ook een goed pluspunt. Het punt is gewoon we hadden een periode achter de rug dat we Allebei erg veel stress met ons mee droegen. Daardoor gebeurde het ook regelmatig dat we de kleinste dingetjes even aan elkaar irriteerde. Nu is het ook zo dat we hierdoorheen zijn gekomen en dat we nu allebei weten dat we ook niet zonder elkaar kunnen.

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 12:30

@ThaGirl: Wil je nu zeggen dat ik een verwend kind ben? Want dat zul je me toch echt beter moeten leren kennen.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:32

Girl007 schreef:

volgens mij heb jij wel het shirt.. eeeh de broek aan in jullie relatie Clown

dat hij dat allemaal slikt, exuses aan ouders maken etc.. jeetje. ik vind het wel erg ver gaan voor een shirt.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:32

Je moet alleen even je onderschrift aanpassen Tong uitsteken

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:33

Girl007 schreef:
Ik wil alleen de mening horen over het feit dat ik dit niet vind kunnen. Niet over hoe ik en mijn vriend hier mee omgaan.
Jij wil graag dingen naar je eigen hand zetten heb ik zo het idee.
Alles is goed zolang jij de touwtjes in handen hebt,maar als iemand een eigen mening heeft dan wil je daar niks van horen.
Het moet zoals jij wil,en anders niet.
Nou,hier op Bokt hebben er een heleboel mensen een eigen mening,die ze niet voor jou onder stoelen of banken stoppen.
Als je die reacties niet wil horen,dan lees je er maar overheen. Clown

xxmichellexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:33

Het is maar waar je je druk om maakt in een relatie... Koe