Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:Als je die jonge graag ziet, gaan jullie die dan echt dumpen omdat hij slecht in bed is? Effie vraagje tussendoor?
Miryamk schreef:katiavl schreef:Als je die jonge graag ziet, gaan jullie die dan echt dumpen omdat hij slecht in bed is? Effie vraagje tussendoor?
![]()
Miryamk schreef:katiavl schreef:Als je die jonge graag ziet, gaan jullie die dan echt dumpen omdat hij slecht in bed is? Effie vraagje tussendoor?
![]()
Renske_ schreef:onzeker is soms toch gruwelijk vervelend!
doe mij maar een niet egoistische die zelfverzekerd is en weet wat ie doet
geit schreef:hahaha te lief was ie ook niet want me moeder vroeg zich gister nog af wat die krassen op mijn rug waren
Renske_ schreef:onzeker is soms toch gruwelijk vervelend!
doe mij maar een niet egoistische die zelfverzekerd is en weet wat ie doet
Lovely1 schreef:geit schreef:hahaha te lief was ie ook niet want me moeder vroeg zich gister nog af wat die krassen op mijn rug waren
uhm tja hoe leg je dat uit.. Nou mamm... emmm
Ze moeten gewoon precies doen waar je zin in hebt... geen gemekker verder
SassieSjaak schreef:Ik vind dat nergens op slaan!
Ik vind dat je dat zelf mag bepalen, bij de een voel je je gewoon meer op je gemak dan bij de ander..
Ik heb het toch wel gedaan ik kon hem misschien net 3 uurtje maar het voelde goed daarna 4 jaar een relatie gehad.
Relaxed schreef:SassieSjaak schreef:Ik vind dat nergens op slaan!
Ik vind dat je dat zelf mag bepalen, bij de een voel je je gewoon meer op je gemak dan bij de ander..
Ik heb het toch wel gedaan ik kon hem misschien net 3 uurtje maar het voelde goed daarna 4 jaar een relatie gehad.
Dr staat toch ook nergens dat je dat niet zelf mag bepalen? Staat gewoon een conclusie van een onderzoek..
SassieSjaak schreef:Relaxed schreef:
Dr staat toch ook nergens dat je dat niet zelf mag bepalen? Staat gewoon een conclusie van een onderzoek..
Ik vind het een achterlijke conclusie!