Ergernis binnen je relatie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lindsey

Re: Ergernis binnen je relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 23:14

Aha nu snappen we ook waarom hij zo aardig is om je even een blikje drinken te komen brengen ook al is het 15 km verderop.

Je vriend houd gewoon van auto's en autorijden.
Dus elk excuus om even een ritje te kunnen maken is goed. Haha!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 19:20

Dat klopt maar dat hoefde ik er toch niet bij te zetten, laat me nou gewoon in de waan dat ie het speciaal voor mij doet

viv77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 21:22

ja te laat komen staat ook hoog op mijn lijstje, maar hij heeft een goed excuus:Ik heb geen horloge=), jaja je mobiel doet het zeker ook niet?..enne snurken na een paar biertjes vind ik ook errug!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 00:13

Ik erger me het meest aan het feit dat Den heel snel pissig wordt als er iets mis gaat en vervolgens op mij gaat lopen snauwen terwijl ik hardop denk om een oplossing te zoeken. Even een voorbeeldje van het parkeerplaats incident van afgelopen week;

We waren bij CH Eindhoven geweest en hadden de auto op het (betaalde) TU terrein gezet. Vervolgens komen we terug, willen we gaan betalen en hebben we geen van beide kleingeld meer, dus Den wilde pinnen wat weer niet gaat met die automaten daar. "EN GODVERD*MME wat zijn dit voor K*TAUTOMATEN blablabla" gaat het dan meteen. Crisis, elke automaat in Eindhoven is zo, en als er gechipt kan worden dan staat er vast ergens een chippaal, doe rustig man.. "En hoe komen we er nu af hé", op zo'n snaumanier van *het is jouw schuld*. Ik heb hem van het TU terrein gegidsd en wat kwamen we tegen; jahoor een chippaal.. Is het dan zo nodig om mij helemaal af te blaffen terwijl ik alleen wil helpen Verward

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 00:26

Ik erger me soms mateloos aan mijn vriend zijn slordigheid......... Aargh, af en toe om gek van te worden.... Stoom uit je oren Autosleutels kwijt, portomonee kwijt, laptop vergeten op een congres, beamer vergeten na een lezing, je sleutels binnen laten liggen en mij laten terug komen van mijn werk... Paspoort laten liggen in een hotel, autopapieren laten liggen op een congres, kleding bij anderen laten liggen en pas een jaar later ophalen of het is gewoon ineens echt helemaal spontaan kwijt, verdwenen, foetsie!

Daarnaast vergeet ie heel vaak afspraken die we hebben met anderen, ben werkelijk zijn lopende agenda Lijst Als ik dat namelijk niet doe hebben we zomaar 4 afspraken op een avond....

Maar mijn allergrootste ergenis is misschien nog wel dat hij met zijn vrienden echt geen maat weet te houden met de drank! Godzijdank heeft hij geen nare dronk en gebeurt het niet vaak maar vind het gewoon zo vervelend als hij helemaal zo lam als een aap is, helemaal als ik ook mee ben Boos! Gelukkig hebben we daar sinds kort duidelijke afspraken over en doet ie verschrikkelijk hard zijn best om die ook na te komen Nagelbijten / Gniffelen

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 03:33

Haha mijn ergernis is uniek..

hij speelt soms teveel gitaar/is teveel met muziek bezig als ik er ben Tong uitsteken
hij kan zo 3 uur hetzelfde riffje oefenen..dus als ik er ben zeg ik daar wel wat van Clown
bijkomend is ook dat ik nu werkelijk van allerlei dingen weet over versterkers, synths, producen etc..best grappig soms als je mannen treft er je kunt erover meepraten..ook al krijg je al die informatie altijd ongevraagd te horen Haha! Haha!

da's het nadeel van een muzikant, dat moesten al die groupies eens weten hahaha Haha!

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 07:42

Jeeeetje wat heb ik dan een fijne vent he(wist ik voor dit topic ook al hoor haha)

Ik mag niet klagen, hij kookt heeeerlijk en vaak, wast af, laat de honden uit, helpt me met de paarden, belt me vaak, smst vaak, mailt vaak, is superdesuperlief, netjes, en gezellig. Daarom ga ik ook met hem trouwen *LOL*

Ok ok...als ik dan echt iets moet opnoemen...soms vindt ik hem wel eens iets te lief, maar dat is alleen op momenten dat ik doodmoe ben....dus dat zit niet bij hem maar bij mij. Koe

Waar hij zich aan ergert bij mij.....ik denk aan dat ik nogal slordig kan zijn. Haha!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 07:46

Ik erger me aan mijn man (ben al 14 jaar getrouwd) als hij geplast heeft en de wc rol op de stortbak van het toilet gezet heeft.
(dat doet ie nou altijd,en dan ben ik de rol kwijt..)

En hij laat de kam altijd in de wasbak liggen,ook zoiets irritants..

Oja,en hij knoeit vaak met shag op de grond,en mopperd dan 10 minuten later dat ik wel eens mag stofzuigen omdat er zoveel op de grond ligt..
(ja,tuurlijk..doe het lekker zelf..) Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 08:10

Waar ik mij aan erger is dat je ze niks kunt aanleren in het huishouden, die grenzeloze eigenwijzigheid. Als je ergens over begint waar je je langzamerhand kapot aan ergert, je geen antwoord krijgt een ongeinteresseerd gezicht. Als je dan vraagt of hij het heeft begrepen en aan wil denken, jahhhh en de volgende keer is het weer hetzelfde. Het zijn kleine irritante slordigheidjes, steeds dezelfde.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 08:22

Schat wil je stofzuigen zegt ie eerst moet dat ik ja dat moet
O dat doe ik morgen wel nee zeg ik dat doe je nu Boos!

Vervolgens heeft ie het hele huis binnen 5 min gedaan en waag er iets van te zeggen

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 08:29

ik erger me eigenlijk aan niets Bloos
Misschien dat hij niet goed is met zijn papierwerk in orde te houden. Maar ik ook niet Clown dusssss...
eeeeeeeeuhm.. oja, dat hij dikwijls vergeet de dopjes op tandpasta/douchegel/deo enz vergeet dicht te doen.
En dat hij nogal aanhankelijk is(hij ergert zich soms aan mij als ik teveel bij de paardjes ben Lachen )
Maar liever zo dan omgekeerd toch?

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 09:46

Citaat:
Ik lees hier sommige dingen dat ik denk: wááárom pik je dat Haha!

waarom je dat pikt, simpel, jou houdt toch van elkaar. Met alle plussen en minnen daarbij.

hoe is jullie man/vriend, als hij ziek is. Vergaat de wereld dan ook.

Sommige minnen zijn net even té min Haha! En als je van elkaar houdt kan je je ook een
beetje aanpassen.

Ik zou persoonlijk zelf enorm pissig zijn als mijn vriend hem zou smeren na een barbecue en
mij met de rotzooi zou laten zitten (om dit maar even als voorbeeld uit het topic te gebruiken)
trust me Knipoog dat was ik ook en die pissigheid heeft ook 2 dagen mogen duren Haha! Haha!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:09

Dat hij altijd denkt dat iedereen achter zn kont aanloopt..(misschien te danken aan zn moeder). Kasten standaard open laat staan, niks ziet in het huishouden..zo irri!

En hij zou eens wat vaker een weerwoord moeten geven..

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:16

Jmc schreef:
Meiden, jullie last van dat je partner de wc-bril altijd omhoog laat staan....? Haha!

Mijne is het sinds kort aan het leren.... (ahum)

Thuis gaat de mijn altijd netjes zitten hoor Haha! Haha!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 13:06

Haha! goed geleerd moet die van mij ook doen en gelukkig is ie lui

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 13:21

Hij ergert zich meer aan mij.. ik niet aan hem.. naja af en toe Clown

Hij typt
Altijd
Op msn
In hele vervelende zinnen
Clown
zo
dus Tong uitsteken

Maar dat maakt ook niet uit.. voor de rest kan ie best lief zijn Lachen

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 13:24

Mijn vriendje is een echte planner! Echt heel vervelend. Je kunt niks spontaan doen.. Plannen plannen plannen..

Maar dan zeg ik het en dan houd hij er wel weer een tijdje rekening mee! Ver erger ik mij bijna aan niks.. Misschien zijn gesnurk nog..

kerstkrans

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 13:28

ik erger me er ontzettend aan, dat als we eens een avondje samen op de bank lekker tv zitten te kijken, meneer na een half uur in slaap valt.
en als ik hem dan wakker maak, hij meteen naar bed strompeld.

verder erger ik me aan het feit dat we nooit eens echt 'ruzie' kunnen maken.
hij is af en toe een beetje een zacht gekookt eitje, en kan niet zo goed ruzie maken.

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 13:33

meestal ben ik degene die in slaap valt Clown maar volgens mij vind hij dat alleen maar schattig Tong uitsteken
Overigens praat hij in zijn slaap.. daar word ik wakker van.
Kan vervelend zijn.. maar de volgende dag hem ermee plagen is wel leuk Haha!

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 14:17

Wat een geweldig topic om te lezen, ik erger me af en toe ook zó vreselijk kapot!

* Hij is standaard te laat, en dan ook echt uren te laat. Als ik na half 8 bij hem aankom is hij pissig wánt ik had het toch wel eventjes kunnen smsen dat ik later was? Nu bleef hij laatst bij mij slapen, om 10 voor 11 's avonds kwam hij aankakken, had om half 11 al de neiging om alles op slot te draaien zodat hij het zelf maar lekker uit kon zoeken. (vind persoonlijk dat ik me érg goed in heb gehouden) Wat was zijn excuus: ik had hem gesmst dat ik nog even met mijn moeder naar de ikea ging dus hij dacht dat ik pas laat terug zou zijn - góh, de ikea is maar tot 9 uur open hoor? Nors opkijken
* Zijn moeder smeert zijn boterhammetjes nog, als ik bij hem blijf slapen probeert hij dat ook voor elkaar te krijgen maar ik ben toch écht niet gek!
* Zijn mams ruimt zijn kamer op, dat is 'normaal' want hij klust mee in het huis.
* Hij kan écht niet koken, zelfs een eitje bakken zit er nog niet in.. Scheve mond
* Zijn oh zo grappige opmerkingen 'Gelukkig heb ik nog altijd minder snor dan jij hebt'. Altijd leuk om te horen, als vrouw zijnde, ik zit sowieso heel erg met die snor en ben nu met IPL bezig zodat het dus voor altijd weg zou zijn...
* KIJK, KIJK! ZIE JE DIE AUTO?? Ik kijk het rijtje van 14 auto's af en mis natuurlijk die oh-zo-geweldige-maar-vooral-heel-erg-dure auto. Bovendien moet hij om iedere auto heen lopen die de 'wow-factor' heeft. Erg irritant want als ik het een keer over paarden heb dan begint hij spontaan over iets anders of hij luisterd gewoon niet (árgh! ik moet wel naar hem luisteren namelijk Nors opkijken)
* Hij is standaard alles kwijt wat hij dus op het allerlaatste moment nodig heeft, met het gevolg dat ik me groen erger omdat ik zo lang moet wachten. Vervolgens zit hij mij op te jagen omdat HIJ zo laat is Ziek ?
* Hij kan geen echte antwoorden geven op vragen: het is altijd een 'misschien' die, als puntje bij paaltje komt al lang een 'nee' blijkt te zijn?
* Hij is ronduit agressief in zijn slaap, ellebogen en buisten in mijn gezicht en ik wordt vakkundig het bed uitgewerkt Koe
* Als ik stil ben en naar zijn gebazel over auto's luister ben ik 'chagrijnig', als ik zelf wat te vertellen heb dan ben ik weer 'hyperactief' en wordt hij chagrijnig omdat ik geen rekening met hem zou houden..
* Hij gaat zelf wel eens uit met een vriend, maar hij wil mij niet mee hebebn. Nu wilde ik eens een keer uitgaan met een stel vriendinnen, meteen ruzie want hij is bang dat ik íets zal doen. Gimme a break - mag ik ook lol hebben zonder jou? Jij wil mij niet mee, dan ik jou ook niet Nors opkijken
* Ik kan constant achter zijn kont aan gaan bellen, als hij belooft morgen mij te bellen dan kan ik tot half 12 op blijven omdat hij nog zoveel te doen had dat voor ging?
* Ik maak altijd de fouten, hij niet.. Als hij iets precies hetzelfde doet dan is dat toch altijd ANDERS en dus niet zijn schuld. (áááárgh! die staat op nr 1 op het moment Stoom uit je oren )

(merk dat het een hele waslijst is, stop er nu maar even mee geloof ik Bloos Ik erger me zo vreselijk rot de laatste tijd.. )

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 14:27

Erger me eigenlijk nergens aan bij hem. Naja, soms natuurlijk wel. Als hij weer eens te makkelijk denkt over dingen Clown Maar verder.. Ik heb een perfect vriendje Lachen Hij heeft lekker zijn eigen leven en vind het ook geen enkel probleem dat ik ook een eigen leven heb Haha!

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 14:32

Jeetje Flutterby; jij ergert je wel heel vaak. Al moet ik zeggen dat ik me aan exact dezelfde dingen kan ergeren. De moeder van mijn vriend smeert zijn brood ook nog, gelukkig verwacht hij niet dat ik dat voor hem doe. En zijn moeder snapt nu eindelijk dat ik niet wil hebben dat ze mijn brood smeert. Clown

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 14:46

Flew schreef:
Jeetje Flutterby; jij ergert je wel heel vaak. Al moet ik zeggen dat ik me aan exact dezelfde dingen kan ergeren. De moeder van mijn vriend smeert zijn brood ook nog, gelukkig verwacht hij niet dat ik dat voor hem doe. En zijn moeder snapt nu eindelijk dat ik niet wil hebben dat ze mijn brood smeert. Clown

Hij probeerd mij dus wel iedere keer zover te krijgen dat ik zijn brood smeer, zit nu trouwens met examens dus kan écht heel erg weinig hebben en tsja.. Hij heeft ook examens maar reageerd dat lekker op mij af Koe

MAAR bovenalles hou ik toch echt wel heel veel van hem hoor! Hij moet alleen niet zo verdacht moeilijk tegen mij gaan doen, op het moment maakt hij van alles een probleem en tsja.. dan knapt er bij mij iets Vriendjes zijn? En hij vind altijd dat hij voor zijn gedrag een geldige reden heeft - ook al is dat niet zo - de volgende dag komt hij dus aan de deur om sorry te zeggen terwijl ik nog steeds laaiend ben Haha! maar uiteindelijk komt het wel goed hoor, ben wel iemand die van uitdagingen houd! Ach gut
*edit* sleutel-kwijt-probleem heb ik opgelost door er zo'n giga-bungel aan te hangen!

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 14:47

Hahaha ik had ook een relatie waar steeds moeilijk gedaan werd, meneer wist alles beter etc. Gruwelijk irritant. Die relatie heeft dan ook geen stand gehouden.

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 14:48

Hm, laten we hopen dat het bij mij beter gaat dan, haha! We waren op de goede weg maar hebebn een tijdelijke terugval Knipoog