Vriend vreemdgegaan, Tips nodig om verder te gaan...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

blauw00gje

Re: Vriend vreemdgegaan, Tips nodig om verder te gaan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:18

Nou dat vind ik echt niet altijd hoor!! Bloos!

Irmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 14:20

Wat maakt het uit dat iemand vreemdgaat met een top model of een quasimodo?
Je vindt het allebei niet leuk.
het is echt niet van: Ow ben je vreemdgegaan met een topmodel, dan maakt het niet uit!

Het blijft niet leuk.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:20

ik draag nooit make up, maar wind elke vent zo om mijn vingertje heen joh Lachen Lachen Lachen

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:21

Nee ook dat Tong uitsteken
Hoe die persoon eruit ziet maakt niet uit.. Maar gewoon het idee..
En dan ligt het er wel aan of hij er dan gevoel bij had, maar het blijft gewoon écht k*t..

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:24

boh wat jij doet kiwiko, is echt ver van mijn bed zeg.. ik zou dat nooit kunnen!! niet willen ook niet. De gedachte al dat hij lekker ligt te rollebolle met zijn ex, en daarna nog naar mij toe zou komen, echt niet !!!!
Maar f vraagje, mag jij ook naar iemand anders toe??
sorry off-topic

on-topic
ben ik het op de eerste pag. met ladyelmira eens,
vind ik de beste tips voor ts

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:25

het zal een mooi verhaal zijn van niet AaronYve Lachen Lachen

nee, hij eigen dingetjes........ Kimmie ook eigen dingetjes joh Lachen

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:27

haha ik vind het lachen hoe je dat allemaal zo zegt, petje af hoor

(vraagt zich diep af of kiwiko wel 100% gelukkig is, maar dat zal wel Lachen )

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:27

haha ok dan is het goed, ik wou je al voor gek verklaren (niet verkeerd opvatten) als dat niet zo was haha.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:28

Hahahah ik ben 100% gelukkig in MIJN huisje met MIJN kindje en MIJN diertjes.......... HIJ is een aanvulling maar geen must Lachen Lachen

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:29

en kiwiko doe jij ook (andere) dingetjes Tong uitsteken ook sex etc

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:30

IK heb er geen behoefte aan, ik wil ook geen kinderen meer Lachen Lachen

maar eerlijk is braaf............ er is niks dat mij tegen zou houden ... Toch???

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:31

ja maar je hoeft tog ook niet meteen kinderen te krijgen Tong uitsteken

ja ik weet niet of jou iets tegenhoud, als mijn vriend het zo zou doen, zou ik ook eens met een mooie jongen een beschuitje willen eten Tong uitsteken

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:33

omdat ik geen kinderen meer wil ben ik ook niet op zoek naar het manneke met de sterkste genen Lachen Lachen

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:35

KiWiKo schreef:
ik draag nooit make up, maar wind elke vent zo om mijn vingertje heen joh Lachen Lachen Lachen

Als ik jou zo een beetje probeer in te schatten, krijg ik het idee dat je echt een hele berg zelfvertrouwen, levenservaring en zelfverzekerdheid hebt. Ik denk dat je alleen dan gelukkig kunt zijn in een relatie zoals jij hebt.

Daar ben ik best jaloers op, ik denk ook juist dat die uitstraling een vrouw aantrekkelijk maakt, niet zo'n zielige puppy die met de staart tussen de benen achter haar vriendje aan dribbelt.

Helaas ben ik nog lang niet zo ver als jij... en zolang zal ik denk ik wel onzeker blijven over zaken als vreemdgaan.

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:36

je bent een sterke vrouw daar heb ik diep respect voor !!!!!
meeste meiden zouden zicht een half jaar lang klote voelen (kijkt naar zichzelf)

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:36

Dat is wel heel biologisch/ wetenschappelijk benaderd Kiwiko... Haha!

Risje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:37

Mijn vriend heeft mij emotioneel bedrogen. Via internet. We hebben het in het begin van onze relatie over dit soort dingen gehad. En nee, hij zou noooooit zoiets doen. Is hij ook (net als jou vriend) daar helemaal geen type voor. We hadden het eerste jaar een heerlijke relatie vol vertrouwen. Na dat hij dat geschand heeft, hebben we echt een rotperiode gehad. We woonden apart en ik wilde het uit maken, want ik kon hem niet meer vertrouwen. Uit einderlijk zijn we wel door gegaan. Samen wonen, kindje..... Na mijn bevalling flikte hij het weer, ik was nog vol met hormonen, dus nam het met een korretje zout.
Een paar weken geleden heeft hij het weer gedaan. Ik wilde echt bij hem weg, maar met kindjes..... ik woon ver van mijn vrienden en familie. Het was gewoon niet realiseerbaar om weg te gaan bij hem. Ik zal hem nu echt nooit meer vertrouwen. hij heeft nu een afspraak gemaakt met een psygologe.
Ik geniet van de fijne momenten samen, want het kan zo ineens over zijn.

Wat mij geholpen heeft, is om hem telkens te controleren, zijn telefoon, e-mail (vooral internet Bloos ) en zijn zakken enz. Telkens als ik niks vond was ik gerustgesteld.
Ik mag hem ook altijd controleren, hij vind het helemaal niet erg.
Maar mijn probleem in nu dat ik vresselijk jalours ben geworden. Ik ken dit helemaal niet van mijzelf. Ik was nooit jalours en nu weet ik pas hoe fijn het is om niet jalours te zijn.
Mijn vriend werkt om de week in het buitenland. Kun je je voorstellen wat voor waan ideen ik allemaal heb.
Telkens wil ik bij hem weg maar toch is er iets wat me bij hem houd.
Ik heb echt spijt dat ik niet de eerste keer bij hem weg ben gegaan.
Blijkbaar is jou vriend er ook gevoelig voor.
Meestal blijft het niet bij 1 x.
Mannen, je hebt er helemaal niks aan!!!!!

Veel sterkte verder, goed van je dat je met hem door wilt gaan. Misschien vind je het fijn als je hem kunt controleren.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:38

Patos........ komt vanzelf, echt waar Lachen

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:39

Risje, jij bent zo afhankelijk van je man dat hij je precies heeft waar hij je hebben wilt! je geeft hem op deze manier gewoon simpelweg toestemming om te doen wat hij wilt..

En met het verschil met de situatie van Kiwiko: jij vind het helemaal niet leuk en hij kwetst je dus hiermee..

Kom op, kies eens voor je eigen geluk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:41

Lovely1 schreef:
KiWiKo schreef:
Make up maakt een mens niet mooier Lachen

Qua uiterlijk wel Knipoog
En uitstraling vind ik ook heel belangrijk gewoon.. en dat mist bij haar ook totaal.

Vind jij! Een ander blijkbaar niet Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:42

Risje80 schreef:
Mijn vriend heeft mij emotioneel bedrogen. Via internet. We hebben het in het begin van onze relatie over dit soort dingen gehad. En nee, hij zou noooooit zoiets doen. Is hij ook (net als jou vriend) daar helemaal geen type voor. We hadden het eerste jaar een heerlijke relatie vol vertrouwen. Na dat hij dat geschand heeft, hebben we echt een rotperiode gehad. We woonden apart en ik wilde het uit maken, want ik kon hem niet meer vertrouwen. Uit einderlijk zijn we wel door gegaan. Samen wonen, kindje..... Na mijn bevalling flikte hij het weer, ik was nog vol met hormonen, dus nam het met een korretje zout.
Een paar weken geleden heeft hij het weer gedaan. Ik wilde echt bij hem weg, maar met kindjes..... ik woon ver van mijn vrienden en familie. Het was gewoon niet realiseerbaar om weg te gaan bij hem. Ik zal hem nu echt nooit meer vertrouwen. hij heeft nu een afspraak gemaakt met een psygologe.
Ik geniet van de fijne momenten samen, want het kan zo ineens over zijn.

Wat mij geholpen heeft, is om hem telkens te controleren, zijn telefoon, e-mail (vooral internet Bloos ) en zijn zakken enz. Telkens als ik niks vond was ik gerustgesteld.
Ik mag hem ook altijd controleren, hij vind het helemaal niet erg.
Maar mijn probleem in nu dat ik vresselijk jalours ben geworden. Ik ken dit helemaal niet van mijzelf. Ik was nooit jalours en nu weet ik pas hoe fijn het is om niet jalours te zijn.
Mijn vriend werkt om de week in het buitenland. Kun je je voorstellen wat voor waan ideen ik allemaal heb.
Telkens wil ik bij hem weg maar toch is er iets wat me bij hem houd.
Ik heb echt spijt dat ik niet de eerste keer bij hem weg ben gegaan.
Blijkbaar is jou vriend er ook gevoelig voor.
Meestal blijft het niet bij 1 x.
Mannen, je hebt er helemaal niks aan!!!!!

Veel sterkte verder, goed van je dat je met hem door wilt gaan. Misschien vind je het fijn als je hem kunt controleren.

Risje ALLES is realiseerbaar, als jij bij hem weg wilt , dan moet je weg gaan........ beter alleen in je eentje als eenzaam in een relatie joh!!!

natuurlijk is het moeilijk, en heb je problemen allong the way........ maar kom op zeg Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:43

Ik denk dat Kim juist gelukkig is omdat ze zich onafhankelijk opstelt. Wijsheid komt met de jaren zullen we maar zeggen. Ik ben ook heel nuchter, mijn man gaat niet vreemd, zie het hem ook niet doen, maar als hij het doet ga ik daar echt mijn huwelijk niet voor op het spel zetten. De mens is helemaal niet gemaakt voor monogamie, dat willen we alleen graag geloven. Daarom gaan er ook zoveel mensen (mannen en vrouwen) vreemd Knipoog

Risje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:43

Chubby, ik heb 2 kinderen. Mijn eerste dochter komt al uit een eerder huwelijk. En zij gaat hier ook naar school. Ik kan gewoon niet weg hier.
Ik was een enorm sterke vrouw heb een hele moeilijke scheiding door moeten maken. Ik was zoooo ontzettend gelukkig samen met mijn dochtertje op een flatje. Ik heb daar heel hard voor moeten vechten. Ik had daar nooit weg moeten gaan.
Maar dan komt je droomman voorbij....... Dacht ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:45

Risje80 schreef:
Chubby, ik heb 2 kinderen. Mijn eerste dochter komt al uit een eerder huwelijk. En zij gaat hier ook naar school. Ik kan gewoon niet weg hier.
Ik was een enorm sterke vrouw heb een hele moeilijke scheiding door moeten maken. Ik was zoooo ontzettend gelukkig samen met mijn dochtertje op een flatje. Ik heb daar heel hard voor moeten vechten. Ik had daar nooit weg moeten gaan.
Maar dan komt je droomman voorbij....... Dacht ik.

Door met deze insteek bij deze man te blijven terwijl je overduidelijk niet gelukkig bent, is niet goed voor jou, maar ook zeker niet voor je kinderen. Ik zou maar gauw weer een huisje zoeken...

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:46

blauw00gje schreef:
polly2 schreef:
Mijn man zegt altijd het volgende tegen me. En daar moet ik bij zeggen, dat toen we 10 jaar jonger waren hij er totaal anders over dacht.

Hij zegt: stel dat je per ongeluk een keer sex met een ander hebt, een slippertje, zonder herhaling, zonder gevoel, puur om de sex. Zie het dan als iets onbenulligs en vertel het mij niet. Ik wil dat niet weten. het is net zoiets als beloven te stoppen met roken, en dan na een tijdje per ongeluk nog één sigaretje te roken, en het blijft ook bij één sigaretje.
Ik wil het dan gewoon niet weten, omdat het toch niks voorgesteld heeft en het niet de moeite waard is om onze hele relatie overhoop te trekken.

MAAR: als je verliefd bent op een ander (ook al heb je nog niets met die ander gedaan)...dan wil het het wel weten...want dan wil ik aan onze relatie werken en wil ik er achter komen waarom je verliefd geworden bent op die ander.
Of..als je herhaaldelijk sex met een ander hebt...dan denk ik dat er in ons sexleven iets mis is, dan wil ik het dus weten, want dan moet er in onze relatie iets gebeuren....

Mijn man is hier heel stellig in. Maar hij hoeft zich geen zorgen te maken. Ik hou van hem....en wil met hem oud worden en ik heb geen behoefte aan een ander....

Dan zou ik me echt altijd afvragen of die niet toevallig vreemd zou zijn gegaan zonder dat ik het wist..
Daar zou ik hélemaal niet meer kunnen leven! Bloos!

Oh...dat vraag ik me geen moment af. Omdat ik hem ken. Dan zul je zeggen....dat zeggen ze allemaal...
Maar ik heb voor hem een relatie gehad van zeven jaar. Mijn ex heeft me wel besodemieterd. Daardoor ging het ook uit. Dus een "groentje" ben ik niet.
Met mijn huidige man heb ik een dusdanige relatie dat het vertrouwen in elkaar onverwoestbaar is. Kan het niet uitleggen....het is een gevoel.
Je moet je voorstellen dat ik een keer de kamer in kwam. Zit mijn man met een sip gezicht op de bank. Ik vraag wat er is. Hij zegt even niks en begint dan heel moeilijk te doen. Ik zeg: wat is er nou...wel...zei hij, toen jij naar het toilet was, ging ik wat drinken pakken en toen zag ik een foto op je laptop en toen heb ik het bijbehorende bericht gelezen...
was een spectaculaire foto van mijn vriendin die flauwgevallen was met haar gezicht op de tafel en ze zag er uit alsof ze knock out was gemept en die had ze me gemaild. Hij had die foto gezien en was benieuwd hoe dat zo gekomen was en had het in mijn mail gelezen.
Ik vond dat niet erg, in mijn mail staan geen geheimen voor hem. Maar hij voelde zich zo schuldig dat hij ongevraagd uit nieuwsgierigheid naar aanleiding van die foto mijn mail had gelezen...! Ik zei dat ik het niet erg vond...maar hij is er een week over door blijven zaniken...dat had hij nooit mogen doen...
Mijn man is zo recht door zee....het zit hem vaak in de weg. Als je hem zou kennen zou je weten wat ik bedoel.
Maar ik kan me voorstellen dat als je mijn berichtje zo leest, dat je denkt: "ja...ja....""