Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
KiWiKo schreef:ik draag nooit make up, maar wind elke vent zo om mijn vingertje heen joh![]()
![]()
Lovely1 schreef:KiWiKo schreef:Make up maakt een mens niet mooier
Qua uiterlijk wel
En uitstraling vind ik ook heel belangrijk gewoon.. en dat mist bij haar ook totaal.
Risje80 schreef:Mijn vriend heeft mij emotioneel bedrogen. Via internet. We hebben het in het begin van onze relatie over dit soort dingen gehad. En nee, hij zou noooooit zoiets doen. Is hij ook (net als jou vriend) daar helemaal geen type voor. We hadden het eerste jaar een heerlijke relatie vol vertrouwen. Na dat hij dat geschand heeft, hebben we echt een rotperiode gehad. We woonden apart en ik wilde het uit maken, want ik kon hem niet meer vertrouwen. Uit einderlijk zijn we wel door gegaan. Samen wonen, kindje..... Na mijn bevalling flikte hij het weer, ik was nog vol met hormonen, dus nam het met een korretje zout.
Een paar weken geleden heeft hij het weer gedaan. Ik wilde echt bij hem weg, maar met kindjes..... ik woon ver van mijn vrienden en familie. Het was gewoon niet realiseerbaar om weg te gaan bij hem. Ik zal hem nu echt nooit meer vertrouwen. hij heeft nu een afspraak gemaakt met een psygologe.
Ik geniet van de fijne momenten samen, want het kan zo ineens over zijn.
Wat mij geholpen heeft, is om hem telkens te controleren, zijn telefoon, e-mail (vooral internet) en zijn zakken enz. Telkens als ik niks vond was ik gerustgesteld.
Ik mag hem ook altijd controleren, hij vind het helemaal niet erg.
Maar mijn probleem in nu dat ik vresselijk jalours ben geworden. Ik ken dit helemaal niet van mijzelf. Ik was nooit jalours en nu weet ik pas hoe fijn het is om niet jalours te zijn.
Mijn vriend werkt om de week in het buitenland. Kun je je voorstellen wat voor waan ideen ik allemaal heb.
Telkens wil ik bij hem weg maar toch is er iets wat me bij hem houd.
Ik heb echt spijt dat ik niet de eerste keer bij hem weg ben gegaan.
Blijkbaar is jou vriend er ook gevoelig voor.
Meestal blijft het niet bij 1 x.
Mannen, je hebt er helemaal niks aan!!!!!
Veel sterkte verder, goed van je dat je met hem door wilt gaan. Misschien vind je het fijn als je hem kunt controleren.
Risje80 schreef:Chubby, ik heb 2 kinderen. Mijn eerste dochter komt al uit een eerder huwelijk. En zij gaat hier ook naar school. Ik kan gewoon niet weg hier.
Ik was een enorm sterke vrouw heb een hele moeilijke scheiding door moeten maken. Ik was zoooo ontzettend gelukkig samen met mijn dochtertje op een flatje. Ik heb daar heel hard voor moeten vechten. Ik had daar nooit weg moeten gaan.
Maar dan komt je droomman voorbij....... Dacht ik.
blauw00gje schreef:polly2 schreef:Mijn man zegt altijd het volgende tegen me. En daar moet ik bij zeggen, dat toen we 10 jaar jonger waren hij er totaal anders over dacht.
Hij zegt: stel dat je per ongeluk een keer sex met een ander hebt, een slippertje, zonder herhaling, zonder gevoel, puur om de sex. Zie het dan als iets onbenulligs en vertel het mij niet. Ik wil dat niet weten. het is net zoiets als beloven te stoppen met roken, en dan na een tijdje per ongeluk nog één sigaretje te roken, en het blijft ook bij één sigaretje.
Ik wil het dan gewoon niet weten, omdat het toch niks voorgesteld heeft en het niet de moeite waard is om onze hele relatie overhoop te trekken.
MAAR: als je verliefd bent op een ander (ook al heb je nog niets met die ander gedaan)...dan wil het het wel weten...want dan wil ik aan onze relatie werken en wil ik er achter komen waarom je verliefd geworden bent op die ander.
Of..als je herhaaldelijk sex met een ander hebt...dan denk ik dat er in ons sexleven iets mis is, dan wil ik het dus weten, want dan moet er in onze relatie iets gebeuren....
Mijn man is hier heel stellig in. Maar hij hoeft zich geen zorgen te maken. Ik hou van hem....en wil met hem oud worden en ik heb geen behoefte aan een ander....
Dan zou ik me echt altijd afvragen of die niet toevallig vreemd zou zijn gegaan zonder dat ik het wist..
Daar zou ik hélemaal niet meer kunnen leven!