runningkawa schreef:Ik ben het wat dat betreft helemaal met wat_nu eens
Niet haar dochter van school af
Zij heeft niets gedaan, waarom moet zijn dan uit die omgeving weg, haar vriendjes en vriendinnetjes achterlaten en nieuwe maken?
Er is hier maar 1 persoon die weg moet en dat is dat jongetje.
En tot die tijd moet de school maar voor een oplossing zoeken
In de pauzes extra toezicht op het plein..jammer voor die jongen dat hij zich in de gaten gehouden voelt..moet hij zich maar gedragen.Jammer dat er leraren zijn die dan eens roulerend een pauze op moeten offeren, maar de veiligheid voor andere kinderen lijkt mij toch voorop staan.
Een school moet een veilige haven zijn...
ik vind dit vrij kort door de bocht...
Een jongen die zich op die leeftijd zo gedraagd moet geholpen worden...misschien is het kind niet helemaal in orde, misschien is zijn thuissituatie verschrikkelijk, misschien...misschien ...misschien...Een kind krijgt niet uit zijn eigen zo een gedrag...Men zou beter tijd investeren in het zoeken naar de oorzaak van zijn...
ik praat die jongen helemaal niet goed maar zoiets heeft gewoon oorzaken...hij is vast niet zo geboren...als dit al allemaal zover uit de hand was gelopen had de school allang hulp moeten aanbieden aan die jongen net zoals aan alle gedupeerden van dit mannetje...
is er geen pestprotecol ofzo? om mee te beginnen....
en waarom ga je niet eens rechtstreeks praten met die jongen zijn ouders? met de schoolbegeleiding erbij?
zo hebben wij hier ook een mannetje...het kind is 6 jaar oud en zit bij mijn zoon in de klas...hij heeft nogal een rare taalontwikkeling...zo kwam ie eens naar Sven toe en zei: als jij niet dit voor mijn doet schiet ik een kogel door je hoofd! Die van mijn...ook niet de braafste was er helemaal van onder de indruk...Hij vertelde het thuis gelijk aan me en een uur later stond ik op school...De school heeft met de ouders van dat kind gepraat en die konden niks meer uitbrengen danb...jah jah..moet je weten, hij heeft 2 oudere broertjes en die kijken hele andere films dan dat Sam eigenlijk mag kijken....en ze haalden nog eens hun schouders op....mijn broek zakte van mijn knieen zowat....
ik heb toen zelf actie ondernomen en er voor gepleit dat Sam niet meer in de buurt kwam van Sven en dat er op het buitenspeelmoment gecontroleerd gespeeld werd tussen die 2...
inmiddels is alles goedgekomen want ik ging ook stiekem controleren...
soms moet je als ouders zijnde vervelend zijn voor school...dan helpen ze je wel