Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NoaC schreef:Ik gok dat ie een nieuwe vriendin heeft en daar zit....
meisje19 schreef:@ ReBaTi: Dat zou wel kunnen, ik denk dat ik gewoon bang ben voor de reactie.. En heb eigenlijk ook niet echt veel zin om overal achteraan te zitten, hij kan ook contact met mij zoeken toch??
meisje19 schreef:@ Snoeske: Hij heeft grote problemen met zijn ouders.. Ze willen niks meer van hem weten, lijkt me sterkt dat ze dan net dit wel willen, maargoed.. Als dit woensdag nog zo doorgaat laat ik het zeker zijn ouders weten.. Of misschien zelfs wel als vermist opgeven.. Nu ga ik te ver zeker?
Loeser schreef:meisje19 schreef:@ ReBaTi: Dat zou wel kunnen, ik denk dat ik gewoon bang ben voor de reactie.. En heb eigenlijk ook niet echt veel zin om overal achteraan te zitten, hij kan ook contact met mij zoeken toch??
Ik denk dat hij daar of
a) geen behoefte aan heeft
b) niet durft!
Hoe moeilijk het ook is, pak zijn spullen en kiep die in een doos.... Als hij wil dat het het einde is, dan moet jij daar wat dit betreft gebruik van maken!
En vergeet niet; jij zit hier niet fout he. Jij bent niet vertrokken!
fabbie schreef:Ik zou trouwens toch bij de politie een melding maken van vermissing omdat het nu ook al meer dan 48 uur is dat hij weg is, ook voor evt in de toekomst beschadiging of vernieling aan je huis als hij daar evt toe in staat is als hij merkt dat de sloten vervangen zijn ook verzekeringstechnisch sta je dan sterker. Hoe moeilijk het ook voor je is lijkt het me wel verstandig, en inderdaad zijn werk bellen of iemand laten bellen zodat je weet of hij daar evt is, mijn vriend vertelde mij trouwens het weekend dat daar een collega ook zomaar ineens niet is op komen dagen hij had wel een andere collega een mailtje gestuurd dat hij in Portugal zat ook dat vond ik erg vaag, dat kan je toch niet maken, maar verder weet ook niemand er iets meer van, maar dat was vrijdag al dus het zal hier waarschijnlijk niet om dezelfe persoon gaan, in iedergeval sterkte