Nee, waarom ik en waarom zo?? :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

meisje19

Re: Nee, waarom ik en waarom zo?? :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 14:52

@ Snoeske: Hij heeft grote problemen met zijn ouders.. Ze willen niks meer van hem weten, lijkt me sterkt dat ze dan net dit wel willen, maargoed.. Als dit woensdag nog zo doorgaat laat ik het zeker zijn ouders weten.. Of misschien zelfs wel als vermist opgeven.. Nu ga ik te ver zeker? Verdrietig

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 14:54

Ik gok dat ie een nieuwe vriendin heeft en daar zit....

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 14:56

En zijn vrienden ook in de steek latend?

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 14:57

NoaC schreef:
Ik gok dat ie een nieuwe vriendin heeft en daar zit....

Ik vind dit wel een beetje hard gezegd.
Misschien is het wel zo maar toch...
Het is wel raar dat niemand weet waar hij is... !

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 15:00

Heeft hij geen werk ofzo waar je naar toe kan bellen of hij aanwezig is?

Kelpla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 15:01

Heel vreemd dit allemaal.
Je zou toch zeggen dat hij het wel tegen zijn vrienden zou zeggen..

Veel sterkte.

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 15:01

@ ReBaTi: Dat zou wel kunnen, ik denk dat ik gewoon bang ben voor de reactie.. En heb eigenlijk ook niet echt veel zin om overal achteraan te zitten, hij kan ook contact met mij zoeken toch??

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 15:03

Idd ik zou zeker even één van me vrienden laten weten waar ik ben ik zo situatie!
Dat is ook wel waar dat hij met jou contact op kan zoeken maar ik denk in eerste instantie dat hij dat niet doet niet verkeert bedoelt maar anders had hij zijn vrienden ook wel laten weten waar hij zit of wat er aan de hand is lijkt mij.

Loeser

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 15:05

meisje19 schreef:
@ ReBaTi: Dat zou wel kunnen, ik denk dat ik gewoon bang ben voor de reactie.. En heb eigenlijk ook niet echt veel zin om overal achteraan te zitten, hij kan ook contact met mij zoeken toch??

Ik denk dat hij daar of
a) geen behoefte aan heeft
b) niet durft!

Hoe moeilijk het ook is, pak zijn spullen en kiep die in een doos.... Als hij wil dat het het einde is, dan moet jij daar wat dit betreft gebruik van maken!

En vergeet niet; jij zit hier niet fout he. Jij bent niet vertrokken!

Kelpla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 15:06

Ja, maar als jij naar zijn werk belt, weet je iig dat alles goed met hem is.

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 15:07

Ja inderdaad, je hoeft hem niet aan de lijn te hebben, voor mijn part zeg je een andere naam ofzo, en vraagt of hij aanwezig is.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 15:08

meisje19 schreef:
@ Snoeske: Hij heeft grote problemen met zijn ouders.. Ze willen niks meer van hem weten, lijkt me sterkt dat ze dan net dit wel willen, maargoed.. Als dit woensdag nog zo doorgaat laat ik het zeker zijn ouders weten.. Of misschien zelfs wel als vermist opgeven.. Nu ga ik te ver zeker? Verdrietig

Ik zou ze toch inlichten... als was het maar omdat je dan iig nooit het verwijt kan krijgen dat je ze niet ingelicht hebt. Als zijn ouders echt niets meer van hem willen weten... tsja, dan zal hij hen toch ook wel eens iets hebben 'geflikt' dat niet door de beugel kan... want het gaat er bij mij niet in dat je zomaar breekt met je kind. Ergens zullen ze dit dan mischien toch wel willen weten.

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 15:09

Idd dat heb ik ook al gezegt het is dan voor je zelf een bevestiging dat hij wel naar zijn werk komt.
En dan ligt de keuze bij hem of hij contact met jou op neemt.

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 15:11

Loeser schreef:
meisje19 schreef:

Ik denk dat hij daar of
a) geen behoefte aan heeft
b) niet durft!

Hoe moeilijk het ook is, pak zijn spullen en kiep die in een doos.... Als hij wil dat het het einde is, dan moet jij daar wat dit betreft gebruik van maken!

En vergeet niet; jij zit hier niet fout he. Jij bent niet vertrokken!

Dat is ook wel weer waar, maar al zijn spullen dan die hij hier nog heeft liggen? Daar zitten dingen bij die zelfs ik als het ware niet aan mocht raken, zo heilig..
Dan raak ik ze niet aan ook, maar de sloten worden vervangen.. contact opzoeken moet hij dan wel.. echt alles van hem ligt hier in míjn huis..
Ik denk dat ik vanavond een vriendin wel laat bellen.. dan weet ik het in ieder geval ook.. (ben niet zo'n beller, wat vreemden betreft Clown )
Vanavond zal ik zijn ouders dan idd ook maar metteen inlichten..

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 15:16

strak plan

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 15:17

Mooi dat je het met me eens bent Lachen

fabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 15:18

ik zit dit vol verbazing te lezen, zoiets doe je toch niet, heel goed dat je de sloten veranderd, heel erg veel sterkte ermee

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 15:21

I(nderdaad strak plan in ieder geval zijn ouders in lichten dat hij met de noorderzon vertrokken is en jij niet weet waarheen en vooral ook niet waarom en in welke toestand.
Werk bellen kijken of hij daar is want daar zal hij zich zeker melden.

Sterkte en maak je zelf niet gek met verwijten of iets dergelijks want hij is gegaan hij had ook met jou kunnen praten. Ik vind je voor wat het waard is in ieder geval een betrokken lief persoon met het hart juist je maakt je zorgen en dat is voor mij een teken dat je nog steeds gek met hem bent.
'Sterkte en rustig aan doen he.

mag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 15:26

Ik zou idd ook zijn werk bellen.Wel raar dat zelfs zijn vrienden niet weten waar hij zit. Als hij wel gewoon aan het werk is, dan lijkt mij ook het meest waarschijnlijk dat hij bij een ander meisje is (hoewel zijn beste vrienden dat dan ook wel zouden moeten weten.....)

Edit: kun je niet in z'n e-mail/ msn kijken of iets dergelijks?

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 15:29

Toch bedenk ik me nu de raarste toestanden.. Normaal gesproken is hij heel erg gehecht aan zijn vrienden, terwijl die er nu helemaal niks van weten.. Sterker nog, ze waren verbaasd dat hij een einde gemaakt heeft aan onze relatie!
Ik ben zo bang dat er iets gebeurt is...

Ik zal metteen kijken of zijn wachtwoord gewoon opgeslagen is.. bedankt voor de tip Lachen

fabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 15:32

Ik zou trouwens toch bij de politie een melding maken van vermissing omdat het nu ook al meer dan 48 uur is dat hij weg is, ook voor evt in de toekomst beschadiging of vernieling aan je huis als hij daar evt toe in staat is als hij merkt dat de sloten vervangen zijn ook verzekeringstechnisch sta je dan sterker. Hoe moeilijk het ook voor je is lijkt het me wel verstandig, en inderdaad zijn werk bellen of iemand laten bellen zodat je weet of hij daar evt is, mijn vriend vertelde mij trouwens het weekend dat daar een collega ook zomaar ineens niet is op komen dagen hij had wel een andere collega een mailtje gestuurd dat hij in Portugal zat ook dat vond ik erg vaag, dat kan je toch niet maken, maar verder weet ook niemand er iets meer van, maar dat was vrijdag al dus het zal hier waarschijnlijk niet om dezelfe persoon gaan, in iedergeval sterkte

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 15:33

Hmm, vervelend, aan de andere wat 'eng'. Zelfmoord? Je weet maar nooit, ik volg het. Wat rot meid, je weet niet wat je moet denken: zorgen maken over waar hij is en hoe hij eraan toe is en aan de andere kant: blij dat je van hem af bent...

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 15:36

tja aan de ene kant wel eng ja dat ie nu opeens verdwenen is.

Maar wees blij dat je van m af bent. mijn relatie met mijn ex is ook ongeveer zo geeindigd. alleen hij heeft t nog in mijn gezicht kunnen zeggen. vind een briefje wel erg laf hoor.

Sucses ermee verder.

Noppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 15:36

Hmmmm, dit verhaal krijgt zo langzamerhand toch een rare wending. Ik snap dat je boos en verdrietig bent, maar ook onzeker over waar hij nu is...Ik hoop voor je dat er straks wat duidelijkheid komt over het hoe en wat!

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 15:42

fabbie schreef:
Ik zou trouwens toch bij de politie een melding maken van vermissing omdat het nu ook al meer dan 48 uur is dat hij weg is, ook voor evt in de toekomst beschadiging of vernieling aan je huis als hij daar evt toe in staat is als hij merkt dat de sloten vervangen zijn ook verzekeringstechnisch sta je dan sterker. Hoe moeilijk het ook voor je is lijkt het me wel verstandig, en inderdaad zijn werk bellen of iemand laten bellen zodat je weet of hij daar evt is, mijn vriend vertelde mij trouwens het weekend dat daar een collega ook zomaar ineens niet is op komen dagen hij had wel een andere collega een mailtje gestuurd dat hij in Portugal zat ook dat vond ik erg vaag, dat kan je toch niet maken, maar verder weet ook niemand er iets meer van, maar dat was vrijdag al dus het zal hier waarschijnlijk niet om dezelfe persoon gaan, in iedergeval sterkte

Nee ik denk idd niet dat het om dezelfde persoon gaat.. Ik kijk het eerst nog een dagje aan, wel ga ik zijn ouders informeren en probeer ik samen te komen met zijn vrienden die hem toch wel wat langer kennen..