Heb gezegd tegen ze dat ze dan net zo goed Hoesseintje kunnen oproepen, maar dat durven ze dan niet, terwijl hitler in feite veel slechter is.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Heb gezegd tegen ze dat ze dan net zo goed Hoesseintje kunnen oproepen, maar dat durven ze dan niet, terwijl hitler in feite veel slechter is.

runningkawa schreef:Je zet als het ware een luikje open, daar kun je dan contact door krijgen.
Zoiets kan bijv ook perongeluk in je slaap.
Er zijn ook mensen die bijv een 2e persoonlijkheid hebben doordat dat is gebuerd.
En aura's zien mensen ook wel zonder moe te zijn
Het is wel zo dat als je moe bent je vaak meer je gevoel volgt en niet je verstand en daardoor wat opener bent voor bijv aura's zien en dat het daarom juist bij jou dan lukt
:

marleen_usar schreef:Het is je onderbewustzijn die jou vragen beantwoord, ik heb het al zo vaak gedaan en er is niks engs of gevaarlijks aan.Denken dat je daarna achterna wordt gezeten dat komt omdat je bang bent en dingen ziet die er niet zijn.
) Maar bij pendelen en mediteren vraag je je onderbewust zijn iets.
aangezien daar nogal wat domme mensen bestaan die het dus ook gedaan hebben.
runningkawa schreef:Omdat niet iedereen dat luikje perongeluk snacht open zet
Andere die dat wel hebben ook opmerken dat het fout gaat en het al weer dicht hebben voordat er wat is gebeurd.
maar met glasje draaien zet je dat kuik wagenwijd open zonder het te kunnen sluiten
*durft niet meer te gaan slapen*
Voel me nu niet meer op men gemak
Maarja, lijkt me best eng ook, geesten zien runningkawa schreef:Slaap maar gerust, want de meeste hebben er geen last van
Geen idee hoe je het precies doet, als dat ik het eens gedaan heb.
Toen durfde ik echt niet meer te slapen.

eefangel schreef:hmm... noem me nuchter, noem me dom.. maar ik geloof daar dus echt niet in
dat is ieder zijn eigen mening. Ik wil tog ook niet dom genoemd worden omdat ik er wel in geloof of omdat het mijn mening is. 
runningkawa schreef:Omdat niet iedereen dat luikje perongeluk snacht open zet
Andere die dat wel hebben ook opmerken dat het fout gaat en het al weer dicht hebben voordat er wat is gebeurd.
maar met glasje draaien zet je dat kuik wagenwijd open zonder het te kunnen sluiten

verography schreef:eefangel schreef:hmm... noem me nuchter, noem me dom.. maar ik geloof daar dus echt niet in
ik noem je zeker niet domdat is ieder zijn eigen mening. Ik wil tog ook niet dom genoemd worden omdat ik er wel in geloof of omdat het mijn mening is.
@galopracer: nee hoor, zelf zie ik als het donker is in televisie ruis en dan vaak van die rondjes (die men Urbs noemt ofso) vaak zie ik ze vanwege een weerkaatsing maar soms is het anders. Gewoon niet bang zijn en brutaal er naar kijken het is weg ;)
verography schreef:eefangel schreef:hmm... noem me nuchter, noem me dom.. maar ik geloof daar dus echt niet in
ik noem je zeker niet domdat is ieder zijn eigen mening. Ik wil tog ook niet dom genoemd worden omdat ik er wel in geloof of omdat het mijn mening is.