rot tnt en ah en hun domme regels

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alane

Re: rot tnt en ah en hun domme regels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 15:11

Lynn_Nikita schreef:
hun gavne tnt de schuld van die tijden , maar postkantoor waar eerst al mn pakjes aankwamen is ook op zaterdag gewoon open, daarom ben i kwaad, nu word ineens bij ah afgegeven, prima, lekke rdichtbij, alleen kan ik ineens alleen onder kantoor uren.

in je beginpost heb je het over 09.20 uur dat je daar was, en dat je pas vanaf 09.30 uur daar terecht kon, je woont er tegenover... waarom heb je dan geen 10 minuten gewacht?

Lynn_Nikita schreef:
en dat ik onderw erktijd kan bokken, tja,, als rustig is akn dat, ik kan niet ineens 10 km rijden om deken te halen en weer terug gaan en hopen dat in tussentijd niemand winkel heeft leeggehaald.
en als echt iets dringends aan hand is met paarden kan ik vrij nemen of ruilen met dienst, maar was nu niet mogelijk

Waarom heb je dat pakket/deken dan niet op je werk laten bezorgen?

Lynn_Nikita schreef:
en die regels, hun houden zich nu ook niet aan regels want boeken zonder dat ik erbij ben uit, waarom doen ze dat dan wel??

Om jou tot dienst te zijn... maar dat wil niet gelijk zeggen dat ze maar willekeurige iedere regel moeten overtreden of aan de kant zetten...

FloortjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 15:12

je vangt meer honing met bijen dan met azijn. Misschien had je je deken al drie dagen op je paard liggen als je je anders had opgesteld en niet meteen hoog van de toren was gaan blazen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 15:15

FloortjeM schreef:
je vangt meer honing met bijen dan met azijn. Misschien had je je deken al drie dagen op je paard liggen als je je anders had opgesteld en niet meteen hoog van de toren was gaan blazen

Oh dat had ik er nog niet van begrepen.....staat zeker tussen de regels. Ga het direct weer doorlezen.

_Inge

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 15:20

@ Alane, de deken koste wel heel wat meer als 65,- nieuw hoor Bloos

Waarom moeten er nu altijd mensen zijn, en toevallig weer dezelfde als in de vorige topics die weer negatief moeten doen over de TS.
Ik kan me goed voorstellen dat ze baalt, zou ik dus ook doen, nou en als je dat van je af wilt schrijven mag dat toch.

En overigens die deken, ze had er helemaal niet om gevraagd of zo, ik bood hem zelf aan en dan zou ze wel gek zijn als ze nu even een nieuwe gaat kopen voor die paar dagen.
Ik had de deken overigens dinsdag al verzonden, dus ook ik ben niet blij dat TNT zo lang erover doet eigenlijk.
Want je hoort gewoon op zaterdag ook spullen op te kunnen halen.
Het verzenden kost ook geld en verwacht dan toch wel dat ze netjes hem afleveren.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 16:37

dat ik niet op werk of bij mijn puders heb laten bezoprgen, ja dom, bedacht ik me ook pas later na.
en ik heb eerst heel netjes gevraagdm, ben ook niet boos op hun geworden in winkel, maar vind gewoon niet netjes van hun.
En nee, ik kon geen 10 min meer wachten aangezien ik om 10 uur de winkel moet openen en dan echt te laat kom als ik nog 10 min, wachtte. daarbij d8 ik, ik ga morgen wel, normaal kan dat op zaterdag nl ook, niet dus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 16:45

Kon mams niet even naar de AH? Toch wel zielig dat je getraumatiseerde paardje nu al dagenlang niet naar buiten kan. Wat is de wereld toch naar. Ik begin langzamerhand te denken dat je zou overal moeten hebben, het zoveelste klaag topic van je.

Demian

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 17:03

Ik vind de openingstijden ook niks. Vaak op zaterdag ook dicht, dus lekker een dag vrij nemen om 'n pakket te versturen of op te halen. Mijn laatste pakket heb ik geretourneerd via Kiala. Openingstijden bij mijn Kiala Punt zijn op ma, di, vr van 9-18, do 9-21 en za 9-17
Zie http://www.kialaverzendservice.nl/

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 17:20

_Inge schreef:
@ Alane, de deken koste wel heel wat meer als 65,- nieuw hoor Bloos

ik heb het niet over de opgestuurde deken, maar over een nieuwe deken, waterdichte winterdeken.. lijkt me ook wel handig dat je er op reserve hebt Haha!

_Inge schreef:
Waarom moeten er nu altijd mensen zijn, en toevallig weer dezelfde als in de vorige topics die weer negatief moeten doen over de TS.

hmm mischien zegt dat ook wat over TS, zoveel bokkers zoveel nieuwe berichten..
Ik verstuur en ontvang veel pakketten en brieven, lees de titel en lees verder... Zie gaande weg dat TS de TS is, vond het nogal sneu in eerste instantie, tot het paard erbij betrokken en genoemd werd...

_Inge schreef:
Ik kan me goed voorstellen dat ze baalt, zou ik dus ook doen, nou en als je dat van je af wilt schrijven mag dat toch.

Iets van je afschrijven is niets mis mee, maar als ieder commentaar en als reden enkel en alleen het betreffende paard wordt genoemd, dan vraag ik me af of er niet van een nood een deugd gemaakt wordt...

_Inge schreef:
En overigens die deken, ze had er helemaal niet om gevraagd of zo, ik bood hem zelf aan en dan zou ze wel gek zijn als ze nu even een nieuwe gaat kopen voor die paar dagen.
Ik had de deken overigens dinsdag al verzonden, dus ook ik ben niet blij dat TNT zo lang erover doet eigenlijk.
Want je hoort gewoon op zaterdag ook spullen op te kunnen halen.
Het verzenden kost ook geld en verwacht dan toch wel dat ze netjes hem afleveren.

Wanneer wordt een medewerker van TNT onmenselijk? Ik bedoel wie werkt kan fouten maken...
Er is ook ooit een pakket naar mij zoekgeraakt, bleek toch aan de afzender te liggen, eigen postcode ingevult...
Maar om dan te eisen, omdat je afhankelijk bent van dat pakket omdat je paard al enkele dagen binnenstaat, dat regels veranderd worden of opzij moeten worden geschoven...
BTW ik heb meerdere dekens, altijd 1 op reserve, laatst een sluiting stuk.. TS zou dan gelijk weer op een eiland zitten en het paard wederom opgesloten...

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 17:20

Ik heb het paloma topic gelezen en kan maar een ding bedenken.

Als je niet in staat bent om een paard zelf te onderhouden en als je paard op stal moet blijven omdat je geen geld hebt om een deken te kopen maar afhankelijk bent van wat een ander opstuurt moet je niet aan dit soort dingen beginnen.

Beetje flauw om dat nu af te reageren op de TNT en ah.
Ook al zijn die regels kinderachtig, het is niet hun verantwoording dat jij niet op de aangegeven tijden die deken op kunt halen. Zoals hier al aangehaald waren er opties genoeg geweest als je even verder had nagedacht.

Persoonlijk vind ik het triest dat het paard nu binnen moet blijven omdat jij niet de middelen hebt om gewoon een deken te kopen.
En nog triester vind ik het dat je daar een ander de schuld voor probeert te geven.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 17:23

Ik zou gaan klagen!!!
Wat belachelijk zeg.. Ach gut

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 17:24

@ ThePast03:Als je een deken aangeboden krijgt ben je wel gek om hem zelf te gaan kopen. En dit topic gaat niet over Paloma... Als je de topics gelezen hebt dan moet je toch ook weten dat Paloma een verboden onderwerp is op bokt. Of heb je dat weer net niet gelezen Haha!

Dit gaat zuiver om het pakketje en niet over Paloma...... Het had ook om een jas voor haarzelf of wat dan ook kunnen gaan.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 17:28

slimmerik schreef:
@ [*olduser*]:Als je een deken aangeboden krijgt ben je wel gek om hem zelf te gaan kopen. En dit topic gaat niet over Paloma... Als je de topics gelezen hebt dan moet je toch ook weten dat Paloma een verboden onderwerp is op bokt. Of heb je dat weer net niet gelezen Haha!

Dit gaat zuiver om het pakketje en niet over Paloma...... Het had ook om een jas voor haarzelf of wat dan ook kunnen gaan.

Nou dan zou ik wel gek zijn maar ik zo op zijn minst dan een reservedeken erbij willen en niet afhankelijk willen zijn van een pakketje wat opgestuurd wordt.
Het zijn mijn dieren en mijn verantwoording, niet die van de gulle gever en ook niet die van de tnt of ah.

En dat het topic niet over paloma gaat weet ik, maar het wordt hier wel door ts aangehaald als excuus voor het niet kopen van een deken, dus dat is niet mijn fout.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 17:33

Je gaat wéér off topic. Het gaat hier op een topic van "het leven zonder paarden" over : rot tnt en ah en hun domme regels.

Dus niks over hoeveel geld TS in haar portemonnee heeft. En hoeveel dekens een paard behoort te hebben.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 17:35

al ging het niet om paloma en die dekne, gaat mij erom als ik pakketje niet kan ontvangen tijdens kantoor uren, hoe moet ik het dan ooit krijgen?? Als eerst het postkantoor gewoon ook op zaterdag open is en je ook op zaterdag pakketjes kan afha;en,w aarom ineens bij de Ah niet. Als hun gesloten waren kon ik nog wel bedenken dat niet mogelijk was en dat ze extra gingen openen alleen om pakketjes af te geven.
Maar als deze gewoon open is, mensen achter de balie staan, de doos naast hun staat en ik dat briefje en ID bij me heb, moet ik toch gewoon kunnen meenemen.
daar gaat dit topic over, en ik heb niet alleen klaag topics, sorry als jullie dat denken

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 17:36

en reserve deken is ook onderweg!!
ben dankbaar dat nog mensen zijn die willen helpen en niet gelijk roepen dat ik goedkoop paard wil, want dat is niet de reden waarom ik Paloma heb.
Ik kon helpen, en word nu ook door verschillende mensen geholpen omdat ik niet allemaal alleen kan doen, ben ik deze mensen ook heel dankbaar voor.
maar dit topic ging dus ineerste instantie helemaal niet om paloma maar om een pakketje wat ik niet meekreeg
Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 26-02-07 17:37, in het totaal 1 keer bewerkt

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 17:37

Lynn_Nikita schreef:

Ha, ha hiermee ben je me net vóór Haha!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 17:38

slimmerik schreef:
Je gaat wéér off topic. Het gaat hier op een topic van "het leven zonder paarden" over : rot tnt en ah en hun domme regels.

Dus niks over hoeveel geld TS in haar portemonnee heeft. En hoeveel dekens een paard behoort te hebben.

TS geeft in haar openingspost aan dat haar paard niet naar buiten kan omdat zij geen deken voor het paard heeft.
TS geeft ook een verwijzing naar het palomatopic om te laten zien waarom ze zelf geen deken kan betalen waardoor het paard al die tijd al binnen moet blijven.

En dan ga ik off topic?
Deze punten zijn toch heel belangrijk in dit hele verhaal. De tnt/ah valt niets kwalijk te nemen, als je het niet met hun regels eens bent moet je zo'n deken zelf op gaan halen of er zelf een gaan kopen.

Maar blijkbaar mag je dus alleen reageren als je klachten hebt over de tnt of vindt dat de tnt verantwoordeijk is voor het feit dat het paard nu op stal moet blijven?
Beetje vreemd dit allemaal.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 17:39

Kan ie weer even? Scheve mond

Het gaat hier om een artikel dat niet kan worden afgehaald, omdat de openingstijden niet handig zijn voor TS. Niks meer, niks minder.
Dat het nu toevallig gaat om een deken, bedoeld voor een paard dat al veel besproken is op bokt, doet niet ter zake. Ik weet dat het moeilijk is, maar graag alle bijzaken erbuiten laten en weer ontopic.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 17:40

Lynn_Nikita schreef:
maar dit topic ging dus ineerste instantie helemaal niet om paloma maar om een pakketje wat ik niet meekreeg

Dan had je het alleen bij het pakketje moeten houden en niet erbij moeten zetten dat je paard nu binnen moet staan of moeten verwijzen naar je palomatopic.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 17:43

TS heeft alleen met de verwijzing naar de deken aan willen geven hoé belangrijk het pakketje voor haar is. Voor een ander kan dat weer heel iets anders zijn. Nogmaals het gaat om het pakketje zoals Elles schrijft.

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:07

Je kunt de TNT en de AH nu wel zwart gaan zitten maken. Maar dan had je het zelf gewoon wat beter moeten regelen.
Ze gaan voor jou heus geen uitzonderingen maken omdat jij 5 dagen per week werkt en je paard al 3 dagen zonder deken staat.
Die regels zijn er niet voor niks en jij bent niet de enige die een pakketje via de TNT ontvangt, daar gaan er dagelijks een heleboel meer heen.
Zorg dan gewoon dat je een reserve deken hebt of ga het gewoon bij een ruitershop kopen.
Vind het een beetje overdreven om de TNT en de AH daar dan de schuld van te geven.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:11

mijn god, mensen doe niet zo ontzettend moeilijk en pietluttig zeg. Zullen we maar vaststellen dat het nu om een lekkere dikke winterjas gaat voor de TS, die al een dikke week onderweg is en niet opgehaald kan worden??? Misschien dat de frustratie dan wat begrijpelijker wordt!? De link is alleen maar gegeven zodat iedereen de reden zou weten waarom ze anders niet naar buiten kon, heeft verders niets met het topic te maken.

Waarom wordt er in elk topic waar de TS in voorkomt ineens een rel veroorzaakt, iedereen mag z'n mening geven, maar iemand afzeiken om het afzeiken heeft niets te maken met het geven van je mening.

DOE LIEF!!!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:13

en bovendien is het toch ook gewoon irritant als je eerst wel een pkt had waar je ook buiten kantoortijden heen kon en nu niet meer? Niet iedereen heeft de gelegenheid om maar vrij te nemen als het de tnt of wat dan ook uitkomt, niet iedereen zit dik in z'n tijd/geld en de meeste mensen kunnen niet zo makkelijk vrij krijgen vanwege zoiets kneuterigs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:22

Lynn_Nikita schreef:
ben dankbaar dat nog mensen zijn die willen helpen en niet gelijk roepen dat ik goedkoop paard wil, want dat is niet de reden waarom ik Paloma heb.
Ik kon helpen, en word nu ook door verschillende mensen geholpen omdat ik niet allemaal alleen kan doen, ben ik deze mensen ook heel dankbaar voor.

Dan maar hopen dat die pakketjes niet bij de zelfde balie worden afgegeven, beetje moeilijk om ze dan op te halen....

Maar goed je hebt een fanclub die je gratis van alles en nog wat opstuurt en nu maar hopen dat die mutsen daar bij de AH als je jouw zien meteen jouw pakketjes gaan afboeken en al die anderen honderden pakketen laten liggen, anders krijgen ze klachten.

En het topic relateert natuurlijk wel naar Paloma, die waarschijnlijk bij een eigenaar had kunnen komen die barste van het geld, dus wie is er nu geholpen. Ik hoop van harte dat je sponsors bij je blijven, moet er niet aan denken dat de DA moet komen en medicijnen gaat voorschrijven, daar kan je spontaan een paar winterdekens van kopen.........

Dus meid, je sponsors van harte gegund hoor in het belang van de pony.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:04

xxappiexx schreef:
Je kunt de TNT en de AH nu wel zwart gaan zitten maken. Maar dan had je het zelf gewoon wat beter moeten regelen.
Ze gaan voor jou heus geen uitzonderingen maken omdat jij 5 dagen per week werkt en je paard al 3 dagen zonder deken staat.
Die regels zijn er niet voor niks en jij bent niet de enige die een pakketje via de TNT ontvangt, daar gaan er dagelijks een heleboel meer heen.
Zorg dan gewoon dat je een reserve deken hebt of ga het gewoon bij een ruitershop kopen.
Vind het een beetje overdreven om de TNT en de AH daar dan de schuld van te geven.

De TNT maakt reclame dat ze ook op zaterdag aan pakketpost doen. Waarom leggen ze het pakketje dan bij een AH filliaal wat op zaterdag niet bemand is?? De TS was op verschillende werkdagen niet thuis. Dan hadden ze het beter bij het postkantoor kunnen laten afhalen wat duidelijk ruimere openingstijden had toch??

En nogmaals het gaat er niet speciaal om dat het een paardendeken is: het gaat er voornamelijk om dat het een pakketje is wat voor TS dringend gewenst is. (als het condooms waren geweest dan had een bepaalde groep er hier niet naar getaand om negatief te reageren Haha! )