Lynn_Nikita schreef:hun gavne tnt de schuld van die tijden , maar postkantoor waar eerst al mn pakjes aankwamen is ook op zaterdag gewoon open, daarom ben i kwaad, nu word ineens bij ah afgegeven, prima, lekke rdichtbij, alleen kan ik ineens alleen onder kantoor uren.
in je beginpost heb je het over 09.20 uur dat je daar was, en dat je pas vanaf 09.30 uur daar terecht kon, je woont er tegenover... waarom heb je dan geen 10 minuten gewacht?
Lynn_Nikita schreef:en dat ik onderw erktijd kan bokken, tja,, als rustig is akn dat, ik kan niet ineens 10 km rijden om deken te halen en weer terug gaan en hopen dat in tussentijd niemand winkel heeft leeggehaald.
en als echt iets dringends aan hand is met paarden kan ik vrij nemen of ruilen met dienst, maar was nu niet mogelijk
Waarom heb je dat pakket/deken dan niet op je werk laten bezorgen?
Lynn_Nikita schreef:en die regels, hun houden zich nu ook niet aan regels want boeken zonder dat ik erbij ben uit, waarom doen ze dat dan wel??
Om jou tot dienst te zijn... maar dat wil niet gelijk zeggen dat ze maar willekeurige iedere regel moeten overtreden of aan de kant zetten...