Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
marleen_usar schreef:Als je dus fultime huisvrouw bent vind ik het niet meer dan normaal dat het huis er fatsoenlijk uit ziet.Dat als pa thuis komt na een dag hard werken, dat hij dan wel ziet dat er in huis ook het 1 en ander is gedaan.
terorita schreef:marleen_usar schreef:Als je dus fultime huisvrouw bent vind ik het niet meer dan normaal dat het huis er fatsoenlijk uit ziet.Dat als pa thuis komt na een dag hard werken, dat hij dan wel ziet dat er in huis ook het 1 en ander is gedaan.
sorry ik vind je heel ouderwets klinken
tita schreef:sommige moeten blijven werken dus moet je kind van hot naar her of wil je nu gaan zeggen dat je dan maar geen kinderen moet nemen
En terecht. Ik ben dus thuis en vriendlief is 3 dagen per week thuis. Wij willen gewoon genieten van ons gezin, liefst zoveel mogelijk met alle leuke dingen die daarbij horen. Leonoor schreef:Pfieuw, volgens mij is deze discussie al eens langsgekomen
Hier dan een 'ontaarde' moederWerk gemiddeld 32 uur (zomers 40, winters 24) en heb daarnaast een baan en een cattery. En oja, ook nog een dochter
En die dochter wordt dus ook van hort naar her gesleurd. Arme meidMaar verdraaid, ze doet het prima! En ze kan ze ook super aanpassen aan de regels en eisen van de verschillende huishoudens waar ze verblijft. De dagen dat ik thuis ben (en dat is niet veel, omdat ik naast werk ook mee ga naar de wedstrijden van mijn paard en shows af ga lopen met de katten) genieten wel 100%, gaan we leuke dingen doen. Helaas lijdt mijn huishouden hier nog wel eens onder, maar ach, morgen weer een dag!
In principe had ik niet gekozen voor deze situatie, werd namelijk alleenstaand toen ik 6 maanden zwanger was. En dan moet je wel! Ik vertikte het namelijk om mijn hand op te houden bij de staat!
.Nadya schreef:Als ik naar mijn meisje kijk, zie ik nu tenminste een tevreden, sociaal en blij kind met alle zelfvertrouwen van de wereld. Als ik na haar geboorte fulltime was blijven werken, joost mag weten hoe ze er nu aan toe zou zijn. Daar kun jij helemaal niet over oordelen
flyinglady schreef:Wat is er mis met ouderwets ?
We eten dus nooit om 18.00 uur, eerder rond half 8.
tita schreef:sommige moeten blijven werken dus moet je kind van hot naar her of wil je nu gaan zeggen dat je dan maar geen kinderen moet nemen
Ilzas schreef:Nadya schreef:Als ik naar mijn meisje kijk, zie ik nu tenminste een tevreden, sociaal en blij kind met alle zelfvertrouwen van de wereld. Als ik na haar geboorte fulltime was blijven werken, joost mag weten hoe ze er nu aan toe zou zijn. Daar kun jij helemaal niet over oordelen
Jij ook niet. Misschien was het wel beter met haar, misschien wel slechter.
Nadya schreef:flyinglady schreef:Wat is er mis met ouderwets ?
Ach, flying lady, het is ook nooit goed. Of je zit de hele dag op de bank en dat is niet goed en als je gewoon zorgt dat alles er goed uit ziet en loopt, is het ook niet goed blijkbaar.![]()
![]()
En ik moet eerlijk zeggen, dat bij ons, mijn vriend kookt, dat is zijn hobby en hij is er beter in dan ik, hahahaha![]()
![]()
We eten dus nooit om 18.00 uur, eerder rond half 8.
![]()
Oeeeeeh, slechte huisvrouw ben ik, he.......
dat kan niet 
Nadya schreef:Hahahaha, flyinglady, zeg dat maar eens tegen hem!!! Hij kookt bijzonder graag, vindt het heerlijk om na zijn werk iets lekkers (en vegetarisch) te maken. Ik help wel, hoor, we doen veel samen, maar hij is de echte kok van ons tweetjes.
Oeps weer te vroeg geoordeeld
Nadya schreef:Ja, ik wil ook best koken, hoor, maar hij maakt er echt een sport van en vind het een leuke uitlaatklep na zijn werk. Ik vind het geweldig, want ja, eerlijk is eerlijk, mijn hobby is het niet. Ik eet het liever op![]()
![]()
Citaat:Jij hebt gezegd in een ander topic dat je helemaal geen kinderen wilt trouwens, je houdt niet eens van kinderen, dus wat wil je nou eigenlijk, Tita?

tita schreef:Citaat:Jij hebt gezegd in een ander topic dat je helemaal geen kinderen wilt trouwens, je houdt niet eens van kinderen, dus wat wil je nou eigenlijk, Tita?
Wat ik wil ga ik niet aan jou vertellen
Wij verschillen op elke gebied nadya paarden en kinderen.
Ik heb een zeer goede baan waarbij ik waarschijnlijk niet eens part-time kan werken en mijn vriend helemaal niet
Dus mag jij raden wat er met ons kind gaat gebeuren

Ylana schreef:Tja, een mijn schoonmoeder was ook altijd thuis voor mijn man. En hij is alles behalve een slap zeempje![]()
Dat jou ex een slap zeempje was, licht écht aan het slappe zeempje zelf hoor...
Niet alles ligt aan de opvoeding! Zeker niet slappe zeempjes.
ShannaY schreef:Jahaaa, jij leeft in een perfecte wereld, en jij doet alles helemaal correct.
Ylana schreef:ShannaY schreef:Jahaaa, jij leeft in een perfecte wereld, en jij doet alles helemaal correct.
Tuurlijk! Jij niet dan![]()
En dat voor "maar" en huisvrouwtje!