hier was gister ee nstrakblauwe lucht en een geweldig mooi zonnetje, vanmorgen vrog vielen er was sneeuwvlokken naar bendenden maar daar zei je ook geen u tegen , verders wil ik ook wel sneeuw onze uhm 3e hond de jongste die heeft nog nooit sneeuw gezien de andere twee zijn er gek op ! sparky fjord vind het ook helemaal geweldig en spetter staat op stl dus zal er weinig van meekrijgen tenzijn me vriend op tijd is en mee gaat met spetter sneeuwracen hihi ik vind het wel wat hebben de sneeuw beter dan de storm en regen van de afgelopen tijd maar onweer brr nee daar hou ik dan weer niet van hoor
Hmmm, ik twijfel. Heb eigenlijk morgen nog college van half 3 tot half 5, en zou daarna naar huis rijden. Zit nu wel erg te twijfelen om het college te skippen en nu al naar huis te gaan..... Dilemmaaaaaaaaa
Ik vind het wel spannend.Wel een beetje vervelend dat het weer op donderdag is.Ik sta dan op de markt en die is al 2 keer afgezegd.Zou dat morgen weer zo zijn? Ik hou wel van (veel) sneeuw hoor
Nou geef me dan maar meteen sneeuwvrij van school Lekker in me bedje uitslapen, dan kopje thee geroosterde broodjes etc. Daarna sneeuwpret en weer lekker aan de warme choc..
Van mij mag de sneeuw ook wel komen. Maar dan wel een goed dik pak wat ook nog eens liggen blijft anders hoeft het niet!! Die vieze natte rotbende heb je niets aan
Ik hou wel van sneeuw! Hoop alleen niet dat het vanavond al gaat vallen, want het valt volgens knmi.nl pecies in mijn gebied, dus dan word dat moeilijk met oefenparcour vanavond. Morgen mag het héél hard vallen. Liefst voor schooltijd
Zoals al eerder gezegd, op de KNMI site staat dat de kans op een weeralarm 75 % is en dat er om 5 uur een nader bericht volgt.
aah, getver moet morgenvroeg naar school fietsen, ben je zeikenat als je daar bent! maar de sneeuw zelf is wel altijd mooi!!! maar ik wacht maar eerst af. zie ik morgen wel!
Ik hoop dat het nog mee valt met de weervoorspelling. Hoorde ook dat het zo 5 cm ging sneeuwen morgen avond. Ik moet morgen avond nog werken hopen dat het nog mee valt.
Ik hoop dat er wat valt! Ik woon in Vlissingen en hier ligt echt nooit wat. Ten eerste is het nooit koud genoeg en ten tweede is het veel te zout. Dus: flink veel sneeuw zodat t blijft liggen! (en dan mooie foto's maken )