ik ben geweest vandaag! en ze was vanmorgen pas geopereerd! het gaat redelijk met haar en ze verwachten dat ze nog een weekje moet blijven! ze heeft in ieder geval goede medicatie en dus geen pijn!
Wens haar even beterschap van me! Ben je ook helemaal blij dat je nieuwe paardje er is, krijg je dit! Hopelijk knapt ze snel weer op en kan ze (indien ze dat nog wil) een nieuwe start maken met haar nieuwe pony
ze vonden het wel leuk dat ik ff kwam vragen hoe het was! ach en toen ging der moeder ook nog vragen wat ik dan had! dus ik vertelt en dat arme mens viel zowat van der stoel van afgrijzen!
Ik kreeg net n smsje van Alison (hoeso smsverslaafd ) dit schreef ze : De dokters zijn net langs geweest en ik mag ook alles weer eten. Moet hier nu nog rusten en mag waarschijnlijk weer snal naar huis.
Verder heeft ze nog wel een infuus en ligt ze nog aan de verdoving dus heeft ze niet veel pijn
Gelukkig maar. Eindelijk weer een beetje goed nieuws!!
ik zal het doen.. ze heeft ook gebeld vanmorgen.En ze klonk al een stuk beter dan voor de operatie. ze kan ookalweer zitten en eten gaat goed enz. ze vond het van jou ook echt heel erg.ze schrok dr best van. Ze was blij dat zij "maar"een trap in dr buik gehad had zei ze.
Bah, dat zoiets moet gebeuren met je nieuwe paardje. Heel veel sterkte meisje! Gelukkig heeft ze niet zo heel veel pijn. Hopelijk mag ze snel naar huis!
Wat naar zeg! Gelukkig heeft ze op dit moment niet veel pijn door al die goede medicijnen! Echt heel veel sterkte Alison Hoop dat ze snel naar huis mag en alles weer snel goedkomt!
Heb Alison aan de lijn gehad. Ze gaan van de week landgzaam de pijnstilling afbouwen.Ook eten en drinken gaat goed Wel slaapt ze heel veel zij ze. Ze krijgt wel 4 keer per dag een spuit.Die deed veel pijn. Ze had 2 infuzen.Nu nog maar 1.
En hoe ze dit zei : Ik heb nu een buisje om te plassen en dat gaat dan in zo'n zakje
Verder klinkt ze wel goed.
Alison heeft besloten om Paloma niet te houden.Ze heeft er weinig vertrouwens in. Ook kan ze voorlopig niet veel.En ze kan haar niet meer vertrouwen.Ze vind het eng. Dus Gaan we op zoek naar een nieuwe pony.Een brave pony.