Blowen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Blow je wel eens?

Nee maar wil het wel gaan doen
28 (5%)
Nee
301 (56%)
Ja maar ben ermee gestopt
86 (16%)
Ja
114 (21%)
Gestopt maar wil wel weer gaan blowen
1 (0%)

Totaal aantal stemmen: 530

Anoniem

Re: Blowen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 00:34

ik blowde heel af en toe eens.
Ik kreeg dan een vreetkick meestal of een lackick, verder merkte ik er weinig van.
heb ook wel eens pacecake gebakken en gegeten, daar heb ik zowel nare als leuke ervaringen mee. De nare ervaringen waren dat ik veel te veel gegeten had ( ben verzot op zelf gebakken cake ) dus lag ik s'nachts helemaal te trillen en beven in bed en dacht ik werkelijk waar dat ik dood ging. Dat heeft een paar uurtjes geduurt.
De leuke ervaringen waren dat ik echt over de grond rolde samen met mijn vvriendin + colega van het lachen...de vissen waren hyena's en weet ik het wat allemaal. OOk had ik wel eens meegemaakt dat ik in een steol zat en dat alles heel zwaar was, ik wilde cola pakken maar die fles was zo ontzettend zwaar dat ik hem echt niet van de grond kreeg.
Als ik eraan terug dnek moet ik wel weer lachen, blowen doe ik niet meer en ben dat ook zeker niet meer van plan, maar gezellig een keer een space cakeje bakken met vrienden en opeten met een filmpie erbij wil ik gerust nog wel eens doen Ja

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 00:36

Haha Cinn. Je bent er weer. Lachen. De lachkick is altijd wel leuk. Maar als dat eenmaal over is, heb ik altijd zo een keelpijn. :S

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 00:42

jaa I'm back, kom jou ook overal tegen he? Tong uitsteken

ja klopt na zo'n lach kick had ik dat ook altijd, en schor dat ik was Haha!
Was ook wel eens stronken, nou dan kwam er helemaal niks meer van me terecht Knipoog

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 00:50

Ik heb het nooit gedaan en ben het ook niet van plan te doen. Ik ben hier ook veel te scheiterig voor. Mijn vrienden doen het wel eens (zelden hoor) heb er dan geen moeite mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 00:56

ik heb er ook geen moeite mee als vrienden het doen,

Ik heb een vriendin die slikt.snuift en blowt ( zie haar helaas niet meer zoveel omdat ze is gaan samen wonen in Ermelo ).
ik vind dat ze dat helemaal zelf moet weten, heb wel eens mijn mening gegeven hoe ik erover denk dat het slecht is enzo en dat ik het nooit zou doen. Maar zolang ze met haar drugs mij niet lastig valt vind ik het best. Ze doet het ook voor de kick en niet voor het verbergen van problemen, als dat wel het egvalw as geweest had ik er anders tegen aan gekeken. Het is haar eigen keus, ze is 20 jaar dus oud en wijs genoeg Knipoog

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 01:47

Ik smoke iedere dag wel, minimaal 1 jointje. Ik ben 5 dagen in Brussel geweest, kwam gisteren terug, en heb daar niet geblowt, zonder probleem. IK ben dus niet verslaafd, en kan dus gewoon vrolijk verder gaan vind ik. IK rook het liefst lekkere hasj, twisla of iets die richting op, lekkere maroc! Ik vind hasj relaxter, van wiet word ik zo duf, maar wel lekker stoned. Ik koop zelf alleen hasj, maar rook toch ook wel vaak wiet, aangezien er heel wat afgerookt word in mijn kringen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 01:49

ik rookte wiet of mix

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 02:40

Ja ik blow, sowiso in het weekend meestal wel. Heel af en toe wel doordeweeks maar dan alleen als het niet druk heb met belangrijker dingen.
Ook blow ik niet als ik 's avonds nog naar huis moet fietsen omdat je er toch wat wankeler van wordt en een beetje para Clown

Space cake ben ik niet echt weg van, beetje lastig te "doseren" vaak..dus dat doe ik ook niet zo snel meer.
Maar ik vind het ook echt een "gezellige" gebeurtenis met zn allen om een jointje te delen en samen stoned te worden.
Een verslaving zal het voor mij nooit worden, ik kan gewoon zonder wanneer ik wil, heb sowiso nooit een kater/koppijn van het blowen en ik word er ook nooit ziek van, ook al ben ik erg gaar.
Hasj doet mij trouwens helemaal niks, dus daar begin ik niet meer aan Tong uitsteken

Toch zal ik het niet aan mensen gaan aanraden, veel mensen zijn toch best wel verslavingsgevoelig en dan zou ik me behoorlijk schuldig voelen als ik ze daardoor aan het blowen/geestelijke verslaving help..

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 08:00

LisetCharlot schreef:
DianneF schreef:
nog nooit gedaan en hou dat ook zo..
ik vind het ook vreselijk stinken en eigenlijk 'sneu' voor de mensen die dit wel doen.. moet je eens kijken wat je verpest bij je zelf.. :N

Lekkere kort-door-de-bocht-reactie.. Waarom zou het sneu zijn? Omdat je (het meerendeel) er even lekker van ontspant? En even de stress aan de kant kan zetten? Wat vind jij dat dat je verpest bij jezelf?? Uit onderzoek is gebleken dat blowen is lang niet zo verslavend als roken! En medicinale gebruikers dan? Zijn die in jou ogen ook sneu en verpesters?

Kijk, het is altijd je eigen keuze. Het is niet goedkoop, en het ruikt ook vreemd, maar dat maakt het nog niet meteen slecht. XTC en cocaine kun je niet zien of ruiken, en dat is veel slechter voor je. Zie hier in het topic ook dat soft en harddrugs zwaar door elkaar gehaald worden. Als het echt zo slecht voor je geweest was, zou wiet/hasj ook nooit gedoogd worden door de Nederlandse overheid!

En ja, er zijn ook uitzonderingen/probleemgevallen die ook hier in het topic zijn beschreven. Maar het meerendeel wat ik hier lees (het blowen voor fun/ontspanning) zie ik niet als een kwaad. En nee, ik blow zelf niet als een m*therfucker, ik doe het heel soms, maar ik kan me indenken dat het voor sommige mensen net zo iets is als met een zak chips op de bank liggen, en GTST checken.

Waarom het je leven verpest? Lees mijn stukje maar, mijn zus en haar moeder zijn eraan onderdoor gegaan, en mijn broer bijna..

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 10:08

ik heb 2x een teugje gehad maar vind het echt goor, ik vind het zo wel lekker ruiken maar niet om zelf te doen.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 10:12

Ja wij blowen, maar we zijn drastisch aan het minderen, omdat we een lange poos geleden echt te veel blowde, en we zijn nog steeds bezig met het minderen.

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 10:51

Het klopt dat het lichamelijk veel minder verslavend is dan roken.
Maar geestelijk is het juist veel verslavender!
Mensen vluchten er vaak in weg, goh lekker een joint, en alle stress is weg. Wat een onzin!
Een dag later is die er net zo goed weer hoor.

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 10:57

Vroeger wel regelmatig gedaan. Maar door een aantal vervelende gebeurtenissen in die vriendingkring ben ik er meteen mee gestopt.

Nu vindt ik het vooral stinken...

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 11:19

Niet meer Lachen

Poos geleden wel meer gedaan maar nu echt nooit meer bijna.
Achja tijdens een concert nog wel eens, maar verder.. nee.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:18

Ik zal wel ontzettend veel commentaar hierop krijgen, maar ik vind het gewoon sneu dat je van die troep nodig hebt om je lekker te voelen..
Ik bedoel, vind dan een andere manier om jezelf te vermaken Bloos

Niet aanvallend bedoeld hoor, ben niet op ruzie uit ofzo Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:20

ach waarom eet je chocola als je ongesteld bent fyenna? Clown

ik blow wel eens niet vaak, heel soms. Veilig thuis samen met mn vader Haha! Meestal zomers, zaterdagavond in de tuin, lekker muziekie erbij hmmm Dromen

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:24

Vjellko schreef:
ach waarom eet je chocola als je ongesteld bent fyenna? Clown

ik blow wel eens niet vaak, heel soms. Veilig thuis samen met mn vader Haha! Meestal zomers, zaterdagavond in de tuin, lekker muziekie erbij hmmm Dromen

Haha, veilig thuis met je vader. Als ik dat doe met me vader, zit ik straks veilig onder de brug!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:27

Clown mijn ouders hebben altijd iets gehad van dingen uitproberen willen ze toch in de puberteit dus dan liever veilig thuis met veilige spullen Lachen
en kijk hard drugs natuurlijk niet he Knipoog maar juist doordat ze er zo relaxt over deden hebben mn zusje en ik verder nooit behoefte gehad met drugs te experimenteren.. als we blowtje wilden deden we dat wel thuis.

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:28

Mja mijn vader wist nie dat ik het gedaan heb, anders mocht ik voor me rijbewijs mooi zelf dokken. En ik ben altijd blut.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:29

ik heb nu ongeveer 5 maaanden geleden voor het laatst gedaan. daavoor deed ik dit dagelijks. maarja als je niet werkt is het duur. En ik vind het niet echt lekker meer.

wilson

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:41

ik blow best regelmatig ( ong 4 dagen p.w) en voel met er goed bij. ben niet verslaafd ofzo, vind het gewoon fijn. ik neem een jointje ipv een wijntje. rook bijna altijd weed en soms een hasje als ik er zin in heb.

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:42

nog nooit gedaan en ben het ook niet van plan

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:52

ik heb vroeger wel meer gerookt,maar nu zo 1 keer in de maand/2 maanden... gewoon voor de lekker, en omdat ik er zo heerlijk van kan slapen Haha!

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 13:13

Een hele tijd geleden, maar merkte dr helemaal niets van, dus voor mij was de lol er zo af.

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 13:19

Fyenna schreef:
Ik zal wel ontzettend veel commentaar hierop krijgen, maar ik vind het gewoon sneu dat je van die troep nodig hebt om je lekker te voelen..
Ik bedoel, vind dan een andere manier om jezelf te vermaken Bloos

Niet aanvallend bedoeld hoor, ben niet op ruzie uit ofzo Knipoog

Ik heb het niet nodig om me goed te voelen (en ik denk velen met mij)
Ik vind het af en toe gewoon leuk, net zoals ik het leuk vind om af en toe een aantal drankjes te drinken.. Maar zonder voel ik me ook prima hoor Knipoog