r0b1n"]
[quote="pmarena schreef:Maar Robin , doe je er verder niks mee , weet ze ook niet dat jij haar erg leuk vind ?
En wat als zij naar je toe zou komen en idd zo leuk is als en zo goed bij je aansluit als je denkt .
En ze wil meer maar beeidigd haar relatie niet terwijl je duidelijk voelt dat het helemaal niet goed zit , en zij laat dat ook merken.
Kun je haar dan nog weerstaan als ze er geen doekjes om windt ?
Om zowel jezelf als haar te beschermen ?
Ze weet ook wel dat ik haar leuk vindt. Ze vond het zelfs jammer voor me dat ze al een vriend had omdat er nog nooit een jongen zo spontaan op haar was afgestapt. En sindsdien krijg ik altijd een swaai + lieve smile van d'r als ik haar zie. Af en toe praten we over koetjes en kalfjes.
Maar telkens als ik vroeg of ze een vriend had (subtiel uiteraard) dan was dat het geval. Laatste keer dat ik haar zag was toen ik uit school liep, was stinkmodder. En zij stond daar met een sporttas en nog een tas. Dus ik heel hoffelijk vragen of ik haar kon helpen met haar tassen. Vond ze werelds
Toen naar de trein gelopen, afscheid genomen. En toen keek ze me aan met zo'n blik van 'ik wil je kussen maar mag/kan het niet'. En ik had het lef niet eens om haar op haar wang te zoenen ofsow (ben echt zo'n schijterd als ik een meisje heeeeeeeel erg leuk vindt
)
En toen ging ze op stage naar belgie t/m aug.
Maar wat zou ik doen als ze zich zou 'aanbieden' ook al heeft ze een relatie? Ik denk dat ik er gewoon in mee zou gaan, maar nix fysieks zou doen (intiem kussen, etc) totdat zij een punt achter haar relatie zou zetten. Misschien makkelijker gezegd dan gedaan maar dat zijn nu wel mijn principes.
[/quote]
Aaaargh ! Dat is dus zoooow erg....
, dan blijf je hoop houden he omdat je weer even zeker weet dat er echt wederzijds iets is....
Wel leuk hoe je het zegt dat je er wel in mee zou gaan maar niet fysiek
totdat ze weer helemaal vrij is.
Dat had ik me dus precies hetzelfde voorgenomen en keer op keer weer erover gehad dat ik gewoon niet verder wilde gaan omdat we er allebei toch geen plezier van zouden hebben op die manier.
Tja zo is het toch ?
Heb dat een jaar volgehouden , maar je gaat steeds je grenzen verleggen ,
dat is het probleem.
En als je allebei naar meer verlangd , dan kan er een punt komen waarop je niet meer af kan wijzen want dat doet je verdomd veel pijn elke keer.
Je zit gewoon gevangen op een gegeven moment , kunt geen kant op voor je gevoel.
Je voornemen klinkt goed , maar stel je eens voor :
Als je gek bent op iemand en wederzijds , je hebt een hele fijne band opgebouwd en het is duidelijk dat jullie allebei (veel) meer willen.
Dan is het wel heel erg knap als je nog voet bij stuk kunt houden als zij bijvoorbeeld voor je begint te strippen en vraagt of je meegaat onder de douche , je in haar blootje begint te masseren en je zowel haar verlangen als dat van jou op voelt gloeien ....... kun je dan nog stoppen ?
In zo'n geval moet je haar dan best grof afwijzen , dat gaat misschien niet lukken als je echt heel veel van haar houdt...
.
Hahaha , stel je voor dat ze morgen ineens naar je toekomt met een voorstel om elkaar eens stiekum te zien enz. , dan schrik je je toch rot ?