Iets hebben met iemand die een relatie heeft!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 18:17

Ik zou het zelf niet doen! Je weet at die gene nooit helemaal 100% om je kan geven en dat doet je alleen maar pijn. Het is ook zielig voor zijn vriendin...of als het een meisje is haar vriend. Nee sorry genoeg andere jongens.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 19:32

r0b1n"]
[quote="pmarena schreef:
Maar Robin , doe je er verder niks mee , weet ze ook niet dat jij haar erg leuk vind ?
En wat als zij naar je toe zou komen en idd zo leuk is als en zo goed bij je aansluit als je denkt .
En ze wil meer maar beeidigd haar relatie niet terwijl je duidelijk voelt dat het helemaal niet goed zit , en zij laat dat ook merken.

Kun je haar dan nog weerstaan als ze er geen doekjes om windt ?
Om zowel jezelf als haar te beschermen ?

Ze weet ook wel dat ik haar leuk vindt. Ze vond het zelfs jammer voor me dat ze al een vriend had omdat er nog nooit een jongen zo spontaan op haar was afgestapt. En sindsdien krijg ik altijd een swaai + lieve smile van d'r als ik haar zie. Af en toe praten we over koetjes en kalfjes.
Maar telkens als ik vroeg of ze een vriend had (subtiel uiteraard) dan was dat het geval. Laatste keer dat ik haar zag was toen ik uit school liep, was stinkmodder. En zij stond daar met een sporttas en nog een tas. Dus ik heel hoffelijk vragen of ik haar kon helpen met haar tassen. Vond ze werelds Knipoog Toen naar de trein gelopen, afscheid genomen. En toen keek ze me aan met zo'n blik van 'ik wil je kussen maar mag/kan het niet'. En ik had het lef niet eens om haar op haar wang te zoenen ofsow (ben echt zo'n schijterd als ik een meisje heeeeeeeel erg leuk vindt Scheve mond )
En toen ging ze op stage naar belgie t/m aug.

Maar wat zou ik doen als ze zich zou 'aanbieden' ook al heeft ze een relatie? Ik denk dat ik er gewoon in mee zou gaan, maar nix fysieks zou doen (intiem kussen, etc) totdat zij een punt achter haar relatie zou zetten. Misschien makkelijker gezegd dan gedaan maar dat zijn nu wel mijn principes.
[/quote]

Aaaargh ! Dat is dus zoooow erg.... Verdrietig , dan blijf je hoop houden he omdat je weer even zeker weet dat er echt wederzijds iets is....

Wel leuk hoe je het zegt dat je er wel in mee zou gaan maar niet fysiek
totdat ze weer helemaal vrij is.

Dat had ik me dus precies hetzelfde voorgenomen en keer op keer weer erover gehad dat ik gewoon niet verder wilde gaan omdat we er allebei toch geen plezier van zouden hebben op die manier.
Tja zo is het toch ?

Heb dat een jaar volgehouden , maar je gaat steeds je grenzen verleggen ,
dat is het probleem.

En als je allebei naar meer verlangd , dan kan er een punt komen waarop je niet meer af kan wijzen want dat doet je verdomd veel pijn elke keer.
Je zit gewoon gevangen op een gegeven moment , kunt geen kant op voor je gevoel.

Je voornemen klinkt goed , maar stel je eens voor :
Als je gek bent op iemand en wederzijds , je hebt een hele fijne band opgebouwd en het is duidelijk dat jullie allebei (veel) meer willen.
Dan is het wel heel erg knap als je nog voet bij stuk kunt houden als zij bijvoorbeeld voor je begint te strippen en vraagt of je meegaat onder de douche , je in haar blootje begint te masseren en je zowel haar verlangen als dat van jou op voelt gloeien ....... kun je dan nog stoppen ? Lachen Schijnheilig

In zo'n geval moet je haar dan best grof afwijzen , dat gaat misschien niet lukken als je echt heel veel van haar houdt... Knipoog .

Hahaha , stel je voor dat ze morgen ineens naar je toekomt met een voorstel om elkaar eens stiekum te zien enz. , dan schrik je je toch rot ? Haha!

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 19:55

Was het maar waarheid.. dat van 'in haar blootje begint te masseren, vraagt of je meegaat onder de douche'.. zucht Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers

Maar we hebben nix van elkaar (telnummer, email) dus dat schiet ook niet op. Heb wel ooit een het volgende ingevuld, alleen nooit het lef gehad om te geven..
Afbeelding

Nou maar hopen dat ze in september weer vrijgezel is }>

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 21:06

Zou leuk zijn voor je Lachen .

Naaah , om nu zo'n bierviltje te geven...... is ook zo ... , zo..... ?

Je hebt iig gelijk dat je dat niet doet hoor Knipoog .

Ik begrijp dus dat je jezelf niet in zou kunnen houden in zo'n situatie als wat ik omschreef ? Haha!

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 21:23

zo....zo... wat? Lachen

zucht.. en heb nog een lookalike van haar gevonden op internet. Echt zo erg, komen al die verliefdheidsgevoelens weer naar boven Boos!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 21:43

Ik kan er even niet opkomen , maar gewoon zo.......zo....... nou ja je weet wel wat ik bedoel , daarom doe jij het ook niet . Lachen

Ik vind dat luitenantje van Tour Of Duty zo'n ontzettend lekker mannetje ,
en een jaar ofzo geleden kwam ik een fan-site van hem tegen .
De goede man is inmiddels al een veertiger maar er stond voorop nog een zwart-wit foto en dat was PRECIES die jongen waar ik zo gek van was....oeh als je dat ziet is het idd even niet goed....

Ik accepteer het al wel hoor alleen m'n hart nog niet.
Moet wel zeggen dat ik hem een tijdje geleden nog tegenkwam , ik herken hem nooit als ik hem tegenkom.
Heel raar .
Maar hij zegt dan hoi ofzo en dan zie ik het natuurlijk wel.

Paar weken geleden reed ik op Rena op de weg en er kwam zo nu en dan een auto of fietser langs.

Toen had er ineens eentje wel een hele bekende stem , was hij het...zo raar dat ik dat niet eerder zie ?

Afijn hebben we nog even een praatje gehouden.
Was wel leuk en het gevoel is er nog steeds.

We doen allebei quasi oppervlakkig en ongeinteresseerd maar ondertussen hebben we toch een heel persoonlijk gesprek waarin we moeten lachen om hoe ontzettend we hetzelfde denken en voelen enzo.
Ook dat je vanzelf wat zachter gaat praten en gewoonweg eerlijk en open bent.
Heel typisch.

Hij was natuurlijk alleen , dat scheelt al een hoop Haha! .

Ik zag hem ook eens in de winkel.

Was hij bij de karretjes/kassa's aan het praten met iemand en ik kwam
met m'n moeder even wat boodschappen halen voor een verjaardag.

Ik zie hem , hij ziet mij.
We zeggen allebei niks omdat we schrikken op 1 of andere manier.
Ik kan daar niet goed mee omgaan dus doe maar net alsof ik hem niet zie...?
Hij kijkt steeds even haastig maar zegt ook niks.

Zo vaag !

Daar doe ik echt niet meer aan mee hoor aan dat rare gedoe.
Toch de gek dat je de zenuwen krijgt van iemand ?

Brrr... als ik hem nu weer zie doe ik gewoon aardig maar zoek verder geen contact.
Praatje is prima (leuk zelfs als hij gewoon doet) , maar laat hem maar naar mij toekomen.

Ben blij dat ik hem nauwelijks meer zie.
Dat maakt het toch wel makkelijker.

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 17:31

Ja, en omdat jij zo reageert kan hij ook weer denken van 'ze vindt me toch niet leuk'. Niet alle jongens snappen alle hints (waaronder ik) dat een meisje hun leuk vindt.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 17:48

Hihi , hij weet genoeg hoor..
Maar hij stond op dat moment op het punt om vader te worden en ik had 'm al een jaar niet gezien .......

Ik heb ook al een paar keer gehad dat ik hem net als altijd enthousiast begroette en als er dan iemand bij was dan kende hij me ineens amper...
vandaar dat het voor mij op dat moment was : laat hem maar eerst wat zeggen.
Om voor spot te staan in zo'n winkel daar heb ik ook niet zo'n zin in..
Niet tof als je ineens geen reactie krijgt.

We weten heel goed hoe het zit , dat wel.
Allebei beetje bang , beetje onzeker , beetje de waarheid ontkennen..
Ik niet meer maar hij nog wel , en hij houdt het aardig vol .

Ik ga er echt niet achteraan lopen , het is voor hem eigenlijk rotter als voor mij zo. Maarja , zijn probleem he ?
En hij is best tevreden hoor denk ik , heeft nu een zoontje van bijna 2 waar hij heus wel gek op is Lachen .

Allebei onze eigen weg he ?

Is maar beter ook , op deze manier is het toch niks waard.
Dat rotte gevoel blijft alleen ....

Ik twijfelde ook wel een beetje of hij het nu was , alhoewel die 300 slagen p/m van m'n hart wel een kleine hint gaven Haha! .
Heb nog even met de auto heeel zachtjes langs gereden en naar binnen gegluurd de supermarkt in , toen stond hij ook naar buiten te turen en hebben we nog even gezwaaid , zo : Bloos Haha! Scheve mond

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 18:52

jammer meid Boos!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 19:52

Ach ja...
S hit happens Haha!

Ik wist van begin af aan al dat hij een vriendinnetje had waar hij aan was blijven hangen na zijn schooltijd,
later gingen ze samenwonen , verloven..
allemaal haar idee overigens Lachen .
Trouwen wil hij echt niet , dat zegt ook al wat vind ik persoonlijk....

Voor mij hoefde het ook allemaal niet maarja als het zo akelig goed klikt en je ziet elkaar elke dag , hij zoekt steeds contact en het blijft op zich erg leuk en alles tussen ons......hij deed zo z'n best om mijn hart voor zich te winnen .....ik kon het niet helpen dat mijn gevoelens voor hem steeds dieper werden , daar heeft hij echt z'n best voor gedaan.
Niet op een sneaky gladde manier hoor , maar gewoon door simpelweg zichzelf te zijn en zo akelig lief .....
Iedereen zag dat zijn relatie best raar was en niet goed zat , en iedereen wist ook eigenlijk wel dat het niet lang zou duren voordat hij vader zou worden enz. als de relatie maar bleef doorkabbelen.
En dat is nu gebeurd.

Van begin af aan wist ik al dat het niks kon worden maar ik kon het echt niet tegenhouden dat gevoel , hij liet het alleen maar groeien steeds.
Best wel een rotstreek eigenlijk Lachen

Net als dat meisje dat je zo aankijkt , daar krijg je valse hoop van..
Of is het niet vals ?

Dat bedoel ik , je weet het niet en dat vreet aan je , terwijl je gevoelens ondertussen blijven groeien ..... Scheve mond .

Ik gun het iig niemand al die onzekerheid en tegenstrijdigheden , bleeeh !
Veels te ingewikkeld allemaal , liefde moet juist simpel zijn , dat is nou net de charme ervan Lovers

Ik hou met hart en ziel van jou en jij van mij , en we gaan ervoor !
Als dat niet zo is doet het alleen maar pijn

Het is nu overigens al bijna 4 jaar geleden dat dit speelde.
Er leek vorig jaar heel even een mogelijkheid dat er andere jongen in m'n leven kwam en toen merkte ik voor het eerst dat er dagen waren dat ik er niet meer op de 1 of andere manier aan dacht.
Moet zeggen dat dat een heerlijk , bevrijdend gevoel was Lachen .

Die jongen bleek alleen een ontzettende sukkel dus was me gauw duidelijk dat dat niks ging worden Haha! .
Daarna heb ik al die gevoelens en die onrust weer dubbel teruggekregen lijkt het wel.

Ik wil er nu wel eens vanaf eigenlijk , ben het zo zat.... Verdrietig

Ik hoop echt dat het bij jou niet zover komt
Het is toch te gek dat je na al die tijd nog steeds zo ermee bezig bent ?

Tjeetje....pfft...ik snap het zelf ook niet.
Vind het best triest eigenlijk Lachen ... maarja.

Ik weet nu tenminste wel hoe ECHTE liefde voelt , dus zal me nooit hoeven af te vragen of "dit het is" of niet .
Da's weer een voordeel.

Het nadeel is wel dat je een beetje terughoudend bent om weer je hart te verliezen.
Moet er toch niet aan denken om dit nog eens mee te maken.
Als er uberhaupt een jongen rondloopt die me nog zo gek krijgt Verward

Hoop het wel eigenlijk , alleen is ook maar alleen Knipoog

Groetjes Bianca .

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 22:08

pmarena schreef:
Die jongen bleek alleen een ontzettende sukkel dus was me gauw duidelijk dat dat niks ging worden Haha! .
Daarna heb ik al die gevoelens en die onrust weer dubbel teruggekregen lijkt het wel.

Ik wil er nu wel eens vanaf eigenlijk , ben het zo zat.... Verdrietig

Ik hoop echt dat het bij jou niet zover komt
Het is toch te gek dat je na al die tijd nog steeds zo ermee bezig bent ?
.

Het is heel natuurlijk hoor, dat de laatste liefde in je hoofd blijft hangen. Dit zal zo blijven totdat je iemand anders tegenkomt en die verdrijft dan die vorige weer. Ik vind verliefd worden moeilijk, er zijn veel te weinig leuke mannen om op te kunnen vallen, en die paar die leuk zijn, zijn allang bezet. Gelukkig heb ik zelf nu wel een vriend, ben ik tegengekomen toen ik ook pas 27 was. Ik snapte niet hoe anderen toch zo gemakkelijk aan een relatie kwamen, voor mij was het zo moeilijk. Zo moeilijk voordat er van mijn kant gevoelens ontstonden, en als dat dan een keer gebeurde, dat dat bij die ander dan ook toevallig zou gebeuren en dan ook nog voor mij. Ik begrijp je wel heel goed, en jij bent lang niet de enige die ik zo hoor praten. er zijn er veel meer. Maar onthou wel een ding; ook binnen een relatie kun je je net zo goed alleen voelen als zonder relatie. Alleen komt het binnen een relatie nog harder aan.

En Lovely, ik ben het met je eens hoor, mannen die hun vrouw bedriegen zijn de hoofdschuldige, ze zijn schuldiger dan de vrouwen waarmee ze hun partner bedriegen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 22:24

idd , daarom ben ik ook vrijgezel.
Liever in m'n eentje "eenzaam" dan binnen een relatie....

Je ziet in de praktijk dat zo'n relatie je ook nog eens tegenhoudt om iets nieuws te beginnen dus eigenlijk ben je nog verder van huis....