En dat zet je dan wel op bokt ? Vind je dat niet raar / link dan ?
Mar2lin
Geplaatst: 06-08-02 15:53
voor vreemdgaan is geen reden nodig Pepeijn, als er ook maar iets niet soepel loopt in een relatie is de kans dat er iemand vreemdgaat groot. En daar is geen reden voor te bedenken! Omdat het toch 9 van de 10 keer een smoes is!
SuperPepeijn
Geplaatst: 06-08-02 16:28
volgens mij doe je altijd iets voor een reden. ook vreemdgaan. misschien mis je iets in je relatie of je zoekt spanning, kijken hoever je kan gaan, etc.
aprillicious
Geplaatst: 06-08-02 16:34
Maar wat ik dan niet begrijp is dat als het niet soepel loopt in een relatie of andere problemen waar je tegen aan loopt in een relatie, een "reden" is om vreemd te gaan. Want daar is geen reden voor. Is het dan ook niet doodnormaal om geen reden te hebben om wat aan je relatie te doen of om het gewoon uit te maken. Ik zal zelf nooit vreemd gaan. Ik vind dat wel het laagste en slapste excuus die iemand kan hebben.
SuperPepeijn
Geplaatst: 06-08-02 16:38
een reden: dingen missen in je leven -> opzoek gaan naar die dingen. nog een reden: grenzen verkennen.
pmarena
Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-02 16:54
Als we het nu even puur over sex en aandacht hebben , als je dat in je vaste relatie niet (meer) krijgt , maar je alles verder wel netjes geregeld hebt , je leven voor elkaar hebt en tevreden bent , dan zoek je de spanning wellicht buitenshuis. Kan me er wel wat bij voorstellen.
Voor mij zou ik zeggen reden om je relatie te verbreken en elders je geluk te zoeken , maar zat mensen die het zonde vinden om alles wat ze met hun partner opgebouwd hebben zomaar weg te gooien. En sommigen denken ook dat het met een ander ook weer op dit punt komt , dat het niet lekker meer loopt.
Dus dan blijven ze maar waar ze zijn , hoewel ze wel iets anders willen....
Jamy
Geplaatst: 07-08-02 12:32
ik ben een keer vreemdgegaan maar doe het nooit meer heb er zo'n spijt van, nu is het uit (en terecht ik zou het ook uitmaken als me vriend vreemdging) en weet ik weet zeker dat ik het nooit meer wil doen! En ik vind het dus onwijs erg dat het uit is maar dat is me eigen schuld en dus zal ik wel van leren nu en het uit me hoofd laten (lekker vaag hè):P