Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

ik dnek dat ik het kadootje idd in de vriezer ga doen maar nog 1 probleem onze vriezer is altijd vol en hoe hou ik dat onopgemerkt in de vriezer.... 
madam schreef:Ja ik heb hulp nodig...Ik heb mijn zwager met lootjes, hij heef teen skoda( auto) en na aanleiding van de reclam VOLG DE SKODA RIJDER wil ik een auto van karton maken en dan allemaal speelgoed autotjes er achter maken, dat plak ik dan op ee stuk houd die ik zwart heb geverfd met witte strepen, nu heb ik alleen hulp nodig bij het maken van de auto, is er een site waar ik zo iets kan vinden hoe ik een auto van karton kan maken? alle hulp is welkom...
(wat moet je na 3 keer je moeder..)
madam schreef:@ Mars... dit is niet wat ik zoek, dit is allemaal wat te vierkant...
)

Ik zit te twijfelen.
lekker simpel
), die ik niet zo goed kende en heb een reuze dobbelsteen gemaakt. Hijs echt heel erg leuk geworden (en niet eens zoveel werk)....In het gedicht kan je dan iets leuks zetten van eerst 2x 6 gooien ofzo voordat ie open mag.
Sjuulie schreef:ik heb een keer de cadeautjes ingevroren.. gewoon een bak met water en daar leg je de cadeaus in, wel waterdicht verpakt natuurlijkpaar dagen in de diepvries en klaas is kees.. iedereen vond het erg grappig..
dit jaar moet ik iets maken voor een meisje.. ze zijn naar afrika geweest en ben van plan om een grote olifantenkop te maken met kippengaas en papier marche.. nu maar hopen dat het lukt, ben namelijk niet zo crea

Mocca schreef:Invriezen is leuk, alleen wij vieren het niet thuis, moeten eerst drie kwartier met de auto, en vervolgens daar duurt het nog wel minstens een uur voordat we de pakje uit gaan pakken. Dus dan is het een natte kliederboel geworden.

annelieke1 schreef:ik ga een vliegtuigje maken....
en leuk! hopelijk hebben jullie er ook wat aan