Relaxed schreef:Jeeemig grow up zeg!
Ik herhaal alleen de woorden van Runningkawa. Eerst dus het topic lezen voordat je een ondoordachte post plaatst.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Jeeemig grow up zeg!
flettie schreef:Kan ik ook totdat ik Almelo moet zeggen
Relaxed schreef:Ik heb het hele topic doorgelezen en ik vind jou erg kinderachtig en deze opmerking bevestigd dat nogmaals...
Citaat:Maar dan nog moet JIJ je best doen, want jij bent dan te lomp en bot om ze te willen verstaan![]()
Citaat:Jeeemig grow up zeg!
Quellian schreef:Relaxed schreef:Ik heb het hele topic doorgelezen en ik vind jou erg kinderachtig en deze opmerking bevestigd dat nogmaals...
Veel plezier pop, ik hoop dat het niet teveel zeer doet
Quellian schreef:flettie schreef:Kan ik ook totdat ik Almelo moet zeggen
Hier in Utrecht heb je de Adelaarstraat. Utrechters noemen het de straat met de meeste 'o's.
Toch kan ik hem netjes met 'a's uitspreken. En misschien horen mensen van buiten Utrecht wel een accent, het dialect (a la 'o') is niet te horen
runningkawa schreef:Maar wat is plat cer?
Al ik hier nauw ff plat gaow proate kan ik m'n eige vurstelle dè` nie iederein dè verstu.
Maar als niet limburger heb ik toch echt geen moeite met de sns bank reclame.
runningkawa schreef:
Juist
Ik vind bijv die kinderen van kinderen CD's verschrikkelijk
Jee, dat is toch geen taal.
Maar ook goede tijden slechte tijden, wat een kak taal.
Voor mij dan.
flettie schreef:Tja, ik kan m.i. ook vrij netjes ABN praten waarbij ik niet op zijn Twents-plat aan het knauwen en afbijten ben maar die lange o zit er nu eenmaal in.
En daar schaam ik me ook niet voor.. ook met die 'o' verstaan die Westerlingen mij uitstekend hoor.
Ach, en ik doe nu eenmaal graag mijn raam los en ben gek op stampot moos.
flettie schreef:Deventer is geen Twente... dat is Salland
runningkawa schreef:Ik vind idd dat je aan de telefoon ook niet plat hoort te praten.
Maar je accent helemaal verbergen lukt gewoon niet.
Niemand niet.
En ja, het ene accent is dan wat verder van het zogenaamde ABN af, dan het andere.
Maar dat wil niet zeggen dat deze mensen hun best niet doen.
runningkawa schreef:Wie suggereerd dat iemand alleen maar plat kan praten?
Ik niet, of dat word ook verkeerd gelezen
Ik vind idd dat je aan de telefoon ook niet plat hoort te praten.
Maar je accent helemaal verbergen lukt gewoon niet.
Niemand niet.
En ja, het ene accent is dan wat verder van het zogenaamde ABN af, dan het andere.
Maar dat wil niet zeggen dat deze mensen hun best niet doen.
Relaxed schreef:Ik heb mijn toevoeging al eerder aan dit topic gedaan, staat precis in hoe ik over mensen denk die oordelen zoals jij dat doet... Ga ik echt niet 30x herhalen, zoals jij wel 100x moet herhalen dat je vind dat iedereen moet praten zoals jij dat wil...
runningkawa schreef:Relaxed
Idd, maar ze menen zelf dat ze vast helemaal perfect alles abn sperken
Zou nu wel even geluid willen op bokt.
Relaxed schreef:Ach met jou valt echt niet te praten... Ga er niet eens meer tegenin, je hebt helemaal gelijk meid....*dubbele zucht*
Relaxed schreef:Doe ik vanaf nu schat...