Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kjoetie schreef:nou, ik heb al een plan B (er bestaan geen problemen, alleen uitdagingen, aldus mijn bedrijf) want mijn collegadinnetje heeft zijn foonnummer (hij kende haar ex weer dus ze mailde wat met hem over koetjes en kalfjes enzo) dus we hebben besloten dat ze hem iedere paar maandjes even een smsje gaat sturen, dat ik in de tussentijd een killerbody en een kont waar je een euro op kan laten stuiteren ga kweken, en we dan volgend voorjaar (want moet natuurlijk wel een goed plan van aanpak hebben he
) een hernieuwde poging gaan wagen
kjoetie schreef:ik word er verlegen van....
Ik wil best wel een Bokt-column beginnen, en die dan uiteindelijk bundelen, ons eerste Bokt-boekIk heb nog zoveel idëeen joh, ditzelfde concept laat zich namelijk ook heul goed toepassen op de paardenwereld
kjoetie schreef:ik word er verlegen van....
Ik wil best wel een Bokt-column beginnen, en die dan uiteindelijk bundelen, ons eerste Bokt-boekIk heb nog zoveel idëeen joh, ditzelfde concept laat zich namelijk ook heul goed toepassen op de paardenwereld
favo schreef:Je kunt er echt geld mee verdienen met de manier waarop je schrijft.
Heel vlot en lekker leesbaar geschreven.
Om op je verhaal terug te komen.
Langer dan een klein uurtje lukt het mij ook niet om bij die Supervrouwen te horen, vlgs mij moet je één of andere afwijkende gen hebben