Prima schreef:Mij iets afvragen staat me toch altijd vrij? En om te zeggen ik heb vooroordelen op mensen, ja, dat klopt. Maar gelukkig heeft iedereen die.
Alleen sommige mensen steken niet onder stoelen of tafels hoe ze erover denken. DUs schijnheilig kan je me niet noemen. Ik vind het gros van dit soort mensen verknipt. Kan me ook niet voorstellen dat ze normaal mee kunnen draaien in de maatschappij. Iets wat ik wel kan!!!!!
uit welk millieu die mensen komen, gewoon uit elke laag en uit elk millieu van de samenleving, een kleding of levenstijl is niet millieu gebonden
ik ga een hbo opleiding doen, ik draag ook gothic stijl kleding
kisten alto kleren, skaterkleren
ik ben niet gothic, ik ben niet skater ik ben niet alto, ik ben Sonja
en niet iedereen heeft vooroordelen
ik sta persoonlijk open voor alles en iedereen, ik accepteer mensen
zoals ze komen , zoals ze zijn en als er een vooroordeel de kop op steekt bij mij zal ik er alles aan doen om dat vooroordeel te breken en voor mezelf het tegendeel bewijzen
de enige reden dat ik iemand niet mag, is dat vanwege karakter eigenschappen die ik onhebbelijk vind
en ik verwacht van mensen dat ze mij ook accepteren zoals ik ben en zoals ze mij tegenkomen
doen ze dat niet dan is dat jammer voor die persoon maar helaas want aan een bekrompen personage mis ik niets en een bekrompen gedachtengang heeft geen toevoegende waarde in het leven
hoogstens een afbrekende waarde
ik ben dolgelukkig dat er zoveel verschillende mensen zijn met zoveel verschillende stijlen in welk hokje ze ook stopt
lang leve originaliteit en afzetten tegen publieke meningen
anders zou het maar een saaie bedoening worden op dit hoopje rots en grond
wees jezelf en niet wat anderen vinden dat je moet zijn
er zouden eens wat meer tolerantere mensen moeten zijn
zou de wereld een veel fijnere plek maken