Net zoals gezegd werd, hij zal het niet alleen voor het zeggen hebben, er zullen andere partijen zijn die de boel in evenwicht houden.
T zal allemaal wel loslopen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bealy schreef:Ik zie geen voorstel om een sharia wet in te voeren. Ik zie een voorbeeld dat wordt aangedragen om aan te geven wat de essentie van democratie is. Jemig wat wordt alles weer uit zijn verband gerukt zeg, pfff. Helaas gaat dit nog weken zo door, ik zal blij wanneer het 23 november is.
De combi machtsgeile politici & sensatiezoekende media weet weer heerlijk in te spelen op de onderbuikgevoelens.
Angst is trouwens een heel slechte raadgever.
Bealy schreef:
De combi machtsgeile politici & sensatiezoekende media weet weer heerlijk in te spelen op de onderbuikgevoelens.
Angst is trouwens een heel slechte raadgever.
Citaat:Alle AOW'ers en soon-to-be AOW'ers zijn babyboomers, dat zijn er krankzinnig veel! Als we hen niet laten meebetalen aan hun eigen pensioen (zoals Bos voorstelt), zijn ze al een stuk beter af!
Desiree schreef:Dan zegt hij "dit is een vrij land".
Maar owee als het andersom is.... dan is dit land een stuk minder vrij.
runningkawa schreef:Misschien is het schokkender te bedenken waarom Nederland zover is gekomen dat zoveel mensen daar op willen stemmen?
Desiree schreef:MAar wat in Darfur gebeurt, vormt geen enkele bedreiging hier naartoe. Moslims doen dat wel. Hier in het westen zijn toch diverse aanslagen geweest. En er is gewoon sprake van haat uit de radicale moslimgroep naar ons toe.
Onyx88 schreef:Ik snap niet wat iedereen tegen kerncentrales heeft. Als ik zeg dat ik een bepaalde partij goed vind omdat die reel zijn en WEL voor kerncentrales zijn kijken ze me aan of ze water zien branden en gaan dan meteen in de verdediging.