mevrouwb schreef:Waarom denk ik iedere keer dat bokt leuk is? En trouwens; jullie zeiken allemaal dat ik niet werk..... Wat doen jullie dan op dit moment? BOKT-EN!
ik ben nu aan het werk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mevrouwb schreef:Waarom denk ik iedere keer dat bokt leuk is? En trouwens; jullie zeiken allemaal dat ik niet werk..... Wat doen jullie dan op dit moment? BOKT-EN!
Schimmelig schreef:Ik zou mijzelf nooit afhankelijk maken van een ander
runningkawa schreef:Ik vraag me ook af wat de Visa er tussen staat te doen
Ik mis ook verzekeringen mens (en dat is een grote hap)
verzekering paard (of er moet een groot potje voor zijn, maar dat kan bijna niet)
Gas water licht
Kleding
Ook de stallingskosten zijn erg goedkoop, maar het kan denk ik wel met alleen een weitje en schuilstal
En wat als de wasmachine kapot gaat oid?
Citaat:mijn 21ste idioot grote sommen geld lenen van mijn 'schoonouders', of de bank.
hyppolyte schreef:Citaat:mijn 21ste idioot grote sommen geld lenen van mijn 'schoonouders', of de bank.
Ok dit zou dus inhouden dat ik verplicht ben tot mijn 30e op mijn ouders te blijven teren omdat ik voor die tijd geen huurwoning toegewezen krijg en dus geen hypotheek zou mogen aangaan???? BELACHELIJK!
Je kunt heel rijk zijn ondanks het feit dat je arm bent
Citaat:Ik kan eerlijk zeggen dat ik niet jalours ben. Ik zou mijzelf nooit afhankelijk maken van een ander, of op mijn 21ste idioot grote sommen geld lenen van mijn 'schoonouders', of de bank.
mevrouwb schreef:Qeullian; zet het er maar op. Wilde je niet openlijk voor paal zetten, ik ben namelijk NIET zo.
mevrouwb schreef:Hey Hyppolyte... Eindelijk iemand met een IQ hoger dan 70!
Qeullian; zet het er maar op. Wilde je niet openlijk voor paal zetten, ik ben namelijk NIET zo.
mevrouwb schreef:Hey Hyppolyte... Eindelijk iemand met een IQ hoger dan 70!
Qeullian; zet het er maar op. Wilde je niet openlijk voor paal zetten, ik ben namelijk NIET zo.
Quellian schreef:Jaloers? Waar moeten we jaloers op zijn?
Ik ben trots op mezelf, ápetrots! Ik verdien mijn centen zelf en dat mag de hele wereld weten. Ik hoef geen kerel die mijn paarden onderhoudt, zou hem afknallen bij het idee alleen al!
Dus waar ben je nou eigenlijk trots op? Dat je elke dag lekker lang met je honden kunt wandelen en internetten zonder dat je een cent binnenbrengt? Komt op mij niet over alszijde trots, meer als schuldig en proberen hier goedkeuring te vinden.
Ik heb er geen respect voor, sorry.
kwebbel schreef:mevrouwb schreef:Hey Hyppolyte... Eindelijk iemand met een IQ hoger dan 70!
ik denk eerder dat jij jezelf een beetje voor l*l zet
luxx schreef:Quellian schreef:ik zie alleen geen enkele reden waarom de TS dat niet zou mogen zijn, we vullen ons leven allemaal op onze eigen manier in.
jacimatho schreef:* pakt een tweede kopje koffie, drukt nog eens op F5 en wacht tot een mod zijn kop om de hoek steekt...*
Quellian schreef:Ze mag trots zijn op zichzelf hoor, waar heb je mij zien posten dat dat niet mag?Van mijn kant alleen geen respect. Maar heeft mijn mening invloed op haar leven? Nee, lijkt me niet