Aaaah, doorlekken op erg verkeerde plekken.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Exit13

Re: Aaaah, doorlekken op erg verkeerde plekken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 22:06

2x gehad, heeeel lang geleden gelukkig! Maar zijn jullie zo hevig ongesteld dan? Ik doe echt ruim 4u met een normale tampon...

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 22:14

zucht had zooo'n leuke kanariegele broek aan en ik ging naar kamp, ruim 2 uur durende rit en tsja doorgelekt neit doorgehad tot ene vreindin zij goh suus volgens mij is het weer de tijd van de maand.. toen rende ik naar boven om ene rboek te halen en om te kleden.. nee neit leuk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 19:43

Zonnebloem schreef:

Hahaha wat erg (sorry ik moest er toch wel even om lachen Bloos )
Welk paard was het? Knipoog (of was het niet op bleijenberg?)

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 20:06

Oh wat is dat erg zeg, doorlekken Clown
Een paar jaar geleden gingen we met school een dagje weg, ergens in België naar een of ander museum. Op de heenreis voelde ik al wat vreemds.. Ga ik daar naar de wc, oeps Nagelbijten / Gniffelen.. Ik had een sjaal van een vriendin omgeknoopt, maar het enige waar ik aan kon denken was: ik wil NU naar huis en douchen en schoon zijn! Alleen ik moest het nog een uur of 4 volhouden Haha!

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 20:18

Nog maar 1 keer doorgelekt. Nouja. Wel eens in m'n ondergoed.

Was s'nachts. Heel bloedbad in mijn ondergoed. Nagelbijten / Gniffelen En bed. Ik gebruik al vanaf mijn 2de dag ongesteld zijn tampons en dat is veel makkelijker. *LOL*

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 21:25

tanya89 schreef:
Ieks Scheve mond
Ik ben altijd als de dood dat ik doorlek en vraag dan vaak aan vriendinnen of aan mn moeder/zus: ik loop even voor je moet jij kijken of je iets ziet maar dat is nog nooit gebeurt..
Wel eens dat ik door mn broek was gelekt maar dan tussen mn benen zodat je het gelukkig niet ziet..
Ik klop echt heel hard af nu Nagelbijten / Gniffelen
En snachts ook wel vaak maarja dat valt nog wel mee. Lachen
Ja en dat zonder tampons Haha!
Edit als k het ben dan is het eerste beetje niet meteen zoveel dat het door mn broek te zien is..

Dat van dat vragen doe ik ook de hele tijd, was 't ook met ponykamp geworden en had per ongeluk alleen maar mini's bij, oeps oliebol Clown En dus paardrijden, elke x als ik afstapte aan m'n vriendinnen vragen, ben ik door gelekt?

En ik met afscheidskamp van groep 8 iets héél ergs gehad:

Ik had eigenlijk pillen om mijn ongesteldheid uit te stellen tot na kamp maar toen werd ik zaterdag plotseling héél erg ongesteld en dat is zo tot donderdag gebleven

We reden om 9.45 aan op school en toen we er bijna waren zij mijn vriendin dat mijn zadel kapot was en toen ging ik staan en toen was het dus bloed! Dus wij terug naar achteraan waar mijn juffrouw stond en gelukkig stonden we al stil en toen kwamen (die vriendin hoort bij de populaire en ik half) alle meisjes behalve mijn eigen vriendinnen (ze waren al doorgefietst) bij mij staan en ik stond helemaal te shaken/trillen. Toen zijn we snel doorgefietst naar de kampeerboerderij en ik snel naar de wc.

Bleek dus dat toen we net over de helft waren Martijn (jongen die ik errug leuk vind Haha! ) achter me fieste het toen al had gezien! Gelukkig ken ik Martijn al heel lang en heeft ie beloofd niks door te vertellen, heeft ie gelukkig ook niet gedaan Lachen En was ie dus onderweg op de fiets ook nog zo aardig om niks te zeggen Hamer en heb ik daar zo'n 2 uur mee rondgefietst, oepsie: Clown

En nog een op kamp:
Maar ik ging wel mee naar 't zwembad en had net 'n nieuwe tampon én maandverband in gedaan en ik had 'n korte spijkerbroek aan en toen kwamen we daar aan na 'n kwartier en was ik hélemaal doorgelekt! Oepsie, nog meer oliebol Clown

Maar ondertussen weet de helft van de jongens uit mijn nieuwe klas 't ook al omdat Pim zo aardig was om 't te vertellen Duivel

Verder ben ik tienduizend keer 's nachts doorgelekt, op kamp eerst ook, ik sliep samen met 'n jongen en m'n vriendin op 'n andere kamer dan de rest omdat wij ons niet zo lekker voelden en word ik 's morgens wakker heb ik 't gevoel dat ik doorgelekt ben, kijk ik ff op bed, zitten er 'n stuk of 10 vlekker op! Snel slaapzak d'r overheengegooit voordat Steven 't zag Tong uitsteken

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 21:34

Ik ben ook wel is doorgelekt.. in me witterijbroek.. maja gelukkig een zwartjasje zat daar overheen..
maar ik heb misschien een hele domme vraag... Bloos
Kan je wel met paardrijden Tampons gebruiken.. (ik gebruik wel tampons maar rij nooit paard ermee)...en uhhm doen jullie alleen tampon in of ook nog maandverband erbij ofzo...
sorry voor mijn domme vragen Bloos

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 21:43

Je kunt gewoon paardrijden met tampon hoor! Ik doe altijd voor de zekerheid ook nog maandverband in, m'n vader gaat altijd mee met paardrijden en hij hoeft 't echt niet te zien dat ik ongesteld ben!

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 22:29

noami10 schreef:
Je kunt gewoon paardrijden met tampon hoor! Ik doe altijd voor de zekerheid ook nog maandverband in, m'n vader gaat altijd mee met paardrijden en hij hoeft 't echt niet te zien dat ik ongesteld ben!

precies, zo doe ik het ook als ik echt erg ongesteld ben dan doe ik extra maandverband erbij, maar anders alleen een tampon, wil prima! Lachen

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 22:38

Verschrikkelijk! Clown Vroegâh was ik vaak nogal hevig ongesteld en dan had ik er ook wel last van. Heb zelfs een dag gehad, weet het nog goed, dat ik na elke les (50 min) naar de wc moest om te wisselen. Scheve mond Nu heb ik het heel af en toe s'nachts eens. Ook inspecteer ik mijn zadel nog wel eens na het rijden, ben altijd bang dat ik doorlek tijdens het rijden. Nagelbijten / Gniffelen En idd, ik gebruik tijdens het rijden een tampon en maandverband als ik erg ongesteld ben.

LMuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 23:39

Ik had weleens een enorme vlek gelukkig droeg ik een skatebroek-c- en al die lappen stof kwamen er voor te hangen:D

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 00:34

Nog nooit echt gedah gelukkig, ik ben het niet zo hevig gelukkig, soms heb ik wel dat ik als ik thuis kom zo'n vlek heb in m'n onderbroek/string maar dat het dan nog netniet is doorgelekt in je broek.. Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb áltijd tampons dusjaa, toen ik voor het eerst ondegsted werd was het toen ik me op vakantie (zomervakantie) wilden om gaan kleden voor te geen zwemmen, ik schrok me rot wat ik aantrof in mijn ondeerbroekje.. Nagelbijten / Gniffelen

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 00:39

een vriendin van mij. had ze net een witte broek aan!

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 04:22

zijn de meiden van nu dan zo onregelmatig? of gewoon wat slordig? ik wist en weet altijd wel ongeveer wanneer ik het kon verwachten en dan een witte of lichte broek aan? en er geen rekening mee houden is wel wat "dom" ik ben nog nooit doorgelekt en ook zeker niet altijd tampons gebruikt, ik let er wel op en voel het ook.
is het niet vaak wanneer je er dus niet aan denkt? dat je vergeet te verschonen oid? zo was dat bij vriendinnen van mij dus wel, er pas echt aan denken als er al een vlek zat. ik kan me dat ook wel voorstellen hoor, dat je niet zo op een tijd let en er even niet aan denkt

en als je dus erg onregelmatig bent en flink vloeit kan het lastig zijn, maar dan nog vraag ik me af of het zo in je licht gekleurde broek moet komen, wanneer je dus al ongesteld bent .. dan kun je daar toch tekening mee houden?

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 04:25

Ik ben er ook wel 'ns bang voor, maar gelukkig is het nog nooit gebeurd. Trouwens, vandaag ging ik ook maar toevallig naar de wc om het te ontdekken, anders was ik misschien ook wel te laat geweest! Maar ja, op zich hoef je je ook weer niet zo erg te schamen, want het is gewoon iets natuurlijks en je kan er niks aan doen enzo ...

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 04:27

supertygetje schreef:
Ik ben er ook wel 'ns bang voor, maar gelukkig is het nog nooit gebeurd. Trouwens, vandaag ging ik ook maar toevallig naar de wc om het te ontdekken, anders was ik misschien ook wel te laat geweest! Maar ja, op zich hoef je je ook weer niet zo erg te schamen, want het is gewoon iets natuurlijks en je kan er niks aan doen enzo ...

oh dat is ook zo hoor, alleen ik denk dat het makkelijk te vookomen is, of het moet totaal onregelmatig en onverwacht komen

LittleRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 13:14

Ik heb het nog nooit gehad zo dat iedereen het kon zien.
Ik was vanaf het begin af aan al blij dat tampons bestonden vond/vind maandverband zo smerig Misselijk .
En gebruik de pil nu al meer dan een jaar dus komt eigenlijk ook nooit meer onverwachts, en als ik het ben op school ga ik het liefst elk uur naar de wc gewoon voor de zekerheid.

Amina_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 13:19

Ik 1x doorgelekt.
Ik was ferm overtijd en dus een beetje onverwacht.
En iedereen op school keek me zo aan, ik wist echt niet waarom.
En toen zei er iemand, amina, wat is dat aan je broek?
Euhm, tja Clown Oops
Verder gelukkig nog nooit gehad

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 15:05

Ja een keer op de sportdag Scheve mond. En ik had niks bij me, dus moest ik met een opstapeling inlegkruisjes en hevige buikpijn verder gaan basketballen..

En een paar keer in een pas verschoond bed, of toen iemand kwam slapen Clown.

sannee1992x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 17:53

Roelke_ schreef:
Verschrikkelijk! Clown Vroegâh was ik vaak nogal hevig ongesteld en dan had ik er ook wel last van. Heb zelfs een dag gehad, weet het nog goed, dat ik na elke les (50 min) naar de wc moest om te wisselen. Scheve mond Nu heb ik het heel af en toe s'nachts eens. Ook inspecteer ik mijn zadel nog wel eens na het rijden, ben altijd bang dat ik doorlek tijdens het rijden. Nagelbijten / Gniffelen En idd, ik gebruik tijdens het rijden een tampon en maandverband als ik erg ongesteld ben.

En wat zeiden de anderen uit je klas daarvan dat je zo vaak naar de wc moest??

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 18:53

Gelukkig niet, tot nu toe altijd net of goed optijd geweest.

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 20:09

Nog nooit doorgelekt gelukkig... maar ik vind ongesteld zijn een ramp. Werkelijk waar Haha!

Het is bij mij altijid een verassing, ben zo onregelmatig als een bos wortels.

Lopeja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 20:13

Pfoe! Ik ben ook wel eens doorgelekt in wedstrijdbroek, op school, in bed, etc Tong uitsteken Ik ben het echt super erg en onregelmatig, dus dat gebeurd wel erg veel bij mij! Boos!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 22:46

Ik heb eigenlijk altijd dat ik 's ochtends zodra ik wakker wordt ongesteld wordt. Clown Toch beetje mazzel. Tong uitsteken

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 22:50

ongesteld worden heb ik nooit problemen mee! ben altijd erg blij dat ik precies weet wanneer ik ongesteld moet worden!!!
tsja, voordeel van de pil!