Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zonnebloem schreef:
tanya89 schreef:Ieks
Ik ben altijd als de dood dat ik doorlek en vraag dan vaak aan vriendinnen of aan mn moeder/zus: ik loop even voor je moet jij kijken of je iets ziet maar dat is nog nooit gebeurt..
Wel eens dat ik door mn broek was gelekt maar dan tussen mn benen zodat je het gelukkig niet ziet..
Ik klop echt heel hard af nu![]()
En snachts ook wel vaak maarja dat valt nog wel mee.
Ja en dat zonder tampons
Edit als k het ben dan is het eerste beetje niet meteen zoveel dat het door mn broek te zien is..
noami10 schreef:Je kunt gewoon paardrijden met tampon hoor! Ik doe altijd voor de zekerheid ook nog maandverband in, m'n vader gaat altijd mee met paardrijden en hij hoeft 't echt niet te zien dat ik ongesteld ben!
supertygetje schreef:Ik ben er ook wel 'ns bang voor, maar gelukkig is het nog nooit gebeurd. Trouwens, vandaag ging ik ook maar toevallig naar de wc om het te ontdekken, anders was ik misschien ook wel te laat geweest! Maar ja, op zich hoef je je ook weer niet zo erg te schamen, want het is gewoon iets natuurlijks en je kan er niks aan doen enzo ...
Roelke_ schreef:Verschrikkelijk!Vroegâh was ik vaak nogal hevig ongesteld en dan had ik er ook wel last van. Heb zelfs een dag gehad, weet het nog goed, dat ik na elke les (50 min) naar de wc moest om te wisselen.
Nu heb ik het heel af en toe s'nachts eens. Ook inspecteer ik mijn zadel nog wel eens na het rijden, ben altijd bang dat ik doorlek tijdens het rijden.
En idd, ik gebruik tijdens het rijden een tampon en maandverband als ik erg ongesteld ben.