Wat nu??(liefde) sms gestuurd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 14:48

Oe Jij durft! Ik ben benieuwd

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 15:36

Net een soap *zucht*
En nu maar kopen op een goed einde *duiduim*
Knap dat je hem hebt ge sms t dat zou ik nooit hebben gedaan.

carlosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 15:37

waarom niet dan??

Hij vroeg van wie mijn zus dat verhaal had dat hij een player was??Ze kent me niet eens.
Ik moet het maar vertellen. Dat heeft ze van jeroen,een vriend, en dat is een collega van Carlo.Jeroen zei, dat Carlo elk weekend een date had en dat hij al met een meisje omging. Dat heb ik hem ook ge-smst.
Ik ben nu wel heel erg opne en eerlijk, maar dat wil ik ook zijn.Eerlijk duurt nog altijd het langst, toch??

Ik vraag me wel af hoe hij de sms-je typt, zal hij pissed zijn of gewoon benieuwd en wil hij ook duidelijkheid??

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 16:41

Oh meisje wat heb ik toch medelijden met jou. Zoveel stress en onzekerheid.. dit vind ik nou zo erg aan de liefde he. Al die onzekerheden en al die poespas van 'kom ik niet te opdringerig over?', 'zal ik hardtoget spelen of gewoon eerlijk zijn', etc.

Zelfde met jongens.. heb je een leuk meisje ontmoet op zaterdagavond. Krijg je een telefoonnummer, wanneer moet je dan bellen? Meteen op zondag? Of w8 je een paar dagen? Of sms je eerst.... en jullie meiden maar denken dat wij het allemaal zo makkelijk hebben.

Maar goed, ff ontopic Lachen Ik denk dat ie wel gevleid is door jouw smsjes. En op zich is het best grappig om uitgemaakt te worden voor player als je het niet bent dus ik denk niet dat ie pissed is. En ik denk dat hij ook gewoon duidelijkheid wil. Hij heeft je iig met respect behandeld die nacht, en een taxi voor je betaald.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 17:16

Dit komt mij zo bekent voor!

Ik was 15 jaar oud, en ontmoette op een verjaardagsfeest van m'n broer een goede vriend van hem. Wow, hij was gespierd, donker haar, hij was lang, had geweldige bruine ogen waar je in kon verdrinken..ow ik heb hem bijna heel de avond aangestaart! liefde op het eerste gezicht. Ik kon hem niet uit mijn hoofd zetten. Had in die tijd geen vriendjes, hij was HET voor mij, de ware, hij was geweldig. Ongeveer een jaar lang heb ik achter hem aangelopen, ik was te blind om te zien wat voor gigantische eikel het was. Mijn broer kon het niet hebben dat hij me al 10 x gekwetst had en waarschuwde mij telkens voor hem, maar ik was te eigenwijs om het in te zien! Toen gingen we steeds vaker stappen met een groep, en hij ging dan ook mee.Hij had toen al zo vaak een ander meisje voor mijn neus gezoend, maar ik jankte s;avonds een potje en ging net zo hard weer verder waar ik gebleven was. Ik printe foto's van hem uit, hij zat altijd op ICQ en daar moest ik gewoon zo lang tegen hem aanpraten, ook al kreeg ik antwoorden als *ja, zal wel* terug! Toen ik oprecht aan hem vroeg wat hij van me vond zei hij " een lekker ding, maar ik wil geen vaste relatie" . Tegen zijn beste vriend zei hij dat ik wel goed zou zijn voor een nachtje. Toen we op visite waren bij een vriend die jarig was, en wij daar met een groep van ongeveer 15 man bleven slapen, moest en zou hij naast mij liggen. Midden in de nacht werd ik wakker door hem die ineens heeeel erg dicht tegen mij aankwam liggen, en probeerde mij te zoenen. Hij fluisterde dat hij g**l was en ik heb hem daar even goed op gepakt, ik heb er voor gezorgt ( geen rare dingen, alleen iets gefluisterd in zijn oor over string's en dat soort dingen) dat hij nog gekker werd, en ben opgestaan en bij iemand anders gaan liggen. De volgende dag zei hij dat ie me nog wel zou krijgen ofzoiets. Hij had me alweer gekwetst, het deed me echt pijn om zoiets te doen bij hem, maar ik was nog steeds stekeblind en dacht later dat hij me echt leuk vond. Ik moest iets doen om hem zo terug te kwetsen, maar ik wist dat dat heel moeilijk is, omdat zulk soort jongens toch niks interesseerd. We waren later in een discotheek, hij was ook weer mee. Er was een andere leuke jongen, en vlak voor zijn neus heb ik met die gozer gezoend. Ik dacht het kan hem toch niks schelen , dus waarom niet gewoon voor z'n neus.
De volgende dag via ICQ vertelde hij dat het hem heel veel pijn deed dat ik met een ander stond, omdat ik had verteld gek op hem te zijn. Toen heb ik hem zo verrot gescholden, dat hij wekenlang niet meer tegen me gepraat heeft.
Toen we weer gingen stappen moest hij perse mee, dat is nu ongever 3 maanden geleden. Toen had ik mijn huidige vriend al. Hij kwam binnen en ik gaf toevallig net m'n vriend een kus ( wist ik veel dat hij ook zou komen) je zag hem schrikken.
Elke keer als hij nu mee gaat zegt hij me geen gedag meer, en ik kijk nu naar hem op een heeeeel andere manier. Als er een meisje in de discotheek tegen hem aan gaat hangen wil ik haar gewoon waarschuwen, maar tja hij blijft gewoon een lekker koppie hebben!

( sorry voor het lange verhaal)

carlosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 17:17

ja, dat heeft hij zeker, het was heel lief van hem. IK wil gewoon dat hij mijn verhaal snapt en dat we gewoon kunnen praten als we elkaar zien.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 17:22

Oh ik wilde trouwens met mijn verhaal zeggen dat een leuk koppie niet alles zegt ( alhoewel mijn vriend nu lekker is Lachen en ontzettend lief)

Je moet niet teveel verwachten van die jongen! Hij is het blijkbaar niet waard!

carlosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 17:36

ik verwacht ook niets van hem, maar ik will alles gewoon even op een rijtje zetten. En ik wil weten of hij me nog leuk vind en wat er waar is van die verhalen over hem. Ik vind het vell makkelijker als ik weer gewoon met hem kan praten

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 20:50

Tuurlijk , gewoon erover praten , eerlijk zijn , dan hou je er uiteindelijk het beste gevoel aan over.
Wat HIJ ook doet , je kunt tevreden zijn over jezelf en dat maakt je alleen maar sterker .

Gewoon erover praten en kijken hoe je verdergaat.
Ieder z'n weg zonder scheve blikken verder en wel grappig als je elkaar ergens tegenkomt (knipoog , praatje ofzo Knipoog ) , of misschien meer ?

Gewoon hoi zeggen zonder nare bijsmaak is ook al heel wat soms na zulke situaties Haha! .

Je doet het goed hoor !!!!

carlosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-02 09:54

dank je wel pmarena Knipoog Dat doet me goed, ik voel me nu ook veel beter, omdat ik gewoon eerlijk ben geweest tegen hem

Ik heb hem verteld wie dat verhaal (dat hij een player is) heeft verteld en ik hoopte dat hij, nu geen ruzie zou krijgen met die jongen. Wat zal ik moeten schrijven om het af te sluiten?, zal ik nog vragen wat hij van me vind of zeggen dat ik het niet erg vind wat er is gebeurt(dat is ook zo, achteraf) Ik bedoel hij heeft een probleem, ik niet.
En zal ik zeggen dat ik hoop dat als we elkaar tegen komen we, gewoon kunnen gedag zeggen/praten. Dat zal ik ook graag willen. Ik krijg het nu spaansbenauwd als ik langs de Sting loop Haha!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 11:50

zoals je weet vind ik het niet slim dat je een sms je gestuurd hebt naar hem. MAar dat je open kaart speelt is wel heel goed. Je mag gerust zeggen wat je denkt en ik hoop dat hij dat ook doet.

carlosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-02 11:56

Waarom vind je het niet slim dan??

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 12:00

Desiree schreef:
Nope, is ook niets dat gezegd of gedaan moet worden. Gewoon "even goede vrienden blijven", dat is het enige wat je te doen staat. Hoe meer je er een big deal van maakt, hoe meer je je laat kennen en dat is nu juist funest.

Hierom. Dit had ik al eens gezegd. Je laat je alleen maar in je kaarten kijken. Je vleit hem ermee, maar zelf schiet je er geen ruk mee op.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 12:52

carlosje schreef:
dank je wel pmarena Knipoog Dat doet me goed, ik voel me nu ook veel beter, omdat ik gewoon eerlijk ben geweest tegen hem

Ik heb hem verteld wie dat verhaal (dat hij een player is) heeft verteld en ik hoopte dat hij, nu geen ruzie zou krijgen met die jongen. Wat zal ik moeten schrijven om het af te sluiten?, zal ik nog vragen wat hij van me vind of zeggen dat ik het niet erg vind wat er is gebeurt(dat is ook zo, achteraf) Ik bedoel hij heeft een probleem, ik niet.
En zal ik zeggen dat ik hoop dat als we elkaar tegen komen we, gewoon kunnen gedag zeggen/praten. Dat zal ik ook graag willen. Ik krijg het nu spaansbenauwd als ik langs de Sting loop Haha!

Haha , dat Spaansbenauwde , daar moet je nu nog van af Haha! ,
erg is dat he ? Bloos Clown

Als het nu min of meer uitgepraat is via SMS zou ik verder niet meer gaan vertellen hoe leuk je 'm vind enzo , dat is aan hem nu als hij ook zoiets voelt.

Misschien als afsluitend SMS-je iets in de trant van :
in ieder geval bedankt dat je zo aardig was , we zien elkaar vast nog wel eens ergens , doei !

Zo van we komen elkaar nog wel eens tegen , dan kun je gewoon relaxed doen Knipoog

carlosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-02 13:14

Ik heb hem al verteld, dat ik het lief van hem vond dat ik bij hem kon logeren en dat hij mijn taxi heeft betaald.Ik wil alleen nog zeggen dat ik gewoon met hem kan praten als ik hem tegen kom ergens.En als ik naar de Sting ga, dan hij dan niet denkt dat ik voor hem kom ofzo.Ik vind het eigenlijk ook helemaal niet erg dat het zo is gelopen, hij heeft een probleem, ik niet. Stel dat ik met hem had en hij ging vreemd, dat zou veel erger zijn geweest. Ik denk ook dat het gewoon de sfeer was, waar ik aan denk. Ik denk dat ik hem nu niet eens meer leuk zou vinden. Alhoewel ik niet zou weten, wat ik zou doen als al die verhalen niet waar zouden zijn en hij me nog wel leuk vind

carlosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-02 13:48

Ik hem net een sms-je gestuurd waarin ik zei, dat ik niet boos ben hoe alles is gelopen(dat is echt zo) en hem gewoon gedag wil kunnen zeggen en met hem kan praten als ik hem ergens tegen kom. En ik dat ik ff uit praten. Misschien lacht hij zich nu rot, maar ik doe het ook niet voor hem, maar voor mezelf.Zo, dat voelt goed Haha! Nu ben ik ook niet meer bang om hem tegen te komen. Tong uitsteken

Ik wil iedereen die me tips heeft gegeven heel erg bedanken.Dankzij jullie
heb ik geen domme dingen gedaan en ik heb een hoop geleerd(heb niet veel ervaring) en voel ik me nu ook veel beter, veel sterker. Thanks Haha!

Gr Kathelijn

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 14:01

YOU GO GIRL!!!!!! Toppie Haha! Ik hoop dat het je echt oplucht.

Groetjes Merilyn

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 14:16

Ik heb 'stiekum' het hele verhaal gevolgd zonder tips te geven oid of te reageren, maar nu alles voor jou gevoel is opgelost wil ik toch even zeggen dat ik het toppie van je vind hoe je het helemaal hebt opgelost Party!!

Toch leuk zo'n soap Knipoog

carlosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-02 15:17

Ja, het lucht zeker weten op.Ik zou hem dit niet durven zeggen aan de telefoon, maar toch weet hij het. Handig he sms-jes Ik voel me GOED!! haha, dat ik gewoon eerlijk ben geweest.Als ik hem zie, hoef ik ook niet meer bang te zijn, dat hij me stom aankijkt ofzo.

Hij heeft nog niet terug ge-smsst.Wat zou hij moeten typen, haha

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 15:42

Ja hihi wat moet je daar nu op antwoorden als "stoere" jongen zijnde Haha!

Knap gedaan hoor , lekker opgelost en je ziet wel verder ......

Ga genieten van de zomer !!!!! Lachen

carlosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-02 16:13

Ik wil eigenlijk wel zien. Niet dat hij mij kan zien, maar gewoon ff kijken wat voor loser het is.Is een van jullie bokkers nog langs de Sting geweest eigenlijk??

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 12:33

hehe grappig.. eerst zit je die jongen helemaal in de hemel te prijzen. En nu is het meteen een loser.. prachtig Lachen

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 12:44

Haha , dat zal wel meevallen Knipoog
Waarschijnlijk graag WILLEN geloven dat het een loser is , dat maakt het makkelijker om eroverheen te stappen *been there , done that* Haha!

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 13:53

pmarena schreef:
Haha , dat zal wel meevallen Knipoog
Waarschijnlijk graag WILLEN geloven dat het een loser is , dat maakt het makkelijker om eroverheen te stappen *been there , done that* Haha!

hehehe... jaaa.. wij zijn wel erg he. Dat zijn we eens liev en gedragen we ons als een gentleman en dan wordt het weer niet gelooft/ge-accepteerd. Want zo kunnen mannen niet zijn volgens jullie. Dus dan zijn we maar losers.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 14:04

Als je maar blijft denken van : Wat wassie LIEEEEF ..*zucht... Lachen*
dan blijf je ook maar hopen dat het wat wordt....

Is niet erg fijn .

Mij lukt het niet hoor om mezelf ervan te overtuigen dat zo'n jongen een ontzettende darm is Lachen ik ben er niet voor niks gek op geworden immers...daar heeft hij heus wel z'n best voor gedaan Knipoog

Als je jezelf echt kan laten geloven dat iemand een loser of whatever is dan scheelt dat heel wat pijn iig......toch jammer dat ik mezelf niet zo voor de gek kan/wil houden .

Carlosje denk ik ook niet Knipoog

Ik vind de waarheid dan simpeler uiteindelijk , als het niet ECHT van beide kanten komt dan wordt het niks , jammer.....maar helaas.
Hoe leuk/lief/lekker iemand ook is , als je er niet van op aan kunt of als hij weinig interesse toont dan heb je nog niks aan een dat Lekker Ding Haha!