Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik denk dat ie wel gevleid is door jouw smsjes. En op zich is het best grappig om uitgemaakt te worden voor player als je het niet bent dus ik denk niet dat ie pissed is. En ik denk dat hij ook gewoon duidelijkheid wil. Hij heeft je iig met respect behandeld die nacht, en een taxi voor je betaald.
) , of misschien meer ?
.
Dat doet me goed, ik voel me nu ook veel beter, omdat ik gewoon eerlijk ben geweest tegen hem
Desiree schreef:Nope, is ook niets dat gezegd of gedaan moet worden. Gewoon "even goede vrienden blijven", dat is het enige wat je te doen staat. Hoe meer je er een big deal van maakt, hoe meer je je laat kennen en dat is nu juist funest.
carlosje schreef:dank je wel pmarenaDat doet me goed, ik voel me nu ook veel beter, omdat ik gewoon eerlijk ben geweest tegen hem
Ik heb hem verteld wie dat verhaal (dat hij een player is) heeft verteld en ik hoopte dat hij, nu geen ruzie zou krijgen met die jongen. Wat zal ik moeten schrijven om het af te sluiten?, zal ik nog vragen wat hij van me vind of zeggen dat ik het niet erg vind wat er is gebeurt(dat is ook zo, achteraf) Ik bedoel hij heeft een probleem, ik niet.
En zal ik zeggen dat ik hoop dat als we elkaar tegen komen we, gewoon kunnen gedag zeggen/praten. Dat zal ik ook graag willen. Ik krijg het nu spaansbenauwd als ik langs de Sting loop
,
Nu ben ik ook niet meer bang om hem tegen te komen.
pmarena schreef:Haha , dat zal wel meevallen
Waarschijnlijk graag WILLEN geloven dat het een loser is , dat maakt het makkelijker om eroverheen te stappen *been there , done that*
*
ik ben er niet voor niks gek op geworden immers...daar heeft hij heus wel z'n best voor gedaan