En nu...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sweetheart

Re: En nu...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 13:59

Ja maar... HIJ twijfelde aan de relatie.. niet jij (ja tot het gez**k begon). Dus dan is het ZIJN fout en niet de joue. Jij hebt hem duidelijk meerdere kansen gegeven, en die laat hij varen... das goed stom van hem.
Succes als hij komt praten...

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 14:10

Als hij vanavond aangeeft zeker te weten het nog eens te willen proberen, zal ik hem ook zeker duidelijk maken dat ie er echt moeite voor zal moeten doen.

Hij zal me moeten overtuigen dat ie het meent en als ik onzeker ben, ben ik heel moeilijk te overtuigen.

Als ie blijft twijfelen blijf ik bij het besluit van maandag.
Ik zal het jammer vinden, ik voel veel voor hem, anders had ie dat met die smsjes van z'n ex niet eens overleefd, maar ik kan ook zonder hem.
M'n leven is dan nog steeds leuk, ik zie een relatie als een aanvulling, niet als een vereiste.

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 14:15

Stennisje schreef:
Als hij vanavond aangeeft zeker te weten het nog eens te willen proberen, zal ik hem ook zeker duidelijk maken dat ie er echt moeite voor zal moeten doen.

Hij zal me moeten overtuigen dat ie het meent en als ik onzeker ben, ben ik heel moeilijk te overtuigen.

Als ie blijft twijfelen blijf ik bij het besluit van maandag.
Ik zal het jammer vinden, ik voel veel voor hem, anders had ie dat met die smsjes van z'n ex niet eens overleefd, maar ik kan ook zonder hem.
M'n leven is dan nog steeds leuk, ik zie een relatie als een aanvulling, niet als een vereiste.

OKey als je er zo tegen aankijkt ben ik het helemaal met je eens!
Succes!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 08:44

Ik vind twijfel helemaal niet te verwerpen ach iedereen twijfelt eens. Hij twijfelde meer dan een klein beetje anders had hij het wel voor zich kunnen houden. Mij is vaker beloofd nu weet ik het zeker!!!! Nou paar weken later precies dezelfde ellende, nu nog blijft ie zeggen dat hij het weeeer zeker weet en dat hij me niet zal teleurstellen en eraan zal werken. Dat heeft hij TOEN al een keer gezegd..... Maar ik trap in die smoesjes niet meer in hoor!!! Iemand die twijfelt blijft twijfelen, zeker als het zo snel al is. Sommige mensen zijn wispelturig en denken altijd nog wat beters te kunnen vinden...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 14:30

Nou, heb dit net eens zitten lezen, en herken wel eea. Ben benieuwd hoe het gisteren gegaan is, ben verrast dat je toch weer bent gaan twijfelen eerlijk gezegd.

en hier wilde ik nog even op ingaan.
orionneke schreef:
Hm al heb ik niks te verbergen ik heb er een hekel aan als een ander mijn mail/smsjes leest. Er kunnen ook dingen in staan die niet voor een ander bedoelt zijn. Als je een relatie hebt wil het niet zeggen (zolang je niet getrouwd bent en dan nog sommige dingen) dat je vriend ZOMAAR dingen mag bekijken zonder toestemming. Je gaat toch ook prive naar de wc of niet? En dan heb ik het niet over dingen van MIJ die hij niet zou mogen lezen maar anderen kunnen ook dingen schrijven over zichzelf die niet voor mijn vriend bestemt zouden zijn.

en ook als je getrouwd bent is dat precies hetzelfde wat mij betreft. Ik heb geen geheimen, maar ik wil niet dat mijn man mijn mail/sms gaat lezen en vice versa.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 16:04

De reden dat ik ben gaan twijfelen is dat hij zo overstuur aan de bel hing.
Ik dacht dat ik misschien inderdaad wel te vroeg een knoop heb doorgehakt.

Hij is net weg, gister wou ik niet praten, ik wou liever springen kijken.

Hij vindt dat ik hem de beslissing heb opgedrongen, maar onderneemt verder ook weinig om me op andere gedachten te brengen.

En als ik ergens niet tegenkan is het iemand die dus blijkbaar niet het lef heeft om een beslissing te maken en er voor op te komen.
Dus ik moet zeggen dat ik ook enigszins zit te koken hier.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 16:15

dat snap ik. En ja, natuurlijk heb je hem die beslissing opgedrongen. In dit soort situaties hebben beslissingen nl altijd invloed op de ander. Jij gelooft er toch niet meer in? Dan kun je maar een conclusie trekken en daarnaar handelen, en dat betekent dan - helaas voor hem - dat hij daar de gevolgen van ondervindt.

En als hij jou niet kan (of wil) overtuigen van zijn gelijk, houdt het wel snel op.

He klinkt eigenlijk eenbeetje alsof hij het wel aardig vond allemaal, en nu geschrokken is dat jij de knoop hebt doorgehakt.

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 16:19

Lielle schreef:
dat snap ik. En ja, natuurlijk heb je hem die beslissing opgedrongen. In dit soort situaties hebben beslissingen nl altijd invloed op de ander. Jij gelooft er toch niet meer in? Dan kun je maar een conclusie trekken en daarnaar handelen, en dat betekent dan - helaas voor hem - dat hij daar de gevolgen van ondervindt.

En als hij jou niet kan (of wil) overtuigen van zijn gelijk, houdt het wel snel op.

He klinkt eigenlijk eenbeetje alsof hij het wel aardig vond allemaal, en nu geschrokken is dat jij de knoop hebt doorgehakt.

Dat vond ik ook zo klinken. Tis wel best zo, zeg maar. En nu beledigd omdat je dat niet pikt, omdat je alleen het beste voor je zelf wil...

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 16:23

Komt omdat HIJ de MACHT en CONTROLE wil houden..........daaaaar lijkt het op wat betreft mijn inziens...

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 16:28

Ik had tijdens de vakantie 2x benzine voor hem betaald, met het idee, ach hij zit nog op school, dat zie ik nog wel eens terug.

Dus daar begon ik net over en toen had meneer ineens wel het lef om kwaad te worden!
Hij laat wel voor 1000en euro's aan z'n auto verbouwen, dus zo erg is het ook weer niet met hem gesteld.

Als ik het allemaal op een rijtje zet, heb ik er in die 2 maanden meer ingestoken dan hij, dus logisch dat ie het allemaal wel best vindt.

Ik heb nu al medelijden met de volgende persoon die wat met me wil, die zal moeite moeten doen Extreme duivel
Maar eerst maar eens alles op een rijtje en genieten van m'n eigen leventje.

Waar blijft m'n telefoon nou Schijnheilig

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 16:30

girl power Ja

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 17:52

Nou inderdaad Lielle!
Toen ik het berichtje las dat je toch maar weer wilde afspraken omdat je misschien toch te vroeg conclusies had getrokken was ik ook wel een beetje verbaasd. Je leek zo zeker van je zaak dat jij in deze relatie veel meer stak dan hem..
Blijf sterk! Als je nú al ziet dat jij hier veel meer in stopt dan hem.. Hoe moet het over 10 jaar dan?

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 17:58

Het is nu ook definitief over, gatver, wat toont ie weinig karakter.

Hij vond het te snel gegaan en een sleur geworden.
Zeg dat dan en doe er wat aan en sta niet te wachten tot er wat gebeurt!

Ik ben nog steeds niet van de kook af, hij valt me zo tegen!

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 04:35

Stennisje schreef:
Het is nu ook definitief over, gatver, wat toont ie weinig karakter.

Zeg dat dan en doe er wat aan en sta niet te wachten tot er wat gebeurt!

Ik ben nog steeds niet van de kook af, hij valt me zo tegen!

prima, laat hem je maar tegen vallen, niet jou kerel dus, ja het doet zeer, ja het is k*t, maar niet wat je zoekt en nodig hebt, dus laten gaan is het beste.

en die? en hij was nergens bij? het is hem overkomen? nee dus, hij vond het allemaal prima, tot het hem niet meer uit kwam, en dan is dit zo'n makkelijk dooddoener, je weet genoeg meid, zwaai zwaai

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 23:56

Yes, m'n telefoontje is binnen en raadt eens wie er niet in staat?

Kwam van de week in de geschiedenis van m'n pc z'n my spaces site tegen.
Zag ik dat ie een berichtje naar iemand gestuurd had dat ie naar z'n ouders op de camping is geweest.
Geen woord over dat ik ook mee was, dus dan weet je wel hoe verliefd ie geweest is.
Dat meisje waar dat berichtje aan gericht is, is volgens mij ook een ex van hem en mag blijkbaar niet weten dat ik besta Verward Er stond letterlijk: ik ben naar m'n ouders op de camping geweest.
En nog wat beschrijvingen van dingen die ie (we dus) daar gedaan hebben.

Ik ben van de week zo uit m'n slof geschoten via de mail (had immers z'n nummer niet meer), alles wijst er op dat ie me gewoon gebruikt heeft tot ik 'moeilijk' begon te doen.

En hij speelt de gestolen onschuld, hoe durf ik zo'n arme jongen te beschuldigen.

Ik ben zo kwaad en aan de andere kant mis ik hem verschrikkelijk.

Het is maar goed dat ik z'n nummer niet heb, de ene keer wil ik hem bellen om 'sorry' te zeggen het andere moment om hem verrot te schelden.

Hij wil binnenkort nog praten, nou mooi niet, als ie met een ex wil praten, gaat ie maar naar de rest van de verzameling.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 07:59

Heel, heel goed Stennisje!!!

Thats the spirit Haha! Haha! vooral die laatste zin....... keigoed Haha!

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 15:01

Stennisje schreef:
Yes, m'n telefoontje is binnen en raadt eens wie er niet in staat?

Kwam van de week in de geschiedenis van m'n pc z'n my spaces site tegen.
Zag ik dat ie een berichtje naar iemand gestuurd had dat ie naar z'n ouders op de camping is geweest.
Geen woord over dat ik ook mee was, dus dan weet je wel hoe verliefd ie geweest is.
Dat meisje waar dat berichtje aan gericht is, is volgens mij ook een ex van hem en mag blijkbaar niet weten dat ik besta Verward Er stond letterlijk: ik ben naar m'n ouders op de camping geweest.
En nog wat beschrijvingen van dingen die ie (we dus) daar gedaan hebben.

Ik ben van de week zo uit m'n slof geschoten via de mail (had immers z'n nummer niet meer), alles wijst er op dat ie me gewoon gebruikt heeft tot ik 'moeilijk' begon te doen.

En hij speelt de gestolen onschuld, hoe durf ik zo'n arme jongen te beschuldigen.

Ik ben zo kwaad en aan de andere kant mis ik hem verschrikkelijk.

Het is maar goed dat ik z'n nummer niet heb, de ene keer wil ik hem bellen om 'sorry' te zeggen het andere moment om hem verrot te schelden.

Hij wil binnenkort nog praten, nou mooi niet, als ie met een ex wil praten, gaat ie maar naar de rest van de verzameling.

Meis, je mist hem niet, maar de aandacht, en dat kan je ook van iemand anders krijgen. Dat is echt zo hoor. Ga maar na, je mist de arm om je heen, de zoen, de liefde.... maar die klootzak als persoon mis je niet (tenminste daar ga ik vanuit).
Sterkte verder, en super dat je m dr uitschopt!

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 16:32

Inderdaad ik schreef het in het topic van een andere bokker ook al.

Ik mis een maatje, iemand naast me.
En inderdaad niet specifiek hem, zeker nu ik weet dat het voor hem allemaal niets voorstelde.

Het is voor mij heel uniek dat ik iemand 2 maanden naast me kan hebben zonder me dood te ergeren.
Daarvoor dacht ik dat ik gewoon niet in staat was om een relatie te hebben.
Des te zuurder dat hij er zo mee omgegaan is.

Ik mis hem niet, ik kan alleen maar heel kwaad op hem zijn en hij heeft me echt pijn gedaan.
Maar ik mis nu wel een maatje, maar hoe moet ik na zoiets nog iemand vertrouwen?

EDIT:Ik ben trouwens wel blij dat er Bokt is met zulke dingen.

Er is altijd wel iemand om je weer dat zetje de goede kant op te geven.

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 18:11

Stennisje schreef:

Dit vind ik echt een fantastische uitspraak! Zo zou eigenlijk iedereen zijn relatie moeten zien Ja.
En met boos op hem zijn is niks mis, dat geeft je alleen maar kracht om door te gaan Lachen. Volgens mij doe je het super goed en vind je gauw genoeg een leuke jongen dan je ex!

Om trouwens nog even terug te komen op uitspraken uit het begin v/h topic; ik vind het heel normaal dat mijn vriend zijn e-mail en telefoon voor zichzelf houdt. Als ik zou willen zou ik er best in mogen kijken, maar ik voel echt niet geroepen om zijn e-mail te gaan lezen hoor, zou me net een soort spion voelen . Andersom wil ik ook gewoon de privacy om die dingen voor mezelf te houden. Niet omdat ik iets te verbergen heb, maar gewoon omdat dat 'van mij' is en hem niks aangaat.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 18:21

Ik vind het nog steeds niet netjes van mezelf, maar tegenover hem kan ik me niet schuldig voelen.

Als ie gewoon open kaart had gespeeld, had ik ook niet op die manier achter dingen hoeven komen.

Ik heb altijd moeite mensen te vertrouwen en meestal geef ik er niet zoveel om, maar als het om een relatie gaat waarin iemand dichtbij me staat, zou ik diegene het liefst in een glazen doosje onder m'n bed willen stoppen.
Just to be sure zeg maar.

En deze laatste relatie heeft er niet aan bijgedragen.

Maar ik wil nu vooruit denken, weer vol verwachting de wereld in, want er zijn zoveel mooie dingen die anders aan je voorbij gaan.
En de rotte appels onderweg schop ik maar in de goot.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 18:30

Wauw wauw en nog eens wauw.
Ik bewonder echt je doorzettings vermogen.
Ontzettend knap OK dan!
Voel je je al wat opgeluchter?

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 19:49

Ik probeer overal maar een wijze levensles in te zien.

De vriendengroep waar m'n ex mee omgaat, zijn voor het grootste deel muzikanten.
Ik heb zelf in bandjes gezongen en ga nog wel eens met die lui om.
Maar het is eigenlijk maar een raar boeltje.
Iedereen gaat met iedereen, de 1 na de ander raakt door overmatig drinken en andere middelen in een psychose.
Echt waar degenen die uit die groep opgenomen zijn, zijn inmiddels niet meer op 1 hand te tellen.
Men praat voornamelijk achter elkaars rug om en gunt elkaar het licht niet in de ogen.

De jongere generatie doet een soort wedstrijd in wie het negatiefst is en praten elkaar de grond in en de oudere generatie gedraagt zich soms verbazingwekkend kinderachtig en melden zich alleen als ze iets van je nodig hebben.

Ik denk dat er 2 á 3 zijn die ik echt vrienden kan noemen.

Logisch dat ik me tussen zulke lui niet echt op m'n gemak voel.
Ik vraag me nu af waarom ik met zulke mensen omga en nu ik toch een soort nieuwe start moet maken, neem ik dit gelijk maar mee.

Ik zoek m'n vrienden wel in een andere hoek, ik ga echt wat zorgvuldiger zijn met het kiezen van mensen waar ik mee omga.

Op de momenten dat het wat minder gaat leer je mensen ook wel kennen.
Uit een hoek waar ik het niet verwachtte kreeg ik veel steun (collega's) en in de hoek waar het stil bleef, hoeven ze van mij ook niet meer zoveel te verwachten.

En het stomme is dat het gewoon als een soort opluchting voelt.
Ik ben best wel met muziek bezig geweest, maar het heeft m'n interesse niet meer zoals het had.
En toch bleef ik met die lui omgaan.

Ik ga m'n gitaar verkopen en wil gaan sparen voor een eigen pony.
Komende tijd een beetje rekenen of het op maandbasis haalbaar is en dan ga ik ervoor.

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 15:17

Heb jou bericht helemaal gelezen, de reacties niet.

Ik zit ook met zo'n vriend die nog regelmatig smst, en z'n ex ook
nog regelmatig tegen komt, en het er best veel over heeft.
Hij heeft me laatst verteld dat ik me niet sexy genoeg kleedde en
dat z'n ex veel knapper en ''lekkerder'' was dan mij! Ik barste
in z'n bijzijn in tranen uit en wist niet meer wat ik moest zeggen.
Ik voel me nu ook zo min door hem. Alsof ik niet knap ben en niet goed
genoeg, als je begrijpt wat ik bedoel..
Ik vindt mezelf wel goed als ik ben, hij is het daar niet echt
mee eens nu merk ik. Toen ik vroeg waarom hij voor mij gevallen
was was het mijn lieve karakter, en mijn mooie figuurtje. Maar
voor de rest wist hij niet veel te zeggen.
Hij kraakt me de laatste tijd veel vaker af, terwijl ik bijvoorbeeld
tijdens het uitgaan genoeg aandacht krijg van andere jongens.
Ik weet ook ff niet meer wat ik moet doen.. m'n vriendinnen zeggen
dat ik wat beters kan krijgen dan hem, maar hij is mijn eerste
echte serieuze relatie, en ik hou echt ontzettend veel van hem!

Niet dat je hier zoveel aan hebt, maar je ziet dat je niet de enige bent..

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 16:50

Jammer dat je niet even verder gelezen hebt, mijn vriend van m'n eerste bericht is inmiddels m'n ex, het hoe en waarom is in dit topic terug te lezen.

Ik zou nooit genoegen nemen met een vriend zoals jij hebt hoe gek ik ook op hem zou wezen.
Ik wil iemand die gek op me is en 100% voor me gaat en niet iemand die me wel aardig vindt en vindt dat ik er leuk uit zie.

Ik vind het wel goed dat je tevreden bent met jezelf zoals je bent.
Als hij iemand wil die zich wel voor hem optut en sexy kleedt, moet ie die maar gaan zoeken.
Een relatie moet voor mijn op iets meer gebaseerd zijn dan wat make-up en een mini-rokje.

En je kan inderdaad wel beter krijgen, iemand die jou waardeert zoals je bent en je niet als vervanging voor z'n ex wil.
En je hoeft je al helemaal niet af te laten kraken.

Het is dan misschien wel je eerste echte relatie, maar dat mag nooit een reden zijn om jezelf zo te laten behandelen.

Sterkte en kom voor jezelf op meid!