Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stennisje schreef:Als hij vanavond aangeeft zeker te weten het nog eens te willen proberen, zal ik hem ook zeker duidelijk maken dat ie er echt moeite voor zal moeten doen.
Hij zal me moeten overtuigen dat ie het meent en als ik onzeker ben, ben ik heel moeilijk te overtuigen.
Als ie blijft twijfelen blijf ik bij het besluit van maandag.
Ik zal het jammer vinden, ik voel veel voor hem, anders had ie dat met die smsjes van z'n ex niet eens overleefd, maar ik kan ook zonder hem.
M'n leven is dan nog steeds leuk, ik zie een relatie als een aanvulling, niet als een vereiste.
orionneke schreef:Hm al heb ik niks te verbergen ik heb er een hekel aan als een ander mijn mail/smsjes leest. Er kunnen ook dingen in staan die niet voor een ander bedoelt zijn. Als je een relatie hebt wil het niet zeggen (zolang je niet getrouwd bent en dan nog sommige dingen) dat je vriend ZOMAAR dingen mag bekijken zonder toestemming. Je gaat toch ook prive naar de wc of niet? En dan heb ik het niet over dingen van MIJ die hij niet zou mogen lezen maar anderen kunnen ook dingen schrijven over zichzelf die niet voor mijn vriend bestemt zouden zijn.
Lielle schreef:dat snap ik. En ja, natuurlijk heb je hem die beslissing opgedrongen. In dit soort situaties hebben beslissingen nl altijd invloed op de ander. Jij gelooft er toch niet meer in? Dan kun je maar een conclusie trekken en daarnaar handelen, en dat betekent dan - helaas voor hem - dat hij daar de gevolgen van ondervindt.
En als hij jou niet kan (of wil) overtuigen van zijn gelijk, houdt het wel snel op.
He klinkt eigenlijk eenbeetje alsof hij het wel aardig vond allemaal, en nu geschrokken is dat jij de knoop hebt doorgehakt.
Stennisje schreef:Het is nu ook definitief over, gatver, wat toont ie weinig karakter.
Hij vond het te snel gegaan en een sleur geworden.
Zeg dat dan en doe er wat aan en sta niet te wachten tot er wat gebeurt!
Ik ben nog steeds niet van de kook af, hij valt me zo tegen!
Stennisje schreef:Yes, m'n telefoontje is binnen en raadt eens wie er niet in staat?
Kwam van de week in de geschiedenis van m'n pc z'n my spaces site tegen.
Zag ik dat ie een berichtje naar iemand gestuurd had dat ie naar z'n ouders op de camping is geweest.
Geen woord over dat ik ook mee was, dus dan weet je wel hoe verliefd ie geweest is.
Dat meisje waar dat berichtje aan gericht is, is volgens mij ook een ex van hem en mag blijkbaar niet weten dat ik bestaEr stond letterlijk: ik ben naar m'n ouders op de camping geweest.
En nog wat beschrijvingen van dingen die ie (we dus) daar gedaan hebben.
Ik ben van de week zo uit m'n slof geschoten via de mail (had immers z'n nummer niet meer), alles wijst er op dat ie me gewoon gebruikt heeft tot ik 'moeilijk' begon te doen.
En hij speelt de gestolen onschuld, hoe durf ik zo'n arme jongen te beschuldigen.
Ik ben zo kwaad en aan de andere kant mis ik hem verschrikkelijk.
Het is maar goed dat ik z'n nummer niet heb, de ene keer wil ik hem bellen om 'sorry' te zeggen het andere moment om hem verrot te schelden.
Hij wil binnenkort nog praten, nou mooi niet, als ie met een ex wil praten, gaat ie maar naar de rest van de verzameling.
Stennisje schreef:M'n leven is dan nog steeds leuk, ik zie een relatie als een aanvulling, niet als een vereiste.