Krullend haar , uitgaan en regen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tienn

Re: Krullend haar , uitgaan en regen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 19:02

superojan schreef:
pff vandaag echt een bad hair day! en wat doe je dan je knoopt er gewoon een elastiekje in klaar zou je denken! dus niet dan pluist het nog overal op je hoofd nadat je helemaal nat bent geregent ik word er gek van!

Nou dat had ik dus ook.. Ik had het maar in een staart gedaan..
Jahoor zit ik op de fiets.. REGEN Boos!

Dan zit het wel in een staart maar dan begin het aan de voorkant nog te pluizen Verdrietig

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 22:02

_Michelle__ schreef:
Ja dat denk ik ook, want vandaag pluist het ook bij mij en dan zegt mijn collega "wat heb je je haar leuk zitten vandaag, ik wou dat ik van die mooie krullen had"

Idd apart dat men het verschil niet ziet tussen krullen en pluis.

Met krullen in mijn haar heb ik geen problemen, met pluis wel. Scheve mond

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 23:01

Al mijn krullen zijn pluis. Ik kan geen dag herinneren dat ik niet met pluishaar heb rondgelopen, ik voel me echt zo voor gek staan Bloos
Maargoed, als ik met een spul behandel dat de pluis weg zou moeten gaan.. krult mijn haar bijna niet meer... Hoe doen jullie dat; dat het mooi blijft krullen?

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 11:04

De afgelopen weken zit het weer ook niet echt mee hè, dames?

Ik haat dat benauwde, vochtige weer. Hamer

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 11:16

Denk dat ik voor mijn haar maar naar het buitenland ga verhuizen Tong uitsteken

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 11:19

Nee precies dit weer helpt ook niet bepaald hea..
Toen het 30 grade was zat m'n haar een stuk beter Haha!

@ Paula. Wat voor spul gebruik jij daarvoor dan ?

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 11:26

Hihi, ja inderdaad dat was bij ook Ja

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 11:27

Ik was gisteren bij de kapper en heb hetzefde probeem als jullie.Zij had iets nieuws van Wella.Dit is een kuur van 6 maanden.Je mag 1x per maand een ampul in je haar smeren(niet vaker)en het zou wonderen verrichten.Heb het er gisteren dus voor het eerst ingekregen van haar en ben benieuwd.Verder las ik van de week een advertentie van de Etos.Zij verkopen nu haarmayonaise Vingers aflikken en dat schijnt voor zeer kroesig en pluizig haar te zijn.

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 11:31

Mayonaise? Echt waar...? Klinkt... ranzig, maar misschien helpt het wel!

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 11:37

FlairS schreef:
Ik was gisteren bij de kapper en heb hetzefde probeem als jullie.Zij had iets nieuws van Wella.Dit is een kuur van 6 maanden.Je mag 1x per maand een ampul in je haar smeren(niet vaker)en het zou wonderen verrichten.Heb het er gisteren dus voor het eerst ingekregen van haar en ben benieuwd.Verder las ik van de week een advertentie van de Etos.Zij verkopen nu haarmayonaise Vingers aflikken en dat schijnt voor zeer kroesig en pluizig haar te zijn.

Kost vast ook wel aardig wat he ? *LOL*

& haarmayonaise? Nagelbijten / Gniffelen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 11:39

Ik heb veel met een petje op gelopen de afgelopen weken. Haha!

En straks maar eens kijken of de kapper nog een gaatje voor me heeft. Scheelt vast ook een stuk. Haha!

pimkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 11:46

ga eens naar een afrikaanse winkel koop daar een onkrullingscrème voor kinderen en je haar zit goed voor 3 maanden en het kost maar rond 6 euro Haha! alleen moet je je haar fohnen en stijlen als je onder de douche bent geweest voor de rest blijft het heel goed zitten ohjah koop dan ook ineens een groen crème 'for hair and scalp' smeer dit eeen heel klein beetje op je haar voor je je haar gaat fohnen en stijlen en het blijft heel de dag goed zitten ook als het regent Haha! is dat ni handig maar je moet die eerste crème eruit spoelen als het begint te jeuken Tong uitsteken

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 11:53

pimkie schreef:
ga eens naar een afrikaanse winkel koop daar een onkrullingscrème voor kinderen en je haar zit goed voor 3 maanden en het kost maar rond 6 euro Haha! alleen moet je je haar fohnen en stijlen als je onder de douche bent geweest voor de rest blijft het heel goed zitten ohjah koop dan ook ineens een groen crème 'for hair and scalp' smeer dit eeen heel klein beetje op je haar voor je je haar gaat fohnen en stijlen en het blijft heel de dag goed zitten ook als het regent Haha! is dat ni handig maar je moet die eerste crème eruit spoelen als het begint te jeuken Tong uitsteken

Serieus? Hyper!
*moet zon winkel vinden..

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 12:35

Ik begrijp echt niet waarom jullie niet blij zijn met je krullen. Ik heb zelf lang krullend haar en ik ben er superblij mee. Je moet het gewoon anders verzorgen dan steil haar. Zolang ik een goede shampoo, conditioner en leave-in gebruik heb ik er bijna geen onderhoud aan. Ik was het twee keer per week en verder is het schudden voor gebruik. Ik krijg er ook altijd veel complimenten over. Voor tips en goede producten: kijk ook eens op www.naturallycurly.com

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 12:36

Nogmaals: krullen vormen meestal het probleem niet, pluis daarentegen wél.

En hoe goed je het ook verzorgt, met vochtig weer gaat je haar vaak een geheel eigen leven leiden. Het mijne iig wel, zelfs als ik net naar de kapper ben geweest. Knipoog

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 12:38

Als je het goed verzorgt heb je bijna geen pluis Knipoog

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 12:42

Daarom dit topic ook Knipoog

Ik vind mn krullen ook niet erg.. maar als ze alleen maar pluizen wel.. ik wil wel MOOIE krullen en geen pluizebol op mn hoofd hebben.

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 12:43

Precies wat Karin zegt dus eigelijk Clown

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 12:47

Toch typisch dat mijn kapper mij bepaalde producten aanraadt en dat die dan 'niet goed' blijken te zijn. Knipoog

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 12:51

je moet ook nooit naar een kapper luisteren. Haha!
Die kunnen alleen maar knippen. Excuses aan alle bokt-kappers die ik nu beledig.

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 12:52

Je wilt trouwens ook mijn plankje met werkt-toch-niet producten niet zien hoor. Gelukkig heb ik nu eindelijk gevonden wat voor mijn haar wel werkt.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 12:57

Tja. Ik gebruik ook die kokoswax. En die is me toch echt niet door een kapper aangeraden, maar door een andere eigenares van pluishaar. Sterker nog: ik heb ooit een kapper gehad die vond dat ik moest stoppen met 'die troep'. Terwijl het bij mij nog het beste werkt van alles wat ik ooit heb geprobeerd.

Maar dan nog: als ik fiets in de mist of in een miezerbui, dan is er toch echt niets wat voorkomt dat mijn haar gaat pluizen. Ja, een petje. Knipoog

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 13:05

weet je wat ik ook heb bij de kapper hebben ze net je haar gewassen en geknipt enzo gaan ze het droog fohnen oke dat is niet het probleem maar wel dat ze het zo fohnen dat het ontploft lijkt of ze gaan het uit bortelen zodat je geen krullen maar pluis over houdt en dan zeggen ze bij het afrekenen ook nog oo ozit wel leuk he!

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 13:10

Ik laat mijn haar altijd knippen bij een vrouw die gewoon thuis knipt. Dan heb je dat gezeur niet. Ik ga er met gewassen haar heen en met nat haar weer terug. De kapper wast het altijd met shampoo's die het uitdrogen. Vervolgens gaan ze er ontzettend ruw met een kam doorheen waardoor het helemaal breekt. Na afloop willen ze het ook nog fohnen en of ik even flink wil betalen. Ja daaag. Ik ben nu voor 9 euro klaar en mijn haar overleeft het ook nog eens. Ik heb al 4 jaar geen kapsalon van binnen gezien en dat hou ik lekker zo!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 13:13

Mijn kapper wast mijn haar niet (dat doe ik thuis) en föhnt ook niet (omdat het dan idd gaat pluizen).

Ik wou dat ik een thuiskapper had die precies wist wat goed is voor mijn haar. Lachen