Voor de dames: Hoe ziet jullie ideale man eruit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 18:48

IK BEN 21 VOEL ME 30 EN WORD 21 GESCHAT! Dus zo slecht is het niet.
Ik gebruik geen dagcreme (nog niet nodig Schijnheilig )

Als geurtje draag ik JP gaultier met Fragile of 212 van carolina Herrera (deze is bijna leeg).

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 19:00

Merilyn schreef:

Als geurtje draag ik JP gaultier met Fragile of 212 van carolina Herrera (deze is bijna leeg).

dat een hint? Lachen

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 20:29

r0b1n"]
[quote="Merilyn schreef:

dat een hint? Lachen
[/quote]

Nope

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 21:53

Merilyn schreef:
IK BEN 21 VOEL ME 30 EN WORD 21 GESCHAT!

En heeeeeeel af en toe wordt ze 17 geschat. Haha!
Bij voorkeur wanneer ze met haar bijna 5 jaar jongere zusje op pad is. Haha!

Tong uitsteken

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 22:18

Merilyn"]
[quote="r0b1n"][quote="Merilyn schreef:

dat een hint? Lachen
[/quote]

Nope
[/quote]

En je zei altijd zo liev 'hoi' tegen me op de fiets... snif :'(

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 00:36

ineke schreef:
lovely ,neem maar van een oude rot in t vak aan : NEE
die bestaan niet
mannen zijn jagers en vrouwen zorgen voor de kinderen
als mannen vrouwelijk schoon in t vizier krijgen lopen ze hun je weet wel achterna
dan kun je er nog beter een hebben die er niks van zegt ,dan weet je t teminste niet
beter is nog HELEMAAL GEEN
Instinkten he ,dat zal t wel zijn ba ba

Nou, je zet ons wel in een lekker daglicht Ineke. Omdat jij misschien een paar nare ervaringen hebt gehad, betekent niet dat meteen heel Nederland lesbisch wordt. Als je het aan mijn vriendin of exvriendin vraagt, dan hebben die een heel ander beeld van mij dan wat jij hebt...vind het niet normaal hoe je over mannen praat.

ineke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 09:54

ik heb geen paar nare ervaringen ,maar levenservaring en dat is iets wat jij nog moet gaan krijgen
verder is t mijn goed recht om er zo over te denken net zoals jij erover mag denken ,van mij ,wat je wilt .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 10:01

Xono, denk dat je het niet zo moet opvatten, maar het is inderdaad een stukje levenservaring, en een satirische gedachte over mannen.

Mannen praten ook zo over vrouwen, is gewoon de eeuwenoude strijd tussen het mannelijke en het vrouwelijke geslacht. Ik vind het allemaal wel grappig.

Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 13:48

Nou weer ff on-topic hoor, hoe ziet mijn ideale man eruit...

KAAL!! Kwijl Haha!

Naast dat ie natuurlijk lief moet zijn, zie ik toch wel graag een ´beetje fout´ spannend type, die me in de ban kan houden en waarin ik mezelf helemaal kan verliezen!

... en heel stom; ik heb een zwak voor lekkere buikjes, zoals John Travolta in Pulp Fiction Cool
Laatst bijgewerkt door Nikita op 26-06-02 14:01, in het totaal 1 keer bewerkt

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 13:55

He dat is leuk, hoe ziet mijn ideale man er uit?

eeeehm... Hij moet lang zijn, donker haar hebben, of tenminste donkerblond, liefst blauwe ogen, maar mooie spaanse bruine ogen zijn natuurlijk ook niet weg....maar ik vind bruin haar en blauwe ogen zo mooi, dus.... verder een macho die me aankan, ik moet geen mietje want daar wals ik overheen, populair, lief, maar niet te klef....

Jezus, waarom maak ik nou aldoor ruzie met mijn vriend de laatste tijd? Hij voldoet perfect aan de eisen! (bijna twee meter lang, donkerbruin tot zwart haar, blauwe ogen, macho (kan af en toe ook heel vervelend zijn, haha) populair (kan af en toe ook vervelend zijn) lief, niet te klef.... hmmm.......)

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 14:36

Hee Ineke kan me wel voorstellen dat je veel levenservaring hebt als je al 102 jaar bent.... hihi (zie je profiel...)

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 14:42

Ik vind het eerlijk gezegd ook wel een beetje kortzichtig wat Ineke zegt...
Er zijn heel veel mensen die al jaren gelukkig getrouwd zijn en waarvan de man nooit vreemd is gegaan, weg is gegaan, slippertjes heeft gemaakt, enz. Bovendien zijn er niet alleen mannen die hun lu! achterna lopen, er zijn ook zat vrouwen die achter diezelfde lu! aanlopen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 14:48

pniekepnak schreef:
Bovendien zijn er niet alleen mannen die hun lu! achterna lopen, er zijn ook zat vrouwen die achter diezelfde lu! aanlopen...

Juist en daar moet ook eens een einde aan komen!
Dus dames, niet meer doen he!!! Haha! Haha!

ineke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 18:22

ha ha goeie lovely
en p.pak , heb je dat van ,,horen zeggen,,?

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 13:13

Misschien is Inekes ervaring wel heel "kortzichtig" maar daar kan ze ook niets aan doen. Ze is wel iedere keer tegen de verkeerde aangelopen lijkt we. Ik ben er van overtuigd dat ik dat niet ben. Maar ik heb ook geen hoge pet op van mannen. ik denk dat Stefan een uitzondering is in de positieve zin. sorry, het beeld dat ik heb van mannen is ontstaan door wat ik in het dagelijkse leven tegenkom en ook de dubbele moraal die bij mannen en vrouwen gehanteerd wordt (en waar die domme stomme vrouwen zelf nog aan mee doen ook).

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 14:24

alleen over het uiterlijk?
Eerder viel ik op donker haar en bruine ogen, bij voorkeur een indiaan ofso...
Maar die smaak is de laatste tijd erg veranderd...
Het kwam eigenlijk van een geintje met een vriendin; we hebben een kennis in Italië, die is 38 en zit een beetje veel achter mij aan... (ik ben 18)
We besloten dus het tegenovergestelde te gaan zoeken: Blond, blauwe ogen, lang, goed in model (niet mager, niet dik), en superjong (vergeleken bij 38 dan). Helemaal het tegenovergestelde van die Italiaan dus, en gingen we met 'Blondee' daar op vakantie, dat leek ons wel veilig!
Puntje was ook nog dat het wel in m'n vrijgezellentijd was, wel handig! Tong uitsteken
Sinds die tijd let ik dus meer op blond, en merkte ik dat blonde jongens ook hartsikke leuk kunnen zijn... Vanaf dat moment (komt misschien ook wel door m'n huisige vriend, die is nog blonder dan ik ben!) val ik op blond.
En m'n vriend is wel helemaal de 'Blondee' van de beschrijving, alleen is ie iets ouder (lang geen 38 hoor!), maar een jochie van 18 bevalt me ook niks.

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 14:30

Ach.. mannen generalisren vrouwen.. en andersom gebeurt precies hetzelfde. Vrouwen gaan net zo goed vreemd als mannen.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 14:31

Ideale man? Doofstom, utterly gorgeous, rijk, impotent en niet al te slim, volle bos haar en onder de duim Haha!

Maar ik ben ook blij met mijn vent hoor *LOL*

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 14:44

r0b1n schreef:
Ach.. mannen generalisren vrouwen.. en andersom gebeurt precies hetzelfde. Vrouwen gaan net zo goed vreemd als mannen.

volgens onderzoek doen mannen het veel meer hoor.

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 15:00

Mijn vriend hoeft niet bang te zijn dat als ik nu nog een knappe indiaan tegenkom daar als een wilde achteraan ga. En ook heeft ie geen blonde concurrentie.
Maar als ik nou zoiets tegen zou komen:

orri schreef:
Ideale man? Doofstom, utterly gorgeous, rijk, impotent en niet al te slim, volle bos haar en onder de duim Haha!

Dan wordt het moeilijk... Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 15:07

Als ie maar niet blond is!
De criteria van orri spreken we ook al aan, maar ik mis het zwakke hart een beetje icm de weelderige rijkdom (op de bank).

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 15:28

Lovely schreef:
Als ie maar niet blond is!
De criteria van orri spreken we ook al aan, maar ik mis het zwakke hart een beetje icm de weelderige rijkdom (op de bank).

Tja helemaal zonder gebreken komen ze toch nooit, dus dat ie gezond is nemen we maar voor lief Haha!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 16:20

Pipo schreef:
Mannen praten ook zo over vrouwen, is gewoon de eeuwenoude strijd tussen het mannelijke en het vrouwelijke geslacht. Ik vind het allemaal wel grappig.

Ja misschien moeten we het inderdaad eens over vrouwen hebben. Nieuw topic Xono?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 17:09

Desiree"]
[quote="r0b1n schreef:

volgens onderzoek doen mannen het veel meer hoor.
[/quote]

Wat ik me alleen afvraag, ze moeten het toch ook met vrouwen doen, en er zijn zat vrouwen met een relatie, dus............die gaan ook vreemd. Alleen vrouwen hebben meestal gevoel erbij, en mannen hebben ook wel gevoel, maar in een lichaamsdeel.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 19:35

SuperPepeijn"]
[quote="Pipo schreef:

Ja misschien moeten we het inderdaad eens over vrouwen hebben. Nieuw topic Xono?
[/quote]

Ipv een goed geargumenteerd bericht, krijg je dit soort dingen Gaaaap }>