in elkaar gemept omdat ze geen voorang gaf...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Re: in elkaar gemept omdat ze geen voorang gaf...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:16

Wat een vieze strontsukel zeg! Wat mij part zakt hij 10000000000000 meter de stront in! BELACHELIJK! Hoe hij op zo'n idee komt! Als een paardengroep al aan het oversteken is, dan moet je voorrang geven aan die groep! En dan nog zo'n beginnersgroep! Dat is al helamaal erg! Ik wens die gast de cel in! voor euhm... 15 jaar!

Gurly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:38

Wat een hufter zeg!!.. waar slaat dat op.. zoiets doe je toch niet!

Vind het wel super van je moeder !!

Meikevdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 20:19

Ik zou het niet kunnen aanzien hoe mij eigen moeder in elkaar wordt geslagen, zou dan ook meteen zorgen dat die man letterlijk wordt geslacht. Ik ben normaal niet een persoon die geweldadig is ofzo, maar aleen al de gedachte dat iemand mijn moeder pijn doet wordt ik woedent en bang.
Heel veel sterkte, ik leef echt met je mee.

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-06 23:35

ik heb het gelukkig ook noet gezien ik zat op mijn paard en was een andere groep aan het begeleiden...gellukig voor die man is het hem niet gebeurt waar ik bij was....

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 22:00

Desiree schreef:
faye schreef:
Het is niet aan de politie, het is aan de officier van justitie. Deze bepaalt of er wel of niet stappen worden ondernomen, oftewel of er überhaupt een zaak van komt. En daar gaat tijd overheen.

Het heeft dus weinig zin om je frustraties op de politie te richten!

Heb je wel gelezen? De politie had nog niets gedaan aan de zaak. Maar de officier van justitie deugt ook niet altijd.

helaas is het vakantie periode en moet iedereen roeien met de riemen die je hebt maar het is wel makelijk om te zeggen de politie doet nooit wat..........
jullie hebben geen idee hoeveel werk er soms ligt er zijn nog meer mensen waarvan de hersens in elkaar geslagen word om niks dat is tegenwoordig scheering en inslag.....

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 22:23

Als ze agenten minder het verkeer instuurden om bij een camera te wachten voor bekeuringen maar meer op die lui afstuurden, was er misschien wel wat meer tijd.

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-06 22:54

en daar ben ik het dus weer helemaal mee eens (begin trouwens ook te merken dat het niveau daar niet zo hoog ligt) wie weet wat voorn opleidingseissen ze daarvoor stellen ?

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 08:42

StOoRzEnDeR schreef:
en daar ben ik het dus weer helemaal mee eens (begin trouwens ook te merken dat het niveau daar niet zo hoog ligt) wie weet wat voorn opleidingseissen ze daarvoor stellen ?

sorry maar dit vind ik echt niet fair, die mensen doen echt wel hun best maar als je wilt dat er iets veranderd dan zou ik zeggen ga op andere partijen stemmen en zorg ervoor dat de politie weer mag wat ze vroeger mochten...
Want tegenwoordig moet eerst alles goed gekeurd worden voor dat er actie ondernomen kan worden.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 10:07

Ik stem wel op de goede partij maar dat haalt niets uit als andere mensen op foute partijen stemmen, dus zal de politie nooit meer iets mogen doen.

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-06 10:09

ten eerste heb ik nog geen stemrecht en ten tweede ik bedoelde niet dat die mensen dom zijn ofzo ik vroeg me gewoon af wat voorn niveau die mensen ongveer hebben dat kan toch

Laverne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 10:17

Allereerst...wat een ontzettend onbeschoft, ongehoord en asociaal gedrag van die vent! Dat doe je toch niet? Blijkbaar is dit soort gedrag tegenwoordig normaal ofzo?
Ik hoop dat hij wordt aangepakt.

Helaas is het meermaals gebleken dat personen gewoon "weg"komen met dit soort gedrag.

Dat ligt aan het rechtsysteem in nl. We zijn te soepel.
En terug naar de periode dat de politie weer meer mag? Aub niet! De tijd van de rijkspolitie vond ik persoonlijk wel beter dan de huidige periode...maar de politie was wel errugg vrij hoor!

Daarbij is het beeld van de politie dusdanig verslechterd dat er meer zal moeten gebeuren willen ze weer respect krijgen van het volk. Want geloof me, weinig mensen zijn voor blauw op straat. Want, zo zeggen velen, je hebt er niets aan.

Aangifte doen moet tegenwoordig al op afspraak!!!
Waar gaat het heen tegenwoordig? Het moet niet gekker worden allemaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 10:28

StOoRzEnDeR schreef:

Jeetje wat een domme opmerking is dit. Agenten werken altijd nog in opdracht van Justitie en in getrapte bevoegdheid. Zij zelf bepalen niet hoe het justitiele apparaat er uit ziet, wat heeft opleidingsniveau hier mee te maken?

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 15:19

russel schreef:
StOoRzEnDeR schreef:

Jeetje wat een domme opmerking is dit. Agenten werken altijd nog in opdracht van Justitie en in getrapte bevoegdheid. Zij zelf bepalen niet hoe het justitiele apparaat er uit ziet, wat heeft opleidingsniveau hier mee te maken?

dat bedoel ik dus ook.......
stoorzender je zet het namelijk neer alsof ze dus wel dom zijn en niet omdat je nieuwschierig ben naar het opleidingsniveau, ik kan je vertellen dat menig persoon word afgewezen om dat hij of zij niet voldoet aan de gestelde eisen....

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-06 23:52

en zo was dit dus niet bedoeld maar dat heb ik al eerder gezegd

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-06 23:08

nu toch al een paar maanden later nog steeds niks gehoord van de politie....waarscheinlijk hebben ze de zaak laten vallen

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 23:09

dan zou ik als ik jou was contact met hun opnemen en gewoon vragen hoe de zaak ervoor staat......als ik jou was zou ik er boven op zitten als je niks van hun zou horen.....

Saskiaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 01:59

Wow lees ik nu pas, wat een idioot zeg! Zielig ook voor dat meisje.. :S Sommige mensen zijn echt zo fout bezig.. wat kosth et nou voor moeite iemand even voor te laten glippen?

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 02:10

Laura1982 schreef:
stoorzender je zet het namelijk neer alsof ze dus wel dom zijn en niet omdat je nieuwschierig ben naar het opleidingsniveau, ik kan je vertellen dat menig persoon word afgewezen om dat hij of zij niet voldoet aan de gestelde eisen....

Ik ben het wel met je eens verder hoor.
Maar om toch even op die eisen terug te komen..
Qua denkvermogen hoef je daar echt niet slim voor te zijn.
(ik heb de toelating zelf gehaald)
Maar mijn god er zaten wat typjes bij..
Alleen conditioneel is de toelatingstest heel zwaar.. (hoe ik m gehaald heb?? mijn god mag het weten)

Maar je moest dus veel conditie testen doen en een psychische test.
Met vragen als: als jij op de roltrap staat, loop je dan om sneller boeven te zijn, of blijf je staan en wacht je dat de trap je omhoog brengt?

Met andere woorden, loop je? ongeduldig typje..
Wacht je geduldig typje.. enz..

maar we hebben verder geen EQ test gehad.
Vooropleiding was van de meeste gewoon VBO...

Maar goed, hoe er gehandeld word op een klacht en waar de agenten worden ingezet bepalen de agenten zelf niet nee.
Dat bepaald justitie en de regering inderdaad.

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 02:27

Als dat bij mijn moeder zou gebeuren.. Ik had hem zijn hele kop persoonlijk verbouwd, Geloof me, Bij mij komt niemand aan mijn vrienden of aan familie.

Ik vind het wel verstandig dat je je inhoud!!
Ik zou het zelf echt niet kunnen.

Verder succes en hopen op een goede afloop.

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 12:22

daantjuhhh schreef:
Laura1982 schreef:

Ik ben het wel met je eens verder hoor.
Maar om toch even op die eisen terug te komen..
Qua denkvermogen hoef je daar echt niet slim voor te zijn.
(ik heb de toelating zelf gehaald)
Maar mijn god er zaten wat typjes bij..
Alleen conditioneel is de toelatingstest heel zwaar.. (hoe ik m gehaald heb?? mijn god mag het weten)

Maar je moest dus veel conditie testen doen en een psychische test.
Met vragen als: als jij op de roltrap staat, loop je dan om sneller boeven te zijn, of blijf je staan en wacht je dat de trap je omhoog brengt?

Met andere woorden, loop je? ongeduldig typje..
Wacht je geduldig typje.. enz..

maar we hebben verder geen EQ test gehad.
Vooropleiding was van de meeste gewoon VBO...

Maar goed, hoe er gehandeld word op een klacht en waar de agenten worden ingezet bepalen de agenten zelf niet nee.
Dat bepaald justitie en de regering inderdaad.

weet niet waar je die test hebt gedaan maar bij ons zijn er echt een hele boel afgevallen, en ja types zitten er altijd tussen waar het bij de uistpraak van stoorzender om ging was dat ze heel erg laagdunkend deed over mensen die op sommige momenten ff cru gezegt een ***baan hebben omdat iedereen altijd loopt te zeuren dat ze niks doen.....terwijl zij niet bepalen aan welke zaak meer prioriteit word gegeven of niet dat beslist hogere hand

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 12:29

Wat afschuwelijk zeg!!
Wens je moeder veel beterschap en voortaan niet meer met minderjarige begeleiding op stap gaan. Je zult die man best nog een keer tegenkomen en neem dan zijn kenteken op!! Sterkte!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 14:35

Laura1982 schreef:
weet niet waar je die test hebt gedaan maar bij ons zijn er echt een hele boel afgevallen, en ja types zitten er altijd tussen waar het bij de uistpraak van stoorzender om ging was dat ze heel erg laagdunkend deed over mensen die op sommige momenten ff cru gezegt een ***baan hebben omdat iedereen altijd loopt te zeuren dat ze niks doen.....terwijl zij niet bepalen aan welke zaak meer prioriteit word gegeven of niet dat beslist hogere hand

Ik heb die test in Zwolle gedaan!
En bij ons vielen er ook heel veel af.
Maar dat was op het conditionele gedeelte.
We hebben geen enkele IQ test moeten doen.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 14:58

Erboven op zitten, bellen, ze niet mer rust laten. Hier gaan altijd paar maanden overheen bij dit soort gevallen. Triest, maar andere gevallen gaan vaak voor. Justitie kijkt de zaak in en dan zal die vent opgeroepen worden, houd er maar rekening mee dat het nog wel ff kan gaan duren..Succes nogmaals.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 15:24

Dit topic is alweer een tijdje oud. Hoe het verder afgelopen is weten we nog steeds niet. Heeft de politie nu stappen ondernomen ja of nee? Want de reacties van mensen op dit verhaal zijn nog steeds dezelfde als die van weken en weken geleden.

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 22:07

Desiree schreef:
Dit topic is alweer een tijdje oud. Hoe het verder afgelopen is weten we nog steeds niet. Heeft de politie nu stappen ondernomen ja of nee? Want de reacties van mensen op dit verhaal zijn nog steeds dezelfde als die van weken en weken geleden.

ts geeft aan dat ze nog steeds niks heeft gehoord........
raar daan dat je geen IQ test hebt gehad want wij hebben wel een test gehad, daarin kwam nederlands, rekenen, en soort van cubussen onderscheiden enzo voor. Kan me niet voor stellen dat er zoveel verschil zit in de toelatingstesten.......hoelang is het geleden dat je die test hebt gedaan? bij mijn nu inmiddels 2,5 jaar.