Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nistria schreef:slecht voorbeeld, dit is de schuld op een ander schuiven.
maar ik begrijp wel wat je bedoelt, alleen zou ik dat nooit doen want je raakt dan in je eigen verhaal verstrengeld.
die mensen daar zijn echt niet achterlijk en weten precies wanneer een verhaal niet helemaal klopt.
even iets anders:
stel dat wat de TS het enige bewijs is en er komt een rechtzaak. dan moet de verdachte zich wel kunnen verdedigen lijkt me. dit kan toch alleen als hij weet wat die veklaring is??
Kimberley77 schreef:Nee, vanuit de telefooncel is het een wkestie van wachten totdat het rustig is, ook niet bij een station vandaan bellen en hopen en omkijken dat er niemand aankomt..
Moetw el zeggen, de grootste 'deals' uit het criminele cirquit worden vaak in een kroeg/wegrestaurant etc gemaakt, juist omdat het daar drukker is en iedereen met zichzelf bezig is..maar das geen vergelijking, als ik zou staan wachten bij een cel dan hoor je of je nou wilt of niet toch het een en ander vermoed ik..
Sterkte normaals.

_Micha_ schreef:En als je je mobiel of evt. je huistelefoon (als dat kan) Al op anoniem zet en dan belt kunnen ze dan Tóch je nummer te achterhalen ? Zo zou je het natuurlijk ook kunnen doen
_Micha_ schreef:Daar ging het ook over * zo kwam het bij mij neer * Als dat niet ook het probleem zou zijn zou niet iedereen hier dingen hoeven te verzinnen over bel in een telefooncel enzo
Je zou de verklaring zo kunnen veranderen dat het via een hij of zij vorm komt maar als er echt maar één iemand het zou hebben gezien in die geval de Ts dan zou hij (?) het nog weten. Misschien kun je het beste de informatie die verraad wie jij bent weglaten (?) Nistria schreef:stel (krom voorbeeld, ik weet het, en ik weet ook niet 100% zeker of guinevere dit bedoelt)
: je hebt een shirtje van je zus geleend, nieuw, en mag niet kapot, je gaat ermee naar de discotheek en je maakt er een vlek van rode wijn op (noem maar iets), je maakt die vlek zelf.
tegen je zus'' sorry, maar *een andere persoon* viel, en toen kwam die wijn op je shirtje terecht'' je verandert aan de eigenlijke waarheid niks, die vlek is en blijft er, alleen nu vertel je het alsof je er zelf 'niks' aan kon doen.. (guinevere bedoelde je dit? zonee, dan delete ik m'n bericht wel)

Het was ook al laat, hè?