Denim schreef:Ik heb het ook, ik heb het heel erg. Mijn hele lichaam zit onder en ik heb littekens die er al jaren zitten. Ik kan er niet vanaf komen. Als ik kwaad of verdrietig ben, of ik voel me heel nutteloos of wat dan ook, ga ik snijden, gister is het me zelf met mijn nagels gelukt om een stel sneeën in mijn hals te zetten. Het is wel fijn om te lezen dat er ook andere mensen zijn die het doen, ik weet dat dat misschien raar overkomt, maar dat geeft wel een bepaald geruststellend gevoel.
Ik weet niet of ik hier de enige in ben, maar ik vind het niet zo prettig dat mensen de manieren waarop ze dit doen in dit topic gaan zetten

Even on topic

Je bent inderdaad lang niet de enige, ik ben me verleden zomers op jeugdkampen (als staf) te pletter geschrokken van het deel van de kinderen die niet in bikini wilden vanwege dit/wel in bikini gingen maar waaraan je duidelijk zag dat ze dit ook deden of in elk geval gedaan hebben. En dat zijn alleen nog maar de zichtbare gevallen.
Ik ben het verder met de anderen eens: zoek hulp, en vertel het je ouders. Ze zullen even goed schrikken, dat zeker- het is ook niet niks! Maar op den duur zal het het je waarschijnlijk makkelijker maken