De perfecte partner bestaat echt?!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polivy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 19:10

Vanessa24 schreef:
Mijn man heeft er helemaal niets mee, en dan bedoel ik ook echt helemaal niets mee. Hij vindt ze stinken, en volgens mij loopt ie met het idee rond, dat ze het allemaal op hem hebben gemunt.
Ik was eens een keer klaar om te rijden, dus liep met de pony naar de bak toe, maar ik moest heel nodig naar de wc en vroeg aan hem of hij die pony even wou vast houden. Na veel gezeur (had al zowat in mijn broek geplast) had hij vast. halvewege roept ie ineens: 'ik laat los hoor, ze wil me bijten' Kijk ik achterom, zie ik alleen dat ze haar hoofdje om had gedraaid, zodat ze kon zien wie haar vast hield. Hij had de uiterste puntjes vast van de teugels, zijn arm helemaal uitgestrekt. Het was eigenlijk wel een komisch gezicht. Nu (een jaar later) wilt ie de pony wel vasthouden zonder gezeur, staat er ook iets dichterbij en aait zelfs. Maar op 1 voorwaarde, de pony mag niet groter zijn dan dat ik ben (1.57).

OMG Hahahahaha...
En dan jouw signature erbij _/-o_ _/-o_

Mijnviera

Re: De perfecte partner bestaat echt?!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 02:16

Ik ben er van overtuigt dat ik de perfecte partner gevonden heb!

Sannert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 02:34

*baalt.
Alle jongens die ik leuk vindt, willen alleen maar sex en vinden paarden niks.

De perfecte partner moet dus voor mij nog komen.
Al wil ik niet dat ie mn hobby overneemt, alleen dat ie wat intresse toont, en soms eens mee gaat, en dan ook niet te beroerd is om wat te doen. (moet ie het wel uit vrije wil doen. )