polly2 schreef:Ik vind het heel goed dat iedereen zo begaan is... dat geeft een goed gevoel.
Ook ik ben zeer met hen begaan en volg het topic dan ook steeds.
Toch vraag ik me af of je zoiets via de tv moet gaan regelen.
Niet iedereen is daar van gediend om hun problemen op tv uitgemeten te hebben.
Om dat in te kunnen schatten of iemand dat wel of niet waardeert moet je iemand goed kennen. Ik ken de moeder van Jamie niet...dus vind niet dat je zo maar zoiets kunt regelen, hoe goed ook bedoeld.
Ik spreek hierbij uit eigen ervaring. Wij waren aangemeld voor iets dergelijks toen we in een moeilijke periode zaten. Gelukkig voor mij heeft mijn beste vriendin er de rem op gezet en mij gepolst. Ik was haar daar heel dankbaar voor....want ik had absoluut niet op tv gewild op dat moment....dat had mij niet geholpen, dat had mij alleen maar ellendiger gemaakt op dat moment, ondanks dat ze via het programma praktische problemen voor me op hadden gelost.
In dat kader zou ik dus willen weten of iemand dit gezin goed kent en in weet te schatten of ze hier echt mee geholpen zijn....is eht antwoord "Ja" dan sta ik er volledig achter en zal ik ook mailen...
ik ben de dochter van annekeg, en we hebben om haar toestemming gevraag (staat ook in de eerste post )