stelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:11

ckaatjj schreef:
nou noem eens wat dan!

Ach, je gaf zelf toch de vergelijking met paardrijden? Nou gá je gáng !!
Offe je had het over drugs, kun je ook doen. Blijf je tenminste van ander mans spullen af. Tenzij jij helemaal van de wereld bent en niet meer weet wat je doet natuurlijk. Maarjaa, met mate hè, zeggen ze wel eens.
Of zoek een andere sport.

ckaatjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 22:13

ik kan daar gewoon geen antwoord opgeven. Het is inderdaad niet nodig. trouwens als het wel nodig is zou je het dus wel goedkeuren? wanneer vind jij het nodig dan?

en dat heb ik al eens geprobeerd! noem maar wat anderss >;)

Nouska

Re: stelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:13

Hoe kan het toch dat er niet "iets" in jou is dat je tegenhoudt? Als het zo makkelijk is, dan kap je er toch mee? Je gunt jezelf toch wel dat stukje eigenwaarde?

ckaatjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 22:14

ik heb dat stukje eigenwaarde ook. ik weet heus wel dat ik niet zo goed bezig ben. Maar wie behalve jullie zegt er wat van:

jaa niemand nee

xxmijxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:15

Weet iedereen dat je steelt dan?

Weet 100% zeker dat niemand het goedkeurt

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:15

ckaatjj schreef:
ik heb dat stukje eigenwaarde ook. ik weet heus wel dat ik niet zo goed bezig ben. Maar wie behalve jullie zegt er wat van:

jaa niemand nee

nee je doet het waarschijnlijk zo sneaky.

Ach man, heb je die kick nou echt nodig? Of stort je in als je die kick niet hebt? Slaap je niet goed als je die kick niet hebt gehad?

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:16

ckaatjj schreef:

jaa niemand nee

Je zei net toch dat die vriendinnen van je of naja 'die andere vriendinnen' je voor de keuze hadden gestelt? Maar dat je dat zelf niet wilde?

xxmijxx

Re:

Je zegt dat je niet verslaafd bent..
wat houdt je tegen om te stoppen?

karin1985

Citaat:
nou noem eens wat dan!

nou jij noemde al een vergelijking met paardrijden

je kunt ook een vriendje zoeken! Sex is ook een kick

en je kunt toch vast nog wel iets anders bedenken wat je leuk vind en ook nog eens legaal is en waar je anderen niet mee benadeeld! Met sex doe je je vriendje zelf ook een plezeir! Er zijn echt wel andre manieren, je moet er alleen even moeite voor doen, want ja stelen is wel heel makkelijk er zijn genoeg winkels!

snoeppapier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:17

Daar sla je de spijker op de kop Nouska...

Ik zou me de ogen uit m'n kop schamen als ik zou stelen.
Gewoon het idee dat ik íets wat niet van mij is meeneem, ik zou er serieus niet van kunnen slapen.

En ik spreek uit ervaring, ik heb jaren geleden eens op een marktje voor een vriendin, niet eens voor mezelf dus, een kettinkje gestolen omdat haar geld op was.
Ik schaamde me kapot, en voelde me alsof er met dikke stift op m'n voorhoofd stond dat ik een vuile dief was

Ik snap gewoon niet dat je het rescect voor andermans bezittingen niet op kunt brengen.
Hoe zou jíj je voelen als er spullen van je gestolen worden, waar je hard voor gewerkt hebt?

Waarschijnlijk zóu je niets voelen, aangezien je te lui bent om te werken en je het voor het gemakt maar gewoon jat
Laatst bijgewerkt door snoeppapier op 05-06-06 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:17

en ckaatjj, weet iemand anders dan wij, jij en je (voormalige) vriendengroepje er dan uberhaupt wel vanaf? je gaat me toch niet vertellen dat iemand jullie gedrag goedkeurt?! Is een adrenalinesport niet wat voor jou? of zwaar verliefd worden?

ckaatjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 22:18

Een paar klasgenoten en vrienden weten het maar die durven en mogen er niks over zeggen!

laten we maar daarover ophouden. jullie weten toch niet hoe mijn leven eruit ziet.. niet dat ik het slecht heb ofzo maar alsjeblieft zeg.
Misschien stort ik inderdaad wel in jaa, of misschien slaap ik dan heel slecht jaa

vriend heb ik al dus dat zit wel goed

ik zou me denk poedersuiker voelen jaa,, boeit me niet

karin1985

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:20

by the way, 1 keer je pin gebruiken is niet stoppen!!

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:20

Of te wel: Verslaafd.

Wat banketstaaf je nou dat je vriendin verslaafd is en jij niet? Sorry hoor, maar als je er niet mee kunt stoppen .. je voelt je slecht als je het niet doet. Nou ik weet genoeg.

Ga voetballen ofzo, de kick dat je scoort is toch geweldig?
Ga tennissen de kick dat je een mooie bal slaat heerlijk!
Steek je tijd in de paarden allemaal harstikke lekker toch?
Of in je vriend !!
Pff, er zijn zóveel dingen ..

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:21

Zo iemand heet idd een kleptomaan.
Misschien kan je haar op haar gedrag aanspreken, vragen waarom ze het doet en of ze geen schuldgevoel heeft, hoe ze het zou vinden als iemand bij haar steelt enzo.
Verder vind ik stelen echt niet normaal, ik heb nog nooit wat gestolen ( niet eens een snoepje bij een snoepwinkel ) en ik ben ook niet van plan het ooit te doen.

xxmijxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:22

Ben je ook niet bang dat je gesnappt wordt dan?
Bijna iedere winkel heeft tog camera's ed..?

ckaatjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 22:23

omg ik kan heus wel zonder stelen het was sarcastisch bedoeld die opmerking dat ik dan misschien wel niet kan slapen en alles..

ja bijna iedere winkel is dom

xxmijxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:23

Ja bijna iedere winkel is dom?

ckaatjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 22:24

jaa je gaat met je rug naar de camera toe staan..

karin1985

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:25

Eerst doen, dan geloven! Kom over 1 maand terug, als je het in die tijd heb volgehouden om niet te stelen dan eloven we dat je niet verslaafd ben! Ben benieuwd of je die uitdaging aandurfd/kunt! Ik denk dat je je jezelf nog lelijk tegenkomt! Je vriendin is niet de enige met een probleem!

muppetmayo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:26

ckaatjj schreef:
Een paar klasgenoten en vrienden weten het maar die durven en mogen er niks over zeggen!

laten we maar daarover ophouden. jullie weten toch niet hoe mijn leven eruit ziet.. niet dat ik het slecht heb ofzo maar alsjeblieft zeg.
Misschien stort ik inderdaad wel in jaa, of misschien slaap ik dan heel slecht jaa

vriend heb ik al dus dat zit wel goed

ik zou me denk poedersuiker voelen jaa,, boeit me niet

Misschien stort je wel in? Betekent dit dat je er niet mee kunt stoppen? Volgens mij ben je zelf ook verslaafd dan...
Ik denk niet dat je vriendin er mee zal stoppen als jij ook blijft stelen. Jij doet het ook, dus waarom zij niet dan?
Dat we je hier waarschuwen dat je zelf echt verkeerd bezig bent, en zo echt nog een keer gepakt wordt (wat ik heel erg hoop) lijk je maar niet te zien. We willen alleen maar zorgen dat je stopt! (ik wel iig) Als je niet naar ons luistert, denk je dan wel dat jou vriendin naar jou zou luisteren?

xxmijxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:28

Ik zou nou eens graag één GOED argument horen waarom je steelt, want ik kan er nog steeds niet aanuit!

ckaatjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 22:29

ja dat denk ik echt en ik snap ook echt dat jullie het goed bedoelen enzo serieus ik snap dat best en ik denk niet dat ik zal instorten hoor!

IK GA GEEN GELD UITGEVEN AAN DINGEN DIE IK NIET NODIG HEB

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:29

ckaatjj schreef:
omg ik kan heus wel zonder stelen het was sarcastisch bedoeld die opmerking dat ik dan misschien wel niet kan slapen en alles..

ja bijna iedere winkel is dom

hou je maar stoer hoor, waarom eigenlijk? Je bent toch anoniem.
Diep van binnen weet je zelf dondersgoed dat die opmerking NIET sarcastisch was.

Dom hoor ..

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:29

ckaatjj schreef:
ja dat denk ik echt en ik snap ook echt dat jullie het goed bedoelen enzo serieus ik snap dat best en ik denk niet dat ik zal instorten hoor!

IK GA GEEN GELD UITGEVEN AAN DINGEN DIE IK NIET NODIG HEB

Waarom wil je ze dan? Als je ze toch niet nodig hebt. Beetje nutteloos vind je niet?