Wraakactie op ex

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

yippie

Re: Wraakactie op ex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 12:15

Storm_inc schreef:
yippie schreef:
ja, wat jammer voor je! Die van mij kreeg het vorige week ook in haar hoofd na 8 jaar samen zijn waarvan 2 jaar echt samenwonend. We hadden samen een huis gekocht. Ik mag alles houden maar zie op tegen de financiele kant. Ze slaapt nog wel hier op een aparte kamer en ik pak haar terug!

Vanavond komt hier een goede vriendin van me die altijd al wat meer wou. Mijn vriendin weet en wist het niet en ik heb dit meisje altijd op een afstand gehouden. Ik had immers een vriendin? Nu komt ze vanavond en zijn we voornemens om even een paar uur lekker hard los te gaan met elkaar. Ik zal die van mij terug pakken. Hahahaha.

greetz...

Al eens aan gedacht dat je hiermee je vriendin misschien helemaal niet raakt??? Waarschijnlijk kwets je wel het meisje dat al een tijdje wat meer van je wil, en zeker als ze erachter komt dat het gewoon was om je vriendin terug te pakken. Sorry, 'k vind het een zielige wraakactie.

Heb ik aan gedacht, maar dat andere meisje staat er gewoon vierkant achter en wil me er wel bij helpen. Ze was de persoon die met het idee aan kwam zetten. Dus haar pak ik er niet mee en mezelf ook niet!

Feit is wel dat mijn vriendin ( die nu nog bij me woont ) zelf eerst heel diep gaat nadenken. Ook heeft ze gezegd dat wanneer ik zo iets zou doen, ze direct weggaat bij mij. Al met al geeft ze dus nog wat om me en wil ze zo iets niet zien gebeuren. Maar ze doet het notabene zelf ook!?!

Maar omdat ik haar de kans en de rust nu even kan geven om te gaan nadenken doe ik het ook niet. Mischien kunnen we het geluk weer vinden met ons tweetjes. Het meisje waar ik altijd van heb gehouden, nog steeds van houd en haar eigenlijk geen pijn wil doen!

Ik sta nog steeds klaar voor haar en wil haar vergeven. Dat weet ze. Ook ziet ze wel dat ik nog heel veel van haar hou en dat ik voor haar ga! Ik ben iemand die zijn zinnen ergens opzet en er ook gigantisch voor vecht als ik het dreig kwijt te raken. Er is altijd nog een gulden middenweg.

Feit is gewoon dat ze altijd zelf heeft geprobeerd om er uit te komen. Ze had het veel eerder moeten zeggen, hoe moeilijk het ook is. Dan hadden we met zijn tweetjes heel erg hard aan elkaar kunnen werken. Nu komt het vorige week zo uit de lucht vallen en zie ik het als een beginstadium. En dan wil je er nog voor gaan.

Maar weet dat ik haar nooit pijn heb durven doen en dat ik dat ik dat nog steeds niet wil doen. We hebben gigantische ruzies en nog sla ik niet en blijf zoveel mogelijk netjes tegen haar. En dat blijf ik doen!

Greetz.

Tjaldur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 12:49

Bienotje schreef:
Wraak nemen gaat in jouw geval niet werken lijkt me. Waarom zou je, nu denk je dat je er beter door gaat voelen maar dat is waarschijnlijk achteraf niet zo.

Zo te horen kenden zijn vrienden hem langer dan jouw, dan zullen ze echt voor hem opkomen. Ofwel, wat voor een actie jij ook uitspookt.. Je zult altijd de jaloerse ex zijn, die het niet kan accepteren/ verwerken etc. Je zet je vrienden ermee op een voetstuk, omdat jouw acties egoïstisch is en je niet rekening houdt met het feit dat jullie vriendengroep gezamenlijk is..

Jij komt er vrees ik echt het minst goed vanaf, laat het erbij. Wat wil je bereiken, dat je vriend weer terugkomt bij je na dit alles?! Nee, volgens mij niet dus waarom zou je nog zoveel moeite steken in een wraakactie waarmee je jezelf neerzet als jaloerse en wraakbeluste ex. Waarbij je ook nog eens extra aan het stoken bent tussen jullie vriendengroep..

Ik doe het natuurlijk wel zo dat hij er niet achter komt dat ik achter die actie zit. En ik ontken natuurlijk alles he...

chas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 13:00

sorry hoor ,maar met een wraakactie bereik je echt hellemaal niks mee ,
hou de eer gewoon aan jezelf !

mn mn bijv die is een paar jaar geleden vreemd gegaan ..tuurlijk wou ik wraak maar ik was in die tijd hoogzwanger en had al een zoon lopen van 6 jaar en zijn al 15 jaar bij elkaar ,ik heb er hard voor moeten vechten om die gevoelens terug te krijgen zo ook voor onze kinderen .in die tijd ging het hellemaal niet goed tussen ons .ik heb er bijna 3 jaar over gedaan om het een plekje te kunnen geven (zo ook met haar gepraat .....ze spoort niet eigenlijk want mijn man heeft altijd gezegt ik wil mn gezin niet kwijt dus ik stop ermee en lokte hm altijd met een rotsmoes naar haar en zij was daar behoorlijk mee bezig om hem te krijgen ..een heel dik bord voor dr kop dus ! )

verlaag jezelf gewoon niet dat is het echt niet waard .

Bienotje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 13:08

Zulk soort dingen komen altijd uit.. Als jij merkt dat je ´je doel´ hebt bereikt zul je dat echt wel rond willen bazuinen..

Denk eens aan scoren, er blij mee zijn en het niet verder vertellen in je enthousiasme..

Zelfs al zou je het ontkennen, als men de vermoedens heeft is een shuldbekentenis niet meer nodig. Het stempel van jaloerse en kinderachtige misschien zelfs ziekelijke ex heb je dan toch alwel op je voorhoofd gedrukt gekregen..

Schrijf je woede even van je af, al je frustraties in een brief. En dat zonder deze te posten, lees deze een weekje later nog eens door en beslis dan of je deze wel wilt posten of toch maar weggooit. Meestal lucht dat echt op..

Helemaal als je je bedenkt dat je achteraf toch niet zo´n zielige actie hebt gemaakt. Als je een actie maakt, kom er dan ook eerlijk voor uit en aanvaard de gevolgen die deze zal hebben..

Maar daar denken we blijkbaar verschillend over..Succes verder met verwerken van je ex, want dat je daar nog niet helemaal overheen bent blijkt wel..

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 13:33

O dat weet ik zelf ook wel. Heb pas dus weer ruzie met hem gemaakt en ben weer eens tot de conclusie gekomen dat het echt een enorme h ufter is! En ik heb ook niet echt meer de behoefte om me tot zijn niveau te verlagen.
Maar heb er nu een klein probleempje bij: ik ga volgende week met een paar vriendinnen naar een festival. Mijn ex en zn vriendin zijn daar ook. Nou wil een vriendin van mij hun tent gaan vernielen, luchtbedden lekprikken, met mayonaise besmeren en dat soort dingen. Nou, opzich wel leuk hoor, maar ik krijg dan natuurlijk het gezeik over me heen. Nou hoop ik maar dat ze hun tent niet kan vinden.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 13:39

Laat toch gaan steek der gewoon geen nergie meer in.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 13:41

Ik zou geen wraak nemen, laat um lekker in zn sop gaar koken..

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 14:10

Heb je nog liefdesbrieven van hem?
Ja?
Mooi!

Stuur ze aan zijn vriendin!

Hilli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 14:31

Volgende week een festival. Ik gok dan op Pinkpop met de bijbehorende bezoekersaantallen, dus veel tentjes etc etc.

Leg aan die vriendinnen uit dat ze alleen in theorie vanalles mogen slopen aan je ex z'n spullen. Fantaseer er maar lekker over, maar je bent pas echt een held als je het daarbij kunt laten.

Wraak geeft alleen maar een snelle bevrediging van je gevoel. Later krijg je er hoogstwaarschijnlijk spijt van, dus niet doen - als je het mij vraagt.

Wat zeker wel mag is lekker fantaseren (in dit topic bijvoorbeeld) over alle acties die je zou kunnen ondernemen. Staan een aantal zeer mooie acties tussen

Tjaldur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 14:50

Arabesk schreef:
Heb je nog liefdesbrieven van hem?
Ja?
Mooi!

Stuur ze aan zijn vriendin!

Haha ja die heb ik zeker nog! Was al van plan om ze aan hem te geven, maar aan zn vriendin is idd leuker!

Marjolein

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 15:05

je vriendin kan natuurlijk wel het luchtbed leeg laten lopen
is ook een behoorlijke moodkiller zonder extra schade

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 15:08

Dan kan ik meteen die liefdesbrieven in die tent leggen haha. Dat tentje gaan we vinden als we dat willen trouwens. We hebben connecties

Hilli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 15:09

Kun je er ook mooi een rood strikje omheen doen

katrienh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 15:11

Denk je niet dat jullie vrienden dan nog meer naar zijn kant toe trekken als je zijn spullen gaat vernielen ?

Of blijft het vriendinnen aan jouw kant, vrienden aan zijn kant ?

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 15:19

Daar lijkt het wel op ja...

Justy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 15:25

Tjaldur schreef:

Ik doe het natuurlijk wel zo dat hij er niet achter komt dat ik achter die actie zit. En ik ontken natuurlijk alles he...

Hou je er wel rekening mee dat dit allemaal op een openbaar internetforum staat?

Overigens sluit ik me aan bij de mensen die zeggen dat je er beter geen energie meer in kunt steken. Het feit dat je nog zoveel met hem bezig bent zegt volgens mij dat je je beter bezig kunt houden met het voor jezelf verwerken van het gebeurde. Wraak klinkt even leuk en ik denk dat iedereen die gedumpt is wel eens zulke fantasieën heeft gehad, maar ze daadwerkelijk uitvoeren is een stuk minder bevredigend dan je van tevoren denkt. Hou de eer aan jezelf en ga een fantastisch leven voor jezelf creëren.

Juulja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 19:37

tis one night stand, maar ik vind het idd zieliger voor die vriendin die al een tijdje wat meer wil, dat voor jouw ex, maarja, mijn mening he, kan ook best grappig zijn tog

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 20:13

door te doen, dat je iedereen kan krijgen en dat je hem totaal niet meer nodig hebt,
kwetst hem meer, dan dat je een wraak neemt.... mijn ervaring dan

Henri3kjuH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 20:21

uuhm nouja.. mijn ex had binnen 2 dagen alweer een ander dusja lekker is iets anders! en dan wil je hem wel GRAAAG terugpakken hoor!!

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 22:53

Justy schreef:
Wraak klinkt even leuk en ik denk dat iedereen die gedumpt is wel eens zulke fantasieën heeft gehad, maar ze daadwerkelijk uitvoeren is een stuk minder bevredigend dan je van tevoren denkt. Hou de eer aan jezelf en ga een fantastisch leven voor jezelf creëren.

nee hoor, die uitdrukking op het gezicht van ex is meer dan de moeite waard
en uiteraard ga je daarna een geweldig leven leiden, want dát geeft ook een supergoed gevoel!!

mn ex ziet nogsteeds groen van jaloezie als hij langs het koophuis van mn vriend&mij komt met 2 auto's voor de deur en wetende dat zowel vriend als ik een leuke baan hebben en er 3 paarden op stal staan....terwijl hij in zn eentje op zn fietsje naar zn huurhuisje toegaat en amper rondkomt en nogsteeds alleen is

UniFlap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 01:23

Je zou de tandarts kunnen bellen, als hij daar niet opdaagt kost hem dat 25 of 50 euro..

Ik had eens het idee om een emmertje ledervet op ex z'n auto te smeren.. ooohhh dat is zooi!!
Ik zag het al helemaal voor me.. op een koude winternacht (is natuurlijk wel zo leuk want dan kan hij niet zo makkelijk z'n auto wassen ) samen met een vriendin in het zwart gekleed met een emmer warme ledervet (smeert makkelijker) handschoenen aan en smeren maar

Justy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 08:40

Renske_ schreef:

en uiteraard ga je daarna een geweldig leven leiden, want dát geeft ook een supergoed gevoel!!

mn ex ziet nogsteeds groen van jaloezie als hij langs het koophuis van mn vriend&mij komt met 2 auto's voor de deur en wetende dat zowel vriend als ik een leuke baan hebben en er 3 paarden op stal staan....terwijl hij in zn eentje op zn fietsje naar zn huurhuisje toegaat en amper rondkomt en nogsteeds alleen is

Wat ik me afvraag is, waarom heb je andermans ongeluk nodig om jezelf gelukkig te voelen? In feite ben je dan emotioneel nog net zo afhankelijk als toen wanneer je een relatie had ('je' = hier niemand in het bijzonder).

Horsesandme

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 08:43

Kimmie_Paard schreef:
bestel heel veel pizza's en laat ze bij hem thuis bezorgen.. huur een schoonmaakster voor hem in of een pedicuree zet zijn nummer op een (h0m0)sex site of chat box .. euhh jaa verder kan ik zo gou niks verzinnen

haha die vind ik wel goed haha een homo sex chat box

haha misschien kan je een mannelijke stripper inhuren op zijn huisadres ofzo

griebels

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 09:47

Je kunt alleen een wraakactie nemen waar je van kunt nagenieten als je geen gevoelens meer voor hem hebt.
Ik heb alleen nog maar wrok voor mijn ex die me verliet voor een 19 jarige duitse sloerie (hij is 34).
Ik heb hem laatst verteld dat ik weer contact heb met de jongen die hij niet uit kon staan omdat er altijd een speciale spanning tussen die jongen en mij is geweest.
Hij sms-te letterlijk: Van die naam alleen al krijg ik de stuipen ja!!! Ik geef het doe, je hebt me te pakken, deze doet pijn ja!

En ik heb nog meer voor hem, maar alles op zijn tijd.

Punt is, dat ik totaal geen gevoelens meer voor hem heb, alleen nog maar wrok omdat hij mij met behoorlijke oliebol achterlaat. Ik ben hem zelfs dankbaar dat hij me verlaten heeft, ik was zo blind! Na 3x vreemdgaan bleef ik nog bij hem... Ben echt blij dat het nu over is, en ik geniet er echt van als ik hem ook pijn kan doen zoals bijvoorbeeld hierboven is omschreven.

Het leuke is dat ik het alleen maar over 'weer contact hebben' heb gehad met mijn ex, en hij er natuurlijk vanalles bij denkt.
De waarheid is dat ik er alleen mee gezoent heb, en er bij geslapen (echt geslapen dus he). Verder is er niets gebeurd, en hij haalt zich vanalles in zijn hoofd hihi...

griebels

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 09:55

Justy schreef:
Renske_ schreef:

Wat ik me afvraag is, waarom heb je andermans ongeluk nodig om jezelf gelukkig te voelen? In feite ben je dan emotioneel nog net zo afhankelijk als toen wanneer je een relatie had ('je' = hier niemand in het bijzonder).

Het doet je gewoon goed om te weten dat niet alleen jij je rot hebt gevoeld, maar dat je dat gevoel ook nog aan hem kunt geven

Ik heb me rot gevoeld, heb zelfs domme dingen gedaan.. Nu voel ik me goed, en lekker en ben ik over hem heen, maar dat wil niet zeggen dat ik een ontzettend brede lach op mijn gezicht krijg als ik hoor dat ik hem ook een hak heb kunnen zetten.
Daarbij heb ik niets gedaan uit wraak, en ook niet om dingen te vergeten...
Die spanning is er gewoon altijd tussen ons geweest en toen ik hem tegenkwam op stap is het er gewoon weer van gekomen

Dat ik het hem op het juiste moment verteld heb is wel beter, je moet er wel goed over nadenken wanneer je het precies zegt...

Mijn ex klaagde dat ik nooit belde om gewoon te vragen hoe het met hem ging, mijn antw: "ja daaag Mario, je denkt toch niet dat ik vrienden met jou wil zijn???"
Deed hem ook zeer