Storm_inc schreef:yippie schreef:ja, wat jammer voor je! Die van mij kreeg het vorige week ook in haar hoofd na 8 jaar samen zijn waarvan 2 jaar echt samenwonend. We hadden samen een huis gekocht. Ik mag alles houden maar zie op tegen de financiele kant. Ze slaapt nog wel hier op een aparte kamer en ik pak haar terug!
Vanavond komt hier een goede vriendin van me die altijd al wat meer wou. Mijn vriendin weet en wist het niet en ik heb dit meisje altijd op een afstand gehouden. Ik had immers een vriendin? Nu komt ze vanavond en zijn we voornemens om even een paar uur lekker hard los te gaan met elkaar. Ik zal die van mij terug pakken. Hahahaha.
greetz...
Al eens aan gedacht dat je hiermee je vriendin misschien helemaal niet raakt??? Waarschijnlijk kwets je wel het meisje dat al een tijdje wat meer van je wil, en zeker als ze erachter komt dat het gewoon was om je vriendin terug te pakken. Sorry, 'k vind het een zielige wraakactie.
Heb ik aan gedacht, maar dat andere meisje staat er gewoon vierkant achter en wil me er wel bij helpen. Ze was de persoon die met het idee aan kwam zetten. Dus haar pak ik er niet mee en mezelf ook niet!
Feit is wel dat mijn vriendin ( die nu nog bij me woont ) zelf eerst heel diep gaat nadenken. Ook heeft ze gezegd dat wanneer ik zo iets zou doen, ze direct weggaat bij mij. Al met al geeft ze dus nog wat om me en wil ze zo iets niet zien gebeuren. Maar ze doet het notabene zelf ook!?!
Maar omdat ik haar de kans en de rust nu even kan geven om te gaan nadenken doe ik het ook niet. Mischien kunnen we het geluk weer vinden met ons tweetjes. Het meisje waar ik altijd van heb gehouden, nog steeds van houd en haar eigenlijk geen pijn wil doen!
Ik sta nog steeds klaar voor haar en wil haar vergeven. Dat weet ze. Ook ziet ze wel dat ik nog heel veel van haar hou en dat ik voor haar ga! Ik ben iemand die zijn zinnen ergens opzet en er ook gigantisch voor vecht als ik het dreig kwijt te raken. Er is altijd nog een gulden middenweg.
Feit is gewoon dat ze altijd zelf heeft geprobeerd om er uit te komen. Ze had het veel eerder moeten zeggen, hoe moeilijk het ook is. Dan hadden we met zijn tweetjes heel erg hard aan elkaar kunnen werken. Nu komt het vorige week zo uit de lucht vallen en zie ik het als een beginstadium. En dan wil je er nog voor gaan.
Maar weet dat ik haar nooit pijn heb durven doen en dat ik dat ik dat nog steeds niet wil doen. We hebben gigantische ruzies en nog sla ik niet en blijf zoveel mogelijk netjes tegen haar. En dat blijf ik doen!
Greetz.