Vrouwen verouderen nou eenmaal sneller dan mannen,daaromwillen wij ook oudere mannen

Snap dat dan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wim_B schreef:volgens mij zijn wij hier niet gewenst ga je mee naar mijn huis....
Quellian schreef:Wim_B schreef:volgens mij zijn wij hier niet gewenst ga je mee naar mijn huis....
Zó fout
Quellian schreef:
Zó fout
Sily schreef:Ligt eraan wie het zegt
Wim_B schreef:Quellian schreef:
Zó fout
Ik ben ook best wel fout volgens mij....
aangezien ik dus echt geen openings zin heb ik zeg meestal de foute dingen of ik kijk iemand gewoon strak aan...
Quellian schreef:
Maar ik kijk gewoon lief, denk ik
Quellian schreef:Sily schreef:Ligt eraan wie het zegt
True, true...
Was in een donkergrijs verleden eens iemand die tegen me zei (nadat ik had medegedeeld dorst te hebben): 'moet je even mee in mijn auto, dan heb ik wel wat voor je'
Sily schreef:En ging je mee? Sorry, heb een dirty mind![]()
Maar Wim strak kijken werkt toch wel?
Tenminste....ik heb er meestal wel wat mee
Sily schreef:Heb in de kroeg weleens iemand afgewezen en toen kwamen zijn vrienden me feleiciteren hahahahahaha
Wim_B schreef:Schiterend omdat soort dingen kan ik gewoon dubbelliggen...
@silly strak kijken en af en toe lonken helpt wel hoor en vooral als het meisje in mijn geval heel verlegen was .... alleen later die avond was ze ineens niet meer zo verlegen......
Sily schreef:Idd....mooi bord...eten....nooit alleen...zucht alle cliches....maar hij was toch wel ZO lekker
Quellian schreef:Sily schreef:Idd....mooi bord...eten....nooit alleen...zucht alle cliches....maar hij was toch wel ZO lekker
Ik heb mezelf jarenlang voorgelogen dat ik prima van een mooie tafel kon eten
Mijn zus zei altijd: 'ik eet liever biefstuk van een sinaasappelkistje, dan bloedworst van een gouden tafel'.
Sily schreef:Ik vind beide niet zo denderend....hou niet van biefstuk en neit van bloedworst....