ik ws er helemaal kapot van, en ik vond het zo zielig voor robin ze moest vertellen wat er ws gebeurt, echt zo zielig! op de helft moest je ook huilen, en ieder uur gingen ze wel nr lokaal 202. en frey moest hyperventileren, ik vond het zo erg! hadden jullie zijn kluisje gezien?
Ik zit er aan te denken iets op dat GB te zetten iets van: Woorden sjoeven hier voorbij, allemaal voor jou, voor jou Rick! Hoe iedereen bij elkaar, hoe iedereen zijn verdriet deelt, om jou, om jou Rick! Zoveel woorden, zoveel gedachte's, alles over jou, om jou Rick! Vele denken, waarom jij, waarom jij Rick? Mensen bij elkaar, samen staan we sterk!
Vele mensen kennen je alleen van gezicht ook ik hoor hierbij, Rick we zullen je nooit vergeten! Vele zullen jou missen!
Jep... Me moeder gaat naar beide, ik niet... Je moest je opgegeven (van school ofzo) ik vind mensen die hem beter kennen meer recht hebben... Er kunnen (maar) 250 mensen in het kerkje...
Woorden sjoeven hier voorbij, allemaal voor jou, voor jou Rick! Hoe iedereen bij elkaar, hoe iedereen zijn verdriet deelt, om jou, om jou Rick! Zoveel woorden, zoveel gedachte's, alles over jou, om jou Rick! Vele denken, waarom jij, waarom jij Rick? Mensen bij elkaar, samen staan we sterk!
Vele mensen kennen je alleen van gezicht ook ik hoor hierbij, Rick we zullen je nooit vergeten! Vele zullen jou missen!
gelukkig dat er hier normale berichten wordne gepost, dat op geenstijl kan ik echt Zooo boos om worden
Me 2, slaan die handel denk ik Net als de pers, jochie uit mijn kals is/was zijn neefje, nouja hu nzitten dar dus nu elke dag, kwam gister RTL 4 zomaar binnen gestormd
wij hebben dit kort geleden ook meegemaakt, maar niet van de brug maar op een andere wijze.. ook niet zijn bedoeling. We waren een close klasje van 9 leerlingen.. en dan ben je maar met z'n 8ten. ik las dit tocpic en krijg weer de tranen over me wangen... het is hard!
een meisje haar moeder was ook zo bot! diana zei, die jongen zat bij nicky op school. en toen zei die moeder, jah, hij had niet van die brug f moeten springen, dat is niks voor niks verboden