Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
obsession schreef:mmm oke na me al een aantal dagen opgevreten te hebben over dit topic toch maar eens reageren.
Ik ben zelf 22 en ik hbe dus een zoontje van bijna 2. Ik werd op mn tiwntigste ongepland zwanger maar als t op mn 14 de was gebeurt had ik het ook gehouden! Mijn vriend was 18 toen hij vader werd en is nu dus 20.
Dat het altijd om mensen zou gaan met een laag niveau lijkt me onzin! Ik hbe zelf havo gedaan en mn vreidn mavo en die doet nu mbo motorvoertuigen en carroserietechniek( lijkt me nou niet bepaald laag niveau!).
Ook dat het meestal achterstandsgezinnen oid zijn waar zoiets gebeurd is onzin!
Mijn ouders hebben jarenlang een iegen taxibedrijf gehad , die 4 jaar geleden voor heel veel geld is verkocht. We woonden ( mn ouders nog steeds) in een grote villa en we hadden alttijd 2 auto's. Ik had vanaf mn twaalfde een eigen pony en mn broertje en dikke scooter en dergelijke.
Ook de ouders van mn vriend doen het niet errug slecht gelloof ik met beiden een eigen bedrijf????
Ik woon nu al twee jaar samen met mn vriend en ons zoontje en dat gaat hartstikke goed. Hij zit op school en ik ben huismoeder, verder heb ik een soort baan, namelijk oppassen, dit doe ik iedere dag. Zo kan ik de stal betalen van mn paard en kunnen we nog eens leuke dingen doen enzo. Verder hebben wij het niet slecht ofzo, mn jeugd is niet verpest, ik ben natuurlijk geen 14 meer maar dan nog......Als we willen stappen gaat ie naar een van de opa's en oma's die vinden dat helemaal geweldig!
Kortom zo erg is t helemaal niet!!!!!!

Chrystal-gek schreef:
ik zou zeggen, dat het nooit slim is om zonder condoom te vrijen als je niet zwanger wilt raken of een soa krijgen.
Dat is precies wat ik ook gezegd heb. Het is nooit slim om zonder condoom te vrijen, maar iedereen maakt zich opeens druk om SOA's, terwijl het daar helemaal niet om gaat. Bovendien denk ik dat dat meisje niet snel meer zonder condoom vrijt.Citaat:boven de 18 met iemand onder 18 vrijen mag volgens mij niet, ookal wouden beide partijen het wel (heeft dus niks met verkrachting te maken).

) We kennen elkaar nu 5,5 jaar. Ik kom uit een gezin dat naar mijn idee niet raar is, niet laagopgeleid en niet arm is. Mijn vriend ook niet. Natuurlijk was mijn zwangerschap niet gepland maar ik zeg altijd maar ongepland maar niet ongewenst. Ik heb mijn jeugd niet weggegooid maar met liefde gestopt in mijn kind!

Citaat:Als je de oosterse leefwijze bekijkt die in reincarnatie geloofd, zoekt de ziel de wedergeboren wil worden bewust zijn ouders uit, en bespeeld de omgeving zodat het geboren kan worden. Laten we ervan uitgaan dat dit kind het zelf zo heeft gewild...

Citaat:Het maakt namelijk niets uit of je dat op je 14e, 16e of 30 ste doet! Iemand die 30 is en zijn eerste kind krijgt weet ook niet hoe zij hij/zij op moet voeden, dat doe je op je gevoel.. en met de raad en steun van de mensen om je heen!