Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Was je diegene die zichzelf op een bouwvakker vind lijken?
..maar ze verdient het gewoon om in het zonnetje gezet te worden..ze is nu superwoman en supermama
crazycactus schreef:is het vanavond al??? Ooo dan moet Michel maar even op zijn tanden bijten... hihi die vind Daine echt helemaal niets![]()
___rOmeO___ schreef:Woww dan heb ik jou gezien toen in haarlem!!!! ik was daar toen aan het winkelen in de sting en toen zag ik opeens een filmploeg en zag toen dat het van Passion For Fashion was!! wat leuk ik ga zeker kijken woensdag!![]()
Beetje laat want ik zie dat dit topic er al een hele tijd is
We hebben inderdaad bij Sting gewinkeld. Daar heb ik een spijkerbroek en 2 shirts vandaan!
___rOmeO___ schreef:crazycactus schreef:is het vanavond al??? Ooo dan moet Michel maar even op zijn tanden bijten... hihi die vind Daine echt helemaal niets![]()
Nee het is woensdagavond..
Heza_Yankee schreef:___rOmeO___ schreef:Woww dan heb ik jou gezien toen in haarlem!!!! ik was daar toen aan het winkelen in de sting en toen zag ik opeens een filmploeg en zag toen dat het van Passion For Fashion was!! wat leuk ik ga zeker kijken woensdag!![]()
Beetje laat want ik zie dat dit topic er al een hele tijd is
hahaha, dat is toevalligWe hebben inderdaad bij Sting gewinkeld. Daar heb ik een spijkerbroek en 2 shirts vandaan!
Hopelijk kwam ik een beetje normaal over???
crazycactus schreef:is het vanavond al??? Ooo dan moet Michel maar even op zijn tanden bijten...
Nu kan hij alvast voor woensdagavond iets afspreken en hoeft hij niet te kijken
___rOmeO___ schreef:Jaa voor zover ik het zag wel!! haha! maar ik heb niet de hele tijd gekeken want ze stonden allemaal om een pashokje heen!
Juulja schreef:mag je die kleren eigenlijk houden?
Shiloh schreef:aaah wat leuk zag het voorstukje toen strakjes...

je hebt een lief hoofd
Ben benieuwd hoe je er uit gaat zien aan het einde van de show!