Heel veel beterschap gewenst, en ik hoop dat het herstel voorspoedig gaat! Succes met je revalidatie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mandy_b_s schreef:Als het goed is komt ze vandaag thuis, en dan nog een hele tijd rust en revalideren.
Kimberley77 schreef:
Heel veel beterschap, sterk goed aan ennuh, kweet niet of je rookt of de pil slikt? Vermoed dat je al la minuut moet gaan stoppen daarmee.
mandy_b_s schreef:Als het goed is komt ze vandaag thuis, en dan nog een hele tijd rust en revalideren.
Ilkkah schreef:Allereerst, iedereen heel erg bedankt voor alle beterschapswensen, kaartjes en smsjes!
Ben erg heel erg blij mee!
Mocht idd, eerder dan verwacht naar huis,
Moet morgen t/m dinsdag sowieso nog terug om bloed te laten prikken en aan de hand daarvan bepalen ze hoeveel bloedverdunners ik moet hebben.
Mijn ouders hebben via via een bed geregeld dat nu in de kamer staat, zodat ik niet de hele dag op de bank/boven in mijn hoogslaper lig.
Ik voel me iig alles behalve prettig, mijn maag is niet blij met zo'n 'over dosis' medicijnen, is ze helemaal niet gewend.
ze hebben ook geconstateerd dat ik een behoorlijke bloedarmoede heb, wat dus ook verklaard waarom ik de afgelopen tijd zo giga moe was na het doen van normale dingen [trap lopen, paardrijden etc]
Met die longembolie erbij is dat alleen maar erger geworden en dingen als rechterop in bed gaan zitten, drinken pakken van het nachtkastje, stukje lopen, ben dan helemaal op.
En dan heb ik het nog niet eens over douchen, naar de wc gaan, eten of bezoek hebben.Kimberley77 schreef:
Heel veel beterschap, sterk goed aan ennuh, kweet niet of je rookt of de pil slikt? Vermoed dat je al la minuut moet gaan stoppen daarmee.
Ja, de pil dus, mag dus nooit meer de pil slikken, en dat vind ik echt een ramp, ik begon met slikken voor mijn acne en ben zo bang dat het weer terug komt en tja, ik haat het als ik niet weet wanneer ik ongesteld moet worden en bah.
Ik vertel morgen de rest wel, duik nu snel weer mijn bedje in, want zit verlieverlee zo ongeveer te knikkebollen
Iig super bedankt iedereen nogmaals!