Lange frans slaat scholiertje.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 15:35

hasten schreef:
Omg, wat een verschrikkelijke dombo is het ook
Als ie daaar al niet tegen kan zeg.. Met z'n domme liedje, pfft, en dan dat commentaar dat ie er op gaf..
Ik ben nooit fan van hem geweest, ik vind 'm verschrikkelijk, hij kan niet rappen, hij is lelijk, en ik vind er gewoon geen reet aan

Je haalt me de woorden uit mijn mond
Trouwens, ik had het zelfde gedaan als dat jochie.
Hij moest is proberen om mij te slaan, Daarvoor heb ik me krukken

Jules

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 17:02

Baas B had iemand een paar klappen gegeven omdat ie liedjes maakte over zijn zusje,, dat ie der moest pakken enzo,, en nog wel meer dingen

Kyno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 17:13

Verschrikkelijk zeg.
Wat een ongelovelijke kloothommel.

Ik vond hem altijd al walgelijk, maar dit slaat alles.

Yabloko

Re: Lange frans slaat scholiertje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 17:27

Wel een slim joch; met Zinloos flink geld slaan door een pacivistisch antwoord te geven op de maatschappij, en vervolgens onder een soort positieve schuilmantel loze reppies te verzinnen.

Een ijskanon was beter op zijn plaats geweest; effe afkoelen.

_Jolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 17:36

Verschrikkelijk, echt zinloos dit. Hou je gewoon in.

Echter las ik in de krant vanmorgen dat het jongetje dat geslagen was niet eens de jongen was die dat ijsblokje gegooid had... het moet niet gekker worden..

karton

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 17:41

KeeK schreef:
KimBalaa schreef:
En dat zijn dan voorbeeldpersonen voor de jeugd.

Zou je denken? Ik ken niemand die een voorbeeld neemt aan een dergelijke persoon? Mijn docenten, ouders, familieleden, of gewoon de buschauffeur, maken meer kans op die benaming.

Denk het wel. Het is toch een rapper, hij is beroemd, hij is 'in'. Er zijn zat kinderen die er van dromen een beroemde rapper te worden, ik zie vaak zat jongetjes op tv langskomen die dan hun 'rapdebuut' op tv willen maken, want ze willen hetzelfde worden als Ali B, Lange Frans en Baas B. Ik denk dat er wel degelijk word gekeken naar Lange Frans, hoe hij zich kleed of over dingen nadenkt.

justremie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 18:29

Zazoo schreef:
heeft t nou nog gevolgen voor die eikel??

er is aangifte gedaan bij de politie door die jongen

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 19:30

Zeker weten? Daar gaan nogal wat verschillende verhalen over rond...

bonney4evver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 19:37

Ronnoz schreef:
Wat triest zeg, wie gaat er nu n middelvinger opsteken en ook nog iemand met ijsklontjes bekogelen Sorry hoor, maar dan vraag je er ook om...

mee eens. en terecht!
ook al zal ie niet moeten gaan slaan helemaal niet na ze liedje zinloos.
maar je vraag er zelf om

Handtas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 20:23

bonney4evver schreef:
Ronnoz schreef:
Wat triest zeg, wie gaat er nu n middelvinger opsteken en ook nog iemand met ijsklontjes bekogelen Sorry hoor, maar dan vraag je er ook om...

mee eens. en terecht!
maar je vraag er zelf om

Nee.
Vind ik niet. Je mag nóóit iemand zomaar te lijf gaan. De enige reden om geweld te mogen gebruiken is ter zelfverdediging, heb ik altijd geleerd.
Heb op karate gezeten..

En hij zou toch helemáál het goede voorbeeld moeten geven?!

Saar01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 20:46

Lindsjah schreef:
Hij vraagt ook echt "Van wie kwam die?!" voordat hij erop af gaat..
Het moet niet gekker worden..

Ja inderdaad, voor het zelfde geld sloeg hij de verkeerde
Ik had dit toch echt niet van hem verwacht, ik vond hem altijd wel leuk overkomen, niet zo'n vent die heel stoer probeert te doen.
Maar dat heb ik dus helemaal verkeerd gedacht, blijkt wel weer.
Wat een ontzettende loser

Ketaki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 22:01

Citaat:
Ja inderdaad, voor het zelfde geld sloeg hij de verkeerde
Ik had dit toch echt niet van hem verwacht, ik vond hem altijd wel leuk overkomen, niet zo'n vent die heel stoer probeert te doen.
Maar dat heb ik dus helemaal verkeerd gedacht, blijkt wel weer.
Wat een ontzettende loser

Ik vond hem altijd al een K N E U S.
heb hem nooit gemogen.
nou weet ik waarom.
ze alle beroemdheden beginnen HEEL erge ster A lures te krijgen.
ik vind persoonlijk dat ze gewoon naar school moeten om te testen of ze wel beroemd moeten worden.
en dan vooral zo'n singel ( zinloos) moeten opnemen

Ilzjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 22:18

Nou lekker zinloos weer. "Hoeveel moeten er nog komen? Hoeveel moeten er nog gaan?"
Dat nummer klinkt idd ook niet meer hetzelfde.
Schrijft ie een nummer over zinloos geweld, gaat ie er zelf ff lekker aan mee doen, dat is nu echt "verbeter de wereld, begin bij jezelf"
Pff, wat een klöötviool.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 22:24

The story continues....

Citaat:
Lange Frans gaat ook aangifte doen
27 03 2006

MEPPEL - De rel tijdens het optreden van het rapduo Lange Frans en Baas B. op een schoolfeest in Meppel krijgt een vervolg. Lange Frans heeft op de website van TMF aangekondigd aangifte te doen tegen Boy Tanahatoe. Lange Frans vloog vrijdagavond tijdens het optreden in discotheek Lord [***] in Meppel van het podium toen een scholier een ijsblokje in de richting van de rapper gooide. Lange Frans deelde op de dansvloer een aantal rake klappen uit. De Meppeler BoyTanahatoe deed zaterdag aangifte tegen de artiest, die op zijn beurt ook aangifte gaat doen.
Op de website van TMF laat Lange Frans weten: ' Het is niet goed te praten. En het was ook zeker niet gebeurd als die jongen mij niet had bekogeld. Ik had wel blind kunnen zijn', aldus Lange Frans. De rapper die samen met Baas B. optrad tijdens een schoolfeest in de discotheek, heeft na het incident zijn excuus op het podium aangeboden. Maar toch deed de jongen aangifte tegen de artiest. 'Daar laat ik het niet bij zitten', laat Frans weten. 'Ik ga ook naar de politie om een aanklacht in te dienen'

Citaat:
<< terug
`Filmmaker' hoort niets van omroepen
27 03 2006

De maker van het filmpje dat op de site geenstijl.nl is te zien over de matpartij van Lange Frans vrijdagavond in Lord [***] is gemaakt door de 20-jarige Meppeler student Joost. Zijn filmpje heeft op internet veel reacties opgeroepen. Joost is tot nu toe anoniem gebleven en wil dat graag zo houden. Hij was een van de bezoekers van het concert van Lange Frans en Baas B. in Lord [***]. Joost studeert sport en beweging in Zwolle. `Het was puur toeval dat ik met mijn mobieltje aan het filmen was. Ik nam een deel van het concert op en toen sprong hij opeens van het podium. Ik denk dat ik de enige ben die het incident heeft gefilmd.'
Joost heeft met SBS gebeld en zijn nummer achtergelaten, maar niets gehoord. Hij heeft met RTL 4 gemaild, maar ook van deze omroep nog niks gehoord. `De kwaliteit van het filmpje dat ik heb is een stuk beter dan wat er op geenstijl.nl wordt vertoond.
Ondertussen is de vraag van veel ouders: de gore taal die Frans uitslaat bij het zingen van het lied, zoals dat op internet is te horen, was dat wel bij de scholen bekend? Was er toezicht? Het concert was een gezamenlijk initiatief van de scholierenverenigingen Vester en Ecoser van respectievelijk Stad en Esch en Dingstede.

`Zanger Lange Frans staat bekend om alles wat tegen zinloos geweld is, dus laat je je kinderen hier heen gaan met de veronderstelling dat het wel goed is,' aldus een moeder.

`En dan nog iets, wanneer er gemept wordt in de Lord word je er met kop en kont uitgesmeten. Hoe is het mogelijk dat deze Frans na zijn mepperij gewoon met zijn optreden door kon gaan? Meet the Lord met twee maten?'

Volgens voorzitter Nathan Smits van Vester is het incident langzamerhand `wereldnieuws' geworden. `Ik had veel verwachtingen van het feest, het was superdruk en dan gebeurt dit na drie nummers. Jammer dat het gebeurd is. Voor het een na laatste nummer zei Lange Frans dat het akkefietje maar moest worden vergeten. Wat hij deed was een feest onwaardig. Stom van hem,' aldus Smits.

Lees nu dus ook wie het 'slachtoffer' is, en ja hoor ken de jongen ook nog. Broertje van oud vriendinnetje van me.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 22:51

bonney4evver schreef:
Ronnoz schreef:

mee eens. en terecht!
maar je vraag er zelf om

Het is maar hoe je het bekijkt, he !

Lange Frans heeft gewoon de hele boel daar op zitten ruien en als reactie kreeg hij een middelvinger en een ijsklontje. Dat vind ik nog niet eens zo heel gek hoor, na alle TE ranzige zinnen die hij uitkraamde.

Lange Frans is echt veel en veel te ver gegaan op een feest waar veel minderjarigen bij aanwezig waren. Als hij dit nu in een nachtclub had gerapt met volwassen publiek dat gericht voor 'erotiek' komt, dan had het wel gekund. Maar daar toch echt niet .

Die aangifte van Lange Frans vind ik wel een lachertje hoor, zwakkeling. Eerst het recht in eigen hand nemen om een akkefietje van niets en dan ook nog naar de politie, LOOSER!!! Ik hoop dat ie vele uren mag gaan schoffelen

John_1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 11:22

Was dat misschien tegen die jongen zijn vriendin waar hij dat tegen zei? Maaruh.... ijsklontje gooien = fout en dan is de reactie ook fout. Is gisteren trouwens op shownieuws geweest. Gingen ze ook even terug dat Baas B die kyron ofzo een dreun heeft verkocht......

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 11:34

Oh my god! Wat een ******** Ik vond zijn liedje 'zinloos'
zo goed! En dan flikt ie dit..

ikke17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 11:40

Ach het zijn gewoon sneue wanabe's met hun huigelachtige teksten!!! hoe hoezo beter voordoen dan je bent!! tsss, is gewoon zielig volk. Dta lied over nederland vond ik ook maar zwak hoor! En dan dat deuntje sjezus zo kan me neefje van 3 het nog presenteren!

W A L G E L I J K E sneue I D I O T E N!!!

Lisjah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 11:42

Wat 'n zielige kerel,het moet niet gekker worden (om nog maar over die tekst te zwijgen

moonshine88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 11:44

Dit hoorde ik dus gister po school. Ik ga namelijk naar school in Meppel, waar Lord Nelson is. Ben die aond niet geweest (hou niet zo van uitgaan) maar ken mensen die erbij waren. Voordat hij weer normaal besproken kan worden hier, dat duurt geloof ik heel lang. Echt vind het heel,dom. Het was (zeggen ze ) een jongen van Dingstede die gooide maar hij wist het niet eens zeker en ramde die jongen gewoon inn elkaar terwijl hij niet zeker wist wie het was. En het duurde wel even voor er lui kwamen van de Lord. Wel raar meestal grijpen ze direct in en schoppen ze eruit. Ik ken die jongen niet persoonlijk en dit is het betrouwbaarste verhaal dat ik hoorde van iemand die erbij was.

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 11:45

Hij zingt ook: 'Nou ik heb meer gemeen met de slachtoffers dan de daders'. Nou dat vraag ik me af nu.

rianne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 11:46

John_1983 schreef:
Was dat misschien tegen die jongen zijn vriendin waar hij dat tegen zei? Maaruh.... ijsklontje gooien = fout en dan is de reactie ook fout. Is gisteren trouwens op shownieuws geweest. Gingen ze ook even terug dat Baas B die kyron ofzo een dreun heeft verkocht......

Met lange frans erbij zijn ze samen wel goed in mensen meppen he! stelletjes $^%$#%^$

Daphna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 13:24

Ik vind het zowiezo belachelijk, dat hij zulke teksten aan zulke jonge kinderen laat horen! Dat er nog klappen bij komen is al helemaal erg... Ik ken de situatie verder niet, misschien is die gozer die hij geklapt heeft een bekende van hem, maar vooralsnog, hij heeft een voorbeeldsfunctie!

NehnaDagmar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 14:01

Een bekende van hem? Hoe kom je daar bij joh? Zijn dat de nieuwe geruchten?
Ik vind het echt heel sip... Alleen al die tekst

sylvia2003

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 14:22

Ik geef lange frans aan de ene kant wel gelijk ik bedoel het slaat toch nergens op. ijsklontjes gooien.
maarja het is wel waar komen ze met dat waanzinnige nummer zinloos.
echt een goed nummer al zeg ik het zelf.

en dan doen ze bijde dit want baas b heeft ook wel eens iets met een vechtpartij te maken gehad ofzo iets.