Vriend heeft gelogen over leeftijd!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pelipa

Re: Vriend heeft gelogen over leeftijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 21:02

je had hem 0,50 euro moeten geven en zeggen bel maar terug als je 30 bent!

Nee ik maak een grapje .Als ik jou was geef die beste jongen een kans en zie waar het op uitdraait.Misschien was het er bij hem er sneller uit dan dat ie eigenlijk had gewild.En je geeft al toe dat als je hem ziet dat je hem wel leuk vind,dus!
Nou succes ermee en eetsmakelijk met z'n twee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 21:14

Heb hem net nog even gesproken op msn, en hij is toch echt wel heel lief!
Denk dat ik gewoon even tijdens het eten duidelijk maak dat ie echt NIET meer moet liegen, dat ie me dan kwijt is!

pelipa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 21:17

Ga ervoor meid!Meer heb ik er niet op te zeggen.

ladyAn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 21:38

Heb het hele topic niet gelezen, even geen tijd voor. Heb zelf in oktober een jongen leren kennen op mijn stageplaats waar ik leuke dingen mee ben gaan doen en het contact is vrij intensief geworden. Ik heb al die tijd gedacht dat hij een jaar of 23 was ( ik was 20) omdat hij 5 weken bij ons was in het kader van zijn opleiding geneeskunde en alle andere stagiaires van geneeskunde hadden ongeveer die leeftijd.
Toen ik op een moment bij hem was en ook die nacht bij hem zou blijven slapen (gewoon vriendschap) vroeg ik hem in een opwelling hoe oud hij was. Hij zei 25. Dat verbaasde mij heel erg.
Nu weer maanden verder blijkt dat hij gelogen heeft en blijkt dat hij in april 28 wordt.
Hij zit er heel erg mee dat hij heeft gelogen. Ik niet. Hij is verder super lief. Ik wilde alleen heel graag weten waarom want ik vraag mij dan af wat de beweegreden is en die kan hij maar niet noemen. Hij weet het niet.
Verder ga ik mij er niet druk over maken hoor. Voor mij is hij gewoon V, of hij nu 20 is of 28.
Hij is daar niet eerlijk over geweest, so be it.
En ik ben 300% voor eerlijk zijn hoor, kan zelf ook echt niet liegen. Maar het heeft toch ook wel met de situatie te maken en in jouw situatie denk ik: ik kan me wel voorstellen dat hij misschien in eerste instantie de waarheid niet durfde te vertellen inderdaad uit angst dat je hem niet meer leuk zou vinden.
Dat hij hier niet eerlijk over was wil e cht niet zeggen dat hij over andere dingen niet eerlijk is.

Sterre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 22:13

Robijntjah schreef:
Nou dan maken we een deal: Ik ga het een kans geven, als het fout loopt kom ik lekker bij jullie uithuilen

Go for it girl !

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 22:14

Sterre schreef:
Robijntjah schreef:
Nou dan maken we een deal: Ik ga het een kans geven, als het fout loopt kom ik lekker bij jullie uithuilen

Go for it girl !

Hahahah thnks

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 22:19

Zijn leeftijd zou ik weinig problemen mee hebben.

Dat hij er over gelogen heeft is k*t, maar als hij dat gedaan heeft omdat die je leuk vind en gewoon een kans wou zonder dat je hem afwees op zijn leeftijd kan ik er wel inkomen.
Toen ik 15 was heb ik ook weleens gezegd dat ik 19 was tegen een heeeeeeeele leuke jongen, alleen had hij direct door dat dat niet helemaal klopte, gelukkig zat hij er niet zo mee

Maar als dit het enige is tsja...is hij ws erg gek op je, zou even duidelijk met hem praten.
Als je gek op hem bent maken die drie jaartjes dan ook niks meer uit.

Adrija

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 22:21

Josa schreef:
Ik vind het liegen niet acceptabel, maar ach het leeftijdsverschil kan natuurlijk gewoon. Als jij verliefd bent ga er dan gewoon voor!

Mee eens!

Geef t een kans maar vraag wel waarom ie heeft gelogen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 22:22

Hij had al gezegd dat ie gelogen had omdat ie bang was dat ik hem anders te jong zou vinden...
Ik snap het opzich ook wel, maar liegen is en blijft wel liegen!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 22:23

Robijntjah schreef:
Hij had al gezegd dat ie gelogen had omdat ie bang was dat ik hem anders te jong zou vinden...
Ik snap het opzich ook wel, maar liegen is en blijft wel liegen!

Je hebt ook leugentjes voor bestwil

Hij vond je gewoon keileuk en wou je gewoon keigraag hebben, je mag best wel een beetje vereerd zijn nu

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 22:24

Misschien dat hij zich wat onzeker voelde... Immers gilt vrijwel iedereen dat de man ouder moet zijn dan de vrouw, en dat de reden dat hij heeft gelogen?

Het liegen is idd iets wat niet acceptabel is... En hij het weet uit te leggen.... Het leeftijdsverschil moet geen probleem geven verder toch

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 22:26

Ja, hij heeft het idd wel verklaard!
Ik voel me stiekem ook wel vereerd, maar ook weer niet....
Ik weet niet, ik wordt er gewoon zo onzeker door, wat als het weeeer zo loopt als vorige keren

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 22:30

Vorige keren = vorige relaties?

Moet je absoluut niet aan denken joh, en ook niet mee vergelijken, dan zou iedereen na verloop van tijd als vrijgezel rond wandelen omdat er altijd iets kan gebeuren.

En jullie hebben iig een leuk verhaal voor eventuele toekomstige kids

marionnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 22:45

Heeey Jolijn..

Zoals meerdere al hebben gezegd is het niet acceptabel dat hij heeft gelogen.. Aan de andere kant liegt iedereen wel een keer ergens over..

Eerlijk gezegd toen ik zag staan dat je binnen een week ongeveer al wat met em had, kreeg ik even m'n twijfels..
Het kan natuurlijk goed gaan, maar eigenlijk ken je mekaar nog niet goed genoeg om al een relatie te beginnen.. maar dat is mijn mening en mijn ervaring

Maar om weer op het probleem terug te komen.. Geef hem nog een kans.. Gaat het echt niet ivm het leeftijdsverschil, dan gaat het gewoon over.. Maar voor hetzelfde geld hebben jullie een super tijd samen..

dus ook mijn mening: Go for it

Bestek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 22:54

Marionnn: Ik kreeg een relatie met een jongen nadat ik hem 2 keer heb gezien en dat heeft toch bijna anderhalf jaar geduurt ! daar kan het dus niet aan liggen

En leeftijd hoeft ook geen punt te zijn, alleen dat ie tegen je liegt is echt een no-go . Maar toch.. Mischien heeft hij het wel gedaan omdat hij bang was anders geen kans te maken en wou hij jou heel graag ...
Laatst bijgewerkt door Bestek op 20-03-06 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt

marionnnn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 23:04

ik zei ook.. het kán goed gaan
Bij mij ging het mis, omdat ik binnen een week verkering kreeg met iemand.. pfff.. flinnnnnk mis

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 23:09

Je kan het ook zo bekijken: als ie daarover niet gelogen had, was je waarschijnlijk nu niet zo gek op hem geweest, wel dan?
Sja je weet nooit of hij ook over andere dingen zal liegen.. Maar om iemand nou meteen te dumpen om zo'n (redelijk onschuldige) leugen vind ik wat overdreven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 00:05

Ik ga er nu ook zeker voor!
Ben wel echt al heel gek op hem, en wil dat zeker niet kwijt!
Zo vaak heb ik dit gevoel niet, en ik wil er dan dus ook mijn best voor doen!
Stel dat we wel een toekomst hebben, beetje zonde als ik dat weg ga gooien alleen hier voor

AnneB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 00:08

Dat leeftijdsverschil zou ik me niet druk om maken. Als het klikt, klikt het gewoon.

Dat liegen vind ik een ander verhaal... Als hij om zoiets aan het begin van jullie relatie al heeft gelogen, dan zou ik 't niet meer vertrouwens. Maar wie ben ik?
Ik houd er totaal niet van als er gelogen wordt, wat voor klein leugentje het ook mag zijn en zou het afkappen om een leugen. Maar dat is ook omdat er vroeger zo erg tegen mij gelogen is over bepaalde dingen, dat ik daar nu heel fel in ben.

Heb niet het hele topic gelezen, alleen je eerste bericht en een paar daarna, dus het kan zijn dat ik iets heb gemist.

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 13:23

Het leeftijdsverschil is idd niet echt groot ofzo. Maar in het begin meteen al liegen Nee dat zou ik dus niet kunnen hebben. Als je over zulke kleine dingen al gaat liegen... hoe zit het dan bij grotere belangrijke dingen Nee, van mij zou het niet meer hoeven...

__Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 13:27

Tja, liegen is echt heel fout, dat wel. Maar een leugentje om bestwil als deze vind ik toch echt anders. Hij had er nog gelijk in ook, want het blijkt wel dat ze anders een stuk minder interesse had gehad.

Ik denk dat wanneer je hem duidelijk maakt dat het eens maar nooit meer is dat het dan genoeg is. Zoals Sily al zei: je mag je ook wel wat vereerd voelen.

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 13:29

Het wel of niet liegen ligt in iemands karakter..... je valt op iemands karakter, innerlijk en uiterlijk...... nou van mij hoeft het dan dus niet.
Was hij het je uberhaupt van plan te vertellen?

John_1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 13:44

Als hij nog een keer liegt zeg je gewoon Bye bye, die die }> Ik zou zeggen dat hij dit echt gewoon niet meer moet doen dat hij anders hier niet aan hoeft te beginnen.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 14:59

Hij is er wel helemaal zelf mee gekomen!
Dus hij heeft het wel uit eigen vrije wil verteld...
Ga inderdaad tijdens het etentje zeggen dat hij echt niet hoeft te liegen, want dan is het gewoon over!
Dank jullie voor alle reacties en steun

Bestek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 14:38

En anders toch maar die partnerruil proberen Haha nee hoor, de mijnes krijg je niet .