Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sylvia2003 schreef:dus een onvoorwaardelijke leven leiden omdat het de mensheid beter uitkomt erg zwak hoor
Citaat:zijn we op de wereld gezet om een gezinnetje te stichten maar dat mogen die mensen dus niet volgens jullie
dus een onvoorwaardelijke leven leiden omdat het de mensheid beter uitkomt erg zwak hoor
sylvia2003 schreef:dus met andere woorden wil jij zeggen dat ze maar de eierstokken ofzo er uit moeten laten halen of iets in die richting want zo komt het over waar leven die mensen dan voor volgens mij zijn we op de wereld gezet om een gezinnetje te stichten maar dat mogen die mensen dus niet volgens jullie
sylvia2003 schreef:Het heeft geen zin om met jullie te discusseren, want jullie begrijpen er toch niks van. Het is gewoon gemeen om te zeggen dat die mensen geen kinderen mogen krijgen. maar dat is mijn mening. En ik ben hier klaar mee...
ShirleyA schreef:sylvia2003 schreef:Het heeft geen zin om met jullie te discusseren, want jullie begrijpen er toch niks van. Het is gewoon gemeen om te zeggen dat die mensen geen kinderen mogen krijgen. maar dat is mijn mening. En ik ben hier klaar mee...
Laat ik nu toch zeker zijn van het feit dat juist jij degene bent die het niet begrijpt! Ik heb inmiddels ook enrnstige twijvels over je eigen opvoed-kwaliteiten! Wat kortzichtig en dom kom jij over. Laten we maar hopen dat je broertje verstandiger is dan jij en helemaal geen kinderen wil!!!!