Cayenne schreef:Er komt zometeen een heel stuk over bij 4 in het land op RTL4
Hoelaat?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Er komt zometeen een heel stuk over bij 4 in het land op RTL4
silvana schreef:Het is vreselijk,voor iedereen.de ouders ,de zus en dan zeker voor de vriend die hem gehackt heeft.ook al is dat de druppel geweest en was er idd wel meer aan de hand zo te lezen.
ik ben wel blij dat ik dit lees,mijn kinderen spelen ook runescape en ik heb er nooit bij stilgestaan dat dit zo verslavend is.gelukkig mogen ze er bij mij maar een half uur per dag op,ik hoop dat ze het zo binnen de perken houden.
Citaat:I just thought that i should inform my clan and that i enjoyed my time in this clan.
Being in this clan let me look at persons who did enjoyed there lifes, it even made me enjoy life more.
I hope that you will remember me as a clan member who was there, but how you remember me is up to you.
I haven't been very long in this clan and there mght be persins who even never heard of me before.
Miemserik schreef:Desiree schreef:maar nu staat er:
2 Mar 06, 17:49
Maarten: Het bericht over mijn overlijden is nep, srry hiervoor een vriend had me gehackt
triest dat iemand zoiets neerzet
VeirL schreef:Volgens mijn vriend [ook gamer] klopte er iets niet van het verhaal?
Maar dat zou 'ie vanmiddag nog uitleggen &dan zal ik het wel hier neerzetten.
Had het op RTL wel willen zien... Maar goed, te laat.
Natasha schreef:VeirL schreef:Volgens mijn vriend [ook gamer] klopte er iets niet van het verhaal?
Maar dat zou 'ie vanmiddag nog uitleggen &dan zal ik het wel hier neerzetten.
Had het op RTL wel willen zien... Maar goed, te laat.
Wat klopt er dan niet?
xxxcatjuxxx schreef:krijg een heel naar gevoel hierbij, mijn broertje zit ook altijd helemaal in die runescape en habbo enzo ga toch maar even mijn ouders vertellen wat ik er van vind