Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stalechwel schreef:ilovehorses4ever schreef:[
Ik denk ook dat er veel mensen zo over denken.. En na het eten hoort ook een sigaretje bij voor velen. Denk niet dat het echt goed gaat als er een rookverbod in de horeca komt...
[/quote]
Ja en bij de chinees hoor je een paar flinke boeren te laten na het eten.
En thuis ga je met je voeten op tafel liggen uitbuiken.
Maar wegens fatsoensnormen doen wij dat niet.
Waarom dan wel roken na het eten.
stalechwel schreef:Ja sex is ook lekker maar dat doe je toch ook niet in het openbaar??![]()
Het is geven en nemen in het leven van beide kanten , mensen kunnen er dus vreselijke last van hebben en die mogen dan niet meer uit eten.
Ben al 2jaar niet meer echt uit eten geweest lekker hoor!!!
Citaat:Ik denk gewoon dat heel veel mensen die roken niet meer uit eten zouden gaan als je er niet mag roken.omdat het gewoon lekker is!
madelien schreef:ik ben het eens met Ludora.
zelf ben ik al tijden niet meer uit eten gegaan.
en ik ga ook niet uit. ik heb er ook last van in de disco of in een kroeg hoor. dan gaan mijn ogen ook branden en krijg ik het benauwd. ik als roker heb af en toe ook wel last van andere rokers, maar ik laat ze wel in hun waarde.
ElCamino schreef:Even iets heel anders he....
Op de meestre stallen mag je op het terrein niet roken.
Waar het wel mag zou het verboden moeten worden want het is levensgevaarlijk met al dat stro, hooi etc etc.!!!
De kantine is dan de enige plek waar je wel mag roken.
Ik ben geen roker maar ik zit er tussen en vind het niet erg.
Ik heb liever dat ze in de kantine roken dan in de stal bij mijn paard!!
Een kantine is een openbare gelegenheid ?? Er is geen bar, dus geen horeca-gebeuren.
Gewoon een ruimte met een koffiemachine, snoepmachine, frismachine, paar tafels en stoelen.
Regelmatig zeuren mensen over de rook
Vraag me af: Hebben die liever dat mensen buiten roken op het terrein met alle gevaren van dien of houdfen ze zich eens in enaccepteren het wetend dat hu dieren dan veilig staan.
Ik vind het allemaal een beetje vergezocht hoor...moet je dan in zo'n kleine kantine een gescheiden ruimte maken ???
Of mensen op straat 200 meter verdeop laten roken ??? of in hun auto???
Laat ze lekker in de kantine paffen, stat mijn paard tenminste veilig !@!!!
machie schreef:maar 28% jah? Van mijn studentenvereniging rookt volgensmij mimimaal 60%
faye schreef:En toch hoe je het ook went of keert is het belachelijk dat niet alle openbare ruimtes nu al rookvrij zijn. Met alle kennis die we nu hebben over hoe schadelijk roken is voor rokers en niet rokers. De rokers kiezen er zelf voor, als niet roker heb je het maar te accepteren en eerlijk gezegd vind ik dat behoorlijk asociaal
Eliane schreef:faye schreef:En toch hoe je het ook went of keert is het belachelijk dat niet alle openbare ruimtes nu al rookvrij zijn. Met alle kennis die we nu hebben over hoe schadelijk roken is voor rokers en niet rokers. De rokers kiezen er zelf voor, als niet roker heb je het maar te accepteren en eerlijk gezegd vind ik dat behoorlijk asociaal
En hier ben ik het hartgrondig mee eens!!