Shiloh schreef:ben erg nieuwschierig hoe je dat hebt aangepakt chiqa
Gewoon?
Copieren plakken?
Of bedoel je wat anders..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Shiloh schreef:ben erg nieuwschierig hoe je dat hebt aangepakt chiqa
Mooi, dat mijn topic ook echt uitwerking heeft! 
janderegelaa schreef:Shiloh schreef:Uuhhm... koffschip heeft niks met dt te maken hoor, kofschip regel heeft te maken met voltooid deelwoord...
DT is gewoon dat mensen vergeten dat er bij hij/zij en jij (als het voor het werkwoord staat) een t achter het woord moet... OOK als het op een d eindigd (ik zweer het ik ben er dramatisch in en NEE heb ook niet mijn bericht gecontroleerd en JA er zal vast veel fouten in staan, maar de regels ken ik wel![]()
Verder goed stukje...
Vind het echt triest dat mensen in hun eerste bericht moeten zetten "commentaar mag, maar houd het netjes." "Of doe een beetje lief want ze rijdt er voor het eerst op" etc.
UhmNu ben ik er best wel een kluns in...maar volgens mij is werkwoord vellen, dan is gevelt of geveld toch het voltooid deelwoord!?
Verleden tijd is het gevelde oordeel. De L zit niet in t kofschip of t fokschaap dus dan had het in deze zin toch geveld moeten zijn?
Maar...ikben dr alweer een tijdje uit
Bij deze steek ik mijn hand op.
Laat ik ook mijn hand maar opsteken, ik ben er dramatisch in..
.
Door al die MSN taal enzow... sronnie schreef:Mijn oude lerares Nederlands had de moed opgegeven na het 10x uit te leggen.

Love_Sophie schreef:Ja helaas wel...jammer hoor als iemand in een topic net uitlegt dat zn paardje overleden is en er drie regeles verder op staat; "hoe gaat het nu met je paardje...".........Inderdaad, begrijpend lezen is er haast niet meer bij.

Love_Sophie schreef:De paardenwereld is en blijft een en al haad en nijdt. Zonde van zo'n mooie sport..
Cassidy schreef:Een vermakelijk topic om te lezen. Het is helaas niet altijd even makkelijk om positieve aspecten uit een topic naar voren te halen als bijv. de TS bijv. schrijft dat hij/zij al op een anderhalf jarige aan het rijden is (noem maar een dwarsstraat), of dingen aankaart die echt niet door de beugel kunnen.
....
linny2 schreef:Dat is echt waar! Iedereen heeft altijd commentaar op iedereen..
Niemand vindt het leuk maar iedereen doet er aan mee!
Ik denk dat het komt doordat je je paard op een hoop verschillende manieren kan rijden en dat je op verschillende manieren met je paard kan omgaan maar het is eigenlijk ieders eigen keuze wat hij/zij met haar/zijn paard doet..

Chiqa schreef:En dan is het júis de kunst dit positief te brengen om de TS te kunnen bereiken en wijzen op de fouten.
Als jemeteen in de aanval schiet bereik je het tegenovergestelde...

Nee, denk het maar niet. Heb ik geen tijd voor. Ik ervaar het wel als een ontzettend groot compliment!! Danku, Danku, Danku! 
Cassidy schreef:Als ik de zoveelste topic langs zie komen van paarden waar de eigenaren/verzorgerst de dieren hebben leren steigeren